Tyttäreni ei käytä lainkaan meikkejä ja on luonnonkaunis
Kiva nähdä ettei nuori läträä meikeillä! 24 vuotias on.
Kommentit (31)
Tyhjäpäinen aloitus. Toivottavasti tyttärestä on kasvanut äitiään fiksumpi.
Katkeria vastauksia. Naiset eivät kestä toisten kauneutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa myös meikata vaikka olisi luonnonkaunis ihminen. Omakin tyttäreni tykkää meikata enemmän kuin itse olen koskaan meikannut. Joillekin se on vain mieluista.
Tietty saa, mutta tuskin se hyväksi iholle on
No ei erityisen pahaksikaan jos käyttää kunnollisia meikkejä ja pesee ne pois käytön jälkeen oikeanlaisilla aineilla.
Iho on ihmisen suurin elin. Sen saastuttaminen kemikaaleilla näyttää nykytiedon valossa olevan merkittävässä osassa nykyajan ongelmia, kun jo sikiöt saavat kehoonsa äitien kautta ftalaatteja ja kaikkea muuta niihin kuulumatonta roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Saa myös meikata vaikka olisi luonnonkaunis ihminen. Omakin tyttäreni tykkää meikata enemmän kuin itse olen koskaan meikannut. Joillekin se on vain mieluista.
Entä poikasi?
Jaa... Mitäs muuta se tyttäres on ku kaunis???
Vierailija kirjoitti:
Usein, mutta ei aina, lesbot eivät meikkaa.
Mukavaa, että ihmisillä on nykyään vapaus olla sellaisia kuin ovat 🥰
T. Seksuaalivähemmistöä itsekin
Äijälesbot ei, jotka haluaa pukeutua muutenkin kuin mies ja leikkaavat miesten ananastukan, mutta ne naislesbot kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa... Mitäs muuta se tyttäres on ku kaunis???
Tämä. Meikittömyys on hyvä, mutta aloituksen tekeminen tyttären kauneudesta... No joo
Mitä opiskelee jne?
Minusta on surullista ettei sinulla ole muuta kehuttavaa kuin aikuisen lapsesi omat valinnat.
No ei erityisen pahaksikaan jos käyttää kunnollisia meikkejä ja pesee ne pois käytön jälkeen oikeanlaisilla aineilla.