Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prisma ruuan verkkokauppa!

Vierailija
12.09.2024 |

Tietääkö joku onko tuolta netistä ruokaa tilatessa voimassa samat tarjoukset mitä mainostetaan tarjouslehdissä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Prisman verkkokaupasta nyt vuoden ajan. Ei ole ainakaan siinä Prismassa mistä tilaan tarjouksia koskaan.

Vierailija
2/6 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut Prisman verkkokaupasta nyt vuoden ajan. Ei ole ainakaan siinä Prismassa mistä tilaan tarjouksia koskaan.

Eli jos prismassa mistä tilaan ruuat verkosta on jätskitarjous, niin se ei ole tarjouksessa verkossa tilatessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan meidän Prismassa. 

Vierailija
4/6 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kaiken ruoan Prisman verkkokaupasta (S-kaupat Helsingissä ja eräässä pienemmässä kaupungissa) nelisen vuotta.

Pääsääntöisesti tarjouksia ei ole ollenkaan. Ihan viime kuukausina on ollut alennuksessa joitakin suuria eriä esimerkiksi kosmetiikkaa (3-4 euron kynsilakka yhdellä eurolla, Lumenen kasvovesi puoleen hintaan yms.), mutta koska tilaan vain kolmesti kuukaudessa, tavara on usein jo loppunut.

Muutaman kerran olen nähnyt verkkokaupan ruudun ylälaidassa linkin ajankohtaisiin ruokatarjouksiin. Peruselintarvikkeita siellä ei pahemmin ole, vaan tarjonta on maustettua jogurttia ja salaatinlehtiä pikkupakkauksissa.

Niitä tarjouksia, joita Prismassa kävellessään löytää joka hyllyvälissä, ei verkkokaupassa ole. Prisman hinnat onneksi ovat jo valmiiksi suhteellisen matalia, ja mahdollinen verkkokauppatappio tasoittuu bonuksissa.

Vierailija
5/6 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut kaiken ruoan Prisman verkkokaupasta (S-kaupat Helsingissä ja eräässä pienemmässä kaupungissa) nelisen vuotta.

Pääsääntöisesti tarjouksia ei ole ollenkaan. Ihan viime kuukausina on ollut alennuksessa joitakin suuria eriä esimerkiksi kosmetiikkaa (3-4 euron kynsilakka yhdellä eurolla, Lumenen kasvovesi puoleen hintaan yms.), mutta koska tilaan vain kolmesti kuukaudessa, tavara on usein jo loppunut.

Muutaman kerran olen nähnyt verkkokaupan ruudun ylälaidassa linkin ajankohtaisiin ruokatarjouksiin. Peruselintarvikkeita siellä ei pahemmin ole, vaan tarjonta on maustettua jogurttia ja salaatinlehtiä pikkupakkauksissa.

Niitä tarjouksia, joita Prismassa kävellessään löytää joka hyllyvälissä, ei verkkokaupassa ole. Prisman hinnat onneksi ovat jo valmiiksi suhteellisen matalia, ja mahdollinen verkkokauppatappio tasoittuu bonuksissa.

Kiitos vastauksesta!

Vierailija
6/6 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-M Cittarin verkkokaupassa saat paljon tarjousetuja, tarjouslehdestä ja k korttiasiakkaan edut sekä muita henk.koht.etuja.

Ja korttibonukset kertyy. 

Ei ole paljon P#### kilpailija enää kiinnostanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan