Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden parisuhteen aloittajat!Teettekö hiv-testit ennen kuin aloitatte suojaamattoman seksielämän vai luotatteko...?

Vierailija
11.02.2007 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis silloin kauan sitten. Eipä sitä muuten voi olla ihan täysin varma itsestäänkään, ja eipä siitä mitään haittakaan ole.

Vierailija
2/37 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkan varrella on molemmat testattu lapsettomuushoitojen takia. Jos nyt uuteen suhteeseen alkaisin, niin takuulla vaatisin kaikki testit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hänellä oli ollut muita kumppaneita aiemmin ja tiedän että oli hölmöillyt mm. kännissä aikalailla ennen kuin tapasimme. Eikä mies sitä yhtään ihmetellyt. Kävi testeissä sen suurempaa numeroo siitä tekemättä.

Vierailija
4/37 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä alussa voi vielä ihan 100-prosenttisesti luottaa, joten hulluutta olisi ottaa turhaa riskiä.

Vierailija
5/37 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kummankin ex oli ollut juoksussa, ja haluttiin sitten varmistaa tilanne

Vierailija
6/37 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oman mielenrauhanikin takia jo. Ehdottomasti on järkevää.

Vierailija
7/37 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella fiksu laki.

Vierailija
8/37 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Todella fiksu laki.

Ja mitä jos käy ilmi, että HIV on? Kai silti naimisiin saa mennä?

Vierailija
9/37 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan hyvä varmistaa. Itse oon harrastanut ne muutamat kerrat kumin kans yhden yön juttuja, samoin mies. Ei kai tossa nykypäivänä mitään ihmeellistä oo?

Vierailija
10/37 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies kävi varta vasten erikseen

Vierailija
11/37 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä aiheesta!

Vierailija
12/37 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sp-taudit testattiin. Mun mielestä se on itsestäänselvyys!

Ja saman aion opettaa myös lapsilleni.

En voi uskoa, että joku oikeasti voisi alkaa suojaamattomaan seksiin ilman sp-tautitestejä.

Vierailija
13/37 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa vain " se oikea" tupsahtaisi jostain. T: 2-v yksin ja selibaatissa myös.

Vierailija
14/37 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottotietojen varalta- moni tekeekin jälkimmäisen...(en tiedä miten)

Vierailija
15/37 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut aiemmin yksi hyvin pitkä suhde ja nykyiselle miehelleni olen käytännössä ensimmäinen. Irtosuhteita ei ole harrastettu, joten ei tullut mieleenkään mennä mihinkään testeihin.

Vierailija
16/37 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vastuullista käytöstä ja osoittaa, että välittää toisesta. Suosittelen samaa kaikille. Eikä olisi pahitteeksi testata niitä muitakaan tauteja.

Vierailija
17/37 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva kuitenkaan käyttää vakisuhteessa kondomia, joten uutta suhdetta aloittaessa on aina paras testata. Totta kai tilapäissuhteessa on kaikkein paras käyttää sitä kortsua.

Nuo esimerkkitapauksesi toki käyttäytyvät vastuuttomasti, mutta vielä kalliimmaksi yhteiskunnalle tulisi, jos käyttäytyisivät samalla tavalla eivätkä kävisi testeissä eli tosiaan levittäisivät tauteja laajalle siitä välittämättä.

Juuri kun iloitsin siitä, miten moni nykypäivänä käy testeissä, niin sitten joku testejä tekevä kritisoi tätäkin. Typerää. Tässä ketjussa kun kuitenkin ymmärtääkseni puhutaan vakisuhteista.

Vierailija:

vähän ohi, mutta oletteko omalla kohdallanne ajatelleet, että jos aina suhteita harrastaessaan käyttäisi kondomia, niin ei tarttis rampata alituiseen testeissä

olen töissä paikassa, johon valitettavasti vähän väliä tulee samat tyypit pyytämään kokeille. ensin harrastetaan suojaamatonta seksiä, sitten testataan, ja jos negatiivisia, sama ralli jatkuu.

eikö vois aatella, että kun kerran on testattu ja kunnossa ollaan, niin suojaanpa itseni ja käytän kondomia.

sen lisäks, että riskeeraa oman terveytensä, nuo jatkuvat testaukset on yhteiskunnalle älyttömän kalliita

Vierailija
18/37 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis suostunut kortsuun. eikä niihin kokeisiinkaan. joten ne tapaamiset loppui alkuunsa . hyvä niin ! 2 lapsen eronnut isä .

mä vaadin testit, olin avoliitossa ja sen päätyttyä vuosituhannen vaihteessa olen vaatinut aina jatkossa testit.

Vierailija
19/37 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testautimme myös miehen. Muuten kannattaisi hepatiittikin tutkia. En muista enää, mitä mieheltäni tutkittiin.

Vierailija
20/37 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen toki testeissä käynyt itse (raskauksien vuoksi testattu) ja mieskin on viisumia varten käynyt. Joten tulokset on, mutta en ole koskaan keneltäkään niitä vasiten kysynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme