Paras seksikumppanisi ikinä? Pelkkä etunimi.
Pelkkä etunimi riittää, ei muuta. Ei paljasteta ketään. :D
Kommentit (430)
Sanna, kaikki tietää...luisevaan peppuun otti ja imi kullia niin että aamulla aamulla oli olo kuin tiskirätillä.
Tuli fiilis kuin olisi käynyt äänestämässä ja aamulla herännyt krapulassa kun tajuaa missä jengissä tyyppi hengailee, mutta se ei pane joka valkkaa.
Myös Jonin ei niin kireä tuhkaluukku on testattu...
t.CaceMace
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joe, lihaksikas musta mies lontoossa 23 vuotta sitten. Järkyttävä 28cm pitkä ja hirmu paksu kalu ja uskomaton stamina. Kyllä siinä 24 vuotias nainen oli ihmeissään. Vieläkin välillä muistelen ja iho menee kananlihalle, vaikka ihan onnellisesti olen naimisissa.
mutta mutta, eihän koolla ole väliä?!?
Kyllä sillä minulle on, olen ton kirjoittaja ja miehelläni on 14cm, niin kyllä se seksi on ihan eri laji mieheni kanssa.
Tosi hyvä kuitenkin, että sattui aikoinaan Lontoossa olemaan mittakin mukana...
On tainnut mennä tuumat ja sentit sekaisin? Kymmenen senttiä on muuttunut kymmeneksi tuumaksi!
Ei ole parasta. Kaikki ovat vain satuttaneet lopulta. Elämä ilman seksiä ja seksuaalisuutta olisi paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joe, lihaksikas musta mies lontoossa 23 vuotta sitten. Järkyttävä 28cm pitkä ja hirmu paksu kalu ja uskomaton stamina. Kyllä siinä 24 vuotias nainen oli ihmeissään. Vieläkin välillä muistelen ja iho menee kananlihalle, vaikka ihan onnellisesti olen naimisissa.
Kyllä sillä minulle on, olen ton kirjoittaja ja miehelläni on 14cm, niin kyllä se seksi on ihan eri laji mieheni kanssa.
Voi pientä, älä nyt järkyty, mutta jos nain miestä lontoossa 4 kuukautta, niin kyllä siinä tulee juteltua kaikkea mahdollista, myös sellaisesta massiivisesta kalusta ja kuka mies ei olisi mitannut omaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nykyukolla keskivertoa isompi muttei sekään kelpaa? Anna miehes lähtä tyydyttää niitä jokka tykkää ja mene sinä istuu vaikka lipputangon päälle.
14cm keskivertoa isompi, anna mun nauraa, ei siinä ole mitään isoa!
Huvittaa lukea täällä, jos joku nainen on saannut tosi isoa penistä, niin miehet menee ihan sekasin!!🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pientä, älä nyt järkyty, mutta jos nain miestä lontoossa 4 kuukautta, niin kyllä siinä tulee juteltua kaikkea mahdollista, myös sellaisesta massiivisesta ka
Minä en oo mitannu enkä mittaa. Mitä tekisin sillä tiedolla? Se on sopivan mittanen ja naiset on tykänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nykyukolla keskivertoa isompi muttei sekään kelpaa? Anna miehes lähtä tyydyttää niitä jokka tykkää ja mene sinä istuu vaikka lipputangon päälle.
14cm keskivertoa isompi, anna mun nauraa, ei siinä ole mitään isoa!
Noin 13 cm on maailmalla tutkitusti keskimitta joten 14cm on keskivertoa pitempi.
Isomuna trolli kirjoitti:
Huvittaa lukea täällä, jos joku nainen on saannut tosi isoa penistä, niin miehet menee ihan sekasin!!🤣😂
Korjaan sun tekstiä vähän
Huvittaa lukea täällä, jos joku trolli valheellisesti väittää saaneensa tosi isoa penistä, niin kommentoijat sanoo takaisin!!🤣😂
Samaa tasapaksua kökköä, ei ole kukaan jäänyt mieleen.
Sinkkuna elän nyt.
Nainen.
Joo miehet, ei kenelläkään miehellä voi olla tosi isoa kalua, ei tietenkään, rauha maahan!
Minna. Joskus tulee kaipailtua niitä villejä panoja.
Liisa