Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ajamisen pitää olla tällaista?

Vierailija
13.09.2024 |

Minä ja edelläni oleva bmw käännyimme risteyksestä isommalle tielle.

Bmw kiihdyttää reippaasti vauhtinsa sataseen ja minä köröttelen perässä, hyvän matkan päässä. Yht'äkkiä bmw:n vauhti hidastuu ja alan saavuttamaan sitä. Saavuttaessani hänet jätän hyvän turvavälin ja katson mittaria: 68km/h. Rajoitus on 100.

Köröttelemme sitten pikkuhiljaa eteenpäin, nopeuden seilatessa 65-75km/h välillä.

Pidän edelleen hyvän turvavälin: Ehkä hän on kääntymässä johonkin, ehkä hän etsii jotakin? Ei. Sama meno jatkuu.

No, päätän mennä ohi kun tulee sopiva paikka. Ajattelin kuitenkin viestiä hänen ajotyylistään ja vähän näpäyttää: Jäin köröttelemään hänen eteensä joksikin aikaa 50km/h ja jatkoin matkaani.

Seuraavaksi tulee ohituskaista ja hän painaa ohi. Eipä siinä mitään, menkööt! Hienoa että se kaasupoljin löytyi!

Minä ajan rajoitusten mukaan 105km/h mittarissa ja hänkin painaa jo horisontissa, mahtavaa! Kaikki hyvin!

Kunnes ohituskaista loppuu ja bmw hukkaa taas vauhtinsa. Taas mennään 75-80km/h satasen alueella. Päätän jälleen mennä ohi vaikka on keltainen ohituskielto-alue ja tämä bmw-kuski papparainen osoittelee jotain, ilmeisesti sitä keltaista viivaa.

Miksi tämän täytyy olla tällaista? Mikä ihmisiä vaivaa? Tekeekö ihmiset tällaista kiusallaan?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta miksi et painanut alussa vain ohi rajoitusten mukaan? Jääköön BMW hidastelemaan taakse.

Vierailija
22/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta miksi et painanut alussa vain ohi rajoitusten mukaan? Jääköön BMW hidastelemaan taakse.

Kuinka tuollainen ääliö muuten oppisi tehneensä virheen? Miten itse viestisit autosta toiselle että hän ajoi liian hiljaa?

Pienellä kouluttamisella hän ehkä osaa jatkossa ajaa rajoitusten sallimaa nopeutta ja vältytään turhilta vaarallisilta ohituksilta. Saatoin pelastaa ihmishenkiä tulevaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuollainen ääliö muuten oppisi tehneensä virheen? Miten itse viestisit autosta toiselle että hän ajoi liian hiljaa?

Pienellä kouluttamisella hän ehkä osaa jatkossa ajaa rajoitusten sallimaa nopeutta ja vältytään turhilta vaarallisilta ohituksilta. Saatoin pelastaa ihmishenkiä tulevaisuudessa.

Tehtäväni ei ole opettaa muita ajamaan tai viestiä toiselle tehneen virheen liikenteessä. Sitä varten on autokoulu käyty. Jokainen on itse vastuussa ajostaan.

Vierailija
24/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehtäväni ei ole opettaa muita ajamaan tai viestiä toiselle tehneen virheen liikenteessä. Sitä varten on autokoulu käyty. Jokainen on itse vastuussa ajostaan.

Minun tehtäväni on.

Vierailija
25/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, katsopa peiliin ja mieti asiaa.

Vierailija
26/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti olevan kiihdytys se ykkösjuttu ja sen jälkeen enempivähempi tasaista nopeutta. Itse kysyisin, että mikä siinä nopeassa kiihdyttämisessä on se kiksi. 

Vierailija
27/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia h@lvetin kioskeja sitä onkin, AP on täys h#llu.

Ajaisit vaan omaa ajoasi.

Vierailija
28/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mustilal autoilal ajavat 170cm miehet ovat lapsellisia narsisteja. 

Vierailija
29/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku heikkolahjainen näpäyttelijä ajelemassa taas

Vierailija
30/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet todella että häntä kiinnostaa sun oppituntisi. Ei kuule kiinnosta joten ihan turhaan koitat kouluttaa ketään muita kun itseäsi.

Hitto mikä pyhimys sä kuvittelet olevasi.

Vierailija
31/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tota näpäyttelyä tai kouluttelua, jokainen voisi huomioida muut liikenteessä.

Mua ei ärsytä oikeestaan mikään muu pitkän matkan ajossa kun ne jotka ajavat koko ajan 80km/h satasen alueella ja ohituskaistalla sitten pohje suorana en ymmärrä mitä toi on muuta kuin kiusaamista.

Jos ajat tietoisesti alle sallitun nopeuden, mikset halua että satasta ajavat pääsevät turvallisesti ohi? Mitä tarvetta palvelee kiusata muita tahallaan?

Ihan vastikään Varkauden ja Helsingin välisellä osuudella sata kilsaa ennen motaria joku blondi pulleromuija citymaasturibemarillaan ajoi noin eikä vahingossakaan mahdollistanut ohittamisia.

Ohituskaistalla tämä lollero sitten kiihdytti vaarallisen nopeaksi vauhtinsa, ne ohittamaan lähteneet joutuivat palaamaan sen taakse köröttelemään taas alle kahdeksaakymppiä

.kun motari alkoi jäi tämä junttimuija kuin tikku p a s ka a n kun me takana körötelleet painettiin ohi.

Motarilla nimittäin ajeli reilusti alle satasta taasvarmaan tiesi että liian pitkä tieosuus koulutustarkoituksessatuollaiset ihmiset liikenteessä herättävät kyllä primitiivistä raivoa

Vierailija
32/32 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi nämä keskustelut menee aina tällaiseksi?

Miksi en saisi näpäyttää sitä joka koko pelleilyn aloitti? Eihän nuo opi ikinä muuten.

Ja edelleenkin vaikka miten yritin rautalangasta vääntää: En roikkunut hänen perässään. Vauhti vain katosi.

ap

Mitä luulet, oppiko? Opitko itse mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän