Tyttäreni ei käytä lainkaan meikkejä ja on luonnonkaunis
Kiva nähdä ettei nuori läträä meikeillä! 24 vuotias on.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Olet kasvattanut hyvän itsetunnon omaavan tytön, joka ymmärtää olevansa naisellinen luonnostaan.
Tai sitten kyseistä mimmiä ei vaan kiinnosta meikkaaminen (juuri nyt) eikä sillä ole mitään tekemistä kasvatuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olet kasvattanut hyvän itsetunnon omaavan tytön, joka ymmärtää olevansa naisellinen luonnostaan.
Miksi hänen pitäisi olla naisellinen?
Kaikkien mielestä omat lapset on kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Hän saattaa ihan yhtä hyvin ajatella, että turha käyttää meikkiä, kun on kuitenkin kauhean näköinen tai, että hän ei uskalla meikata, koska epäonnistuu. Voi se toki olla myös itsevarmuutta itsestään meikittömänä, mutta ei meikkaamattomuus ole yhtä kuin hyvä itsetunto tai meikkaaminen yhtä kuin huono itsetunto.
Tai sitten lapsi on ruma ja ymmärtää, ettei meikeillä kaunistu. On päättänyt panostaa muihin asioihin. Miksi naisen pitää edes olla kaunis?
Kaikkihan me täällä ollaan luonnonkauniita.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten lapsi on ruma ja ymmärtää, ettei meikeillä kaunistu. On päättänyt panostaa muihin asioihin. Miksi naisen pitää edes olla kaunis?
Sanoiko ap että pitää? Ihme vänkäystä...
Usein, mutta ei aina, lesbot eivät meikkaa.
Mukavaa, että ihmisillä on nykyään vapaus olla sellaisia kuin ovat 🥰
T. Seksuaalivähemmistöä itsekin
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero ja en meikkaa
Hyvä. Hän on varmasti onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero ja en meikkaa
Niin? Heterous on vaihe, josta voi päästä yli.
Eri
Saa myös meikata vaikka olisi luonnonkaunis ihminen. Omakin tyttäreni tykkää meikata enemmän kuin itse olen koskaan meikannut. Joillekin se on vain mieluista.
On kuulemma tullut äitiinsä näin on moni sanonut
ap
Vierailija kirjoitti:
Saa myös meikata vaikka olisi luonnonkaunis ihminen. Omakin tyttäreni tykkää meikata enemmän kuin itse olen koskaan meikannut. Joillekin se on vain mieluista.
Huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Tietty saa, mutta tuskin se hyväksi iholle on
Meikki on tehty sitä varten että naiset tuntisi, ettei ne ole koskaan tarpeeksi hyviä. Itse kapinoin meikkejä vastaan!
Onpa sinulla kotitekoinen ylpeilyn aihe, ap!
Kun ei ole omaa elämää niin pitää ylpeillä (aikuisten) lastensa tekemisillä.