Poika menee huomenna kutsuntoihin, jännittää!
Poika itse ei vaikuta erityisen innostuneelta, mutta isän kanssa jännätään minne määrätään!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ainakin saa tietää on kivekset laskeutuneet. Sen koittavat kutsunnoissa. Sijoituspaikkakin selviää toki.
Eikä koita. Lääkärintarkastuksessa käydään ennen kutsuntoja.
No huhu huh! Ootko ollu vatta kuralla koko viikon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä niin jännittää? Samaa paskaa se varusmiespalvelus on joka paikassa.
Jotenkin vain tuntuu suurelta että kohta se on hänellä edessä. Palvelus isänmaan eteen.
Siellä tehdään myös pojista miehiä ja kehitytään yksilönä vaativiin työelämän tarpeisiin.
m39
Aika onneton tapaus olet, jos et muuten kehity pojasta mieheksi kuin armeijassa.
Onhan se teoriassa mahdollista, mutta kestää huomattavasti pidempään.
m39
Vierailija kirjoitti:
Mun poika on armeijassa tällä hetkellä (Vekaranjärvellä).
Hirveen jännä juttu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin saa tietää on kivekset laskeutuneet. Sen koittavat kutsunnoissa. Sijoituspaikkakin selviää toki.
Eikä koita. Lääkärintarkastuksessa käydään ennen kutsuntoja.
Kyllä kutsuntalääkärit tykkää kopeloida kiveksiä vaikka ei tarvitsekaan.
Intti on superhyvä kokemus juurikin itsenäistymisen kannalta. Itse tajusin armeijassa ollessani, että nyt on aika muuttaa omilleen ja niin teinkin palveluksen loputtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä niin jännittää? Samaa paskaa se varusmiespalvelus on joka paikassa.
Jotenkin vain tuntuu suurelta että kohta se on hänellä edessä. Palvelus isänmaan eteen.
No kiva jos jostakin tuntuu tuolta. Itse en kyllä kokenut tuottaneeni paljonkaan hyötyä isänmaalle, vaikka reserviupseerikoulun kävin.
Nythän siellä palvelijaa Natoa. Mutta pelleilyä se on aina ollut. Intti pitäisi korvata lyhyellä esim. kuukauden intensiivisellä maanpuolustuskurssilla, joka ei vie nuorten miesten elämästä vuotta sen tärkeimmässä vaiheessa. Vapaaehtoisille pitemmät palvelukset.
Iigoria muka jännittää aina vähän päästä sama asia.
Pian hän itkee, kuinka soittaa pojalle armeijaan ja kaikkea muuta joutavaa. Trolli mikä trolli.