Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teidän perheen sisaruksilla on etäiset välit?

Vierailija
12.09.2024 |

Mikä johti siihen?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen vaimo on varsin erikoinen. Toimii takapiruna monessa asiassa ja veljeni sellanen tossu, että en jaksa katsoa menoa. 

Vierailija
2/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina melkein asuttu eri maassa ja ei ole tullut nähtyä kun muutaman kerran aikuisiällä. Perheiden tultua mukaan kuvioihin ei kummallakaan ole enää ollut samalla tavalla aikaa enää soitella huvikseen aikaeron takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka,muuten kaikki hyvin,ei ole kaunoja eikä riitoja ,välimatkat ovat vaan pitkät.

Vierailija
4/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarukseni sanoivat vähätteleviä asioita, kun minua kohtaan oltiin tehty sairas rikos. He mitätöivät minut täysin sanoillaan. 

Vierailija
5/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi veljeni ei halua olla tekemisissä. Koskaan ei olla riidelty. Keski-ikäisiä olemme molemmat. Ei soitella eikä oikeastaan nähdä. Viimeisen viiden vuoden aikana ollaan nähty kolme kertaa n tunnin vierailulla. 

Vierailija
6/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli vain kuljetti meidät eri suuntiin 🍃

Vierailija
7/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljen vaimo on varsin erikoinen. Toimii takapiruna monessa asiassa ja veljeni sellanen tossu, että en jaksa katsoa menoa. 

Et taida olla ainoa jolla on tällainen kuvio.

Vierailija
8/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti olla riidelty veljen kanssa mutta hän on ihmisenä oman napansa ympärillä pyörivä kuspää. 

Vierailija
9/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan niin eri luonteisia. 

Vierailija
10/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummakin omat perheet, omat ystävät ja omat elämät. 

Vierailija
11/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Meillä on hyvät välit.  Miksi väität tuollaista?

Vierailija
12/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni oli nuorena todella pinnallinen. Ulkonäkö oli kaikki kaikessa, ja hän avoimesti  halveksui "rumia ja läskejä",jollainen minäkin olin.

Vieläkin hän on kova juoruamaan ja haukkumaan muita, erityisesti hiuksista ja vaatteista. Ei vaan kiinnosta sellaiset ihmiset. 

Vierailija
13/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen kanssa tekemisissä lähes päivittäin. Siskomme vetäytyi isän perinnönjaon jälkeen, ei nähtävästi mennyt hänen ja varsinkaan miehensä mielen mukaan.

Isosisko

Vierailija
14/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti olla riidelty veljen kanssa mutta hän on ihmisenä oman napansa ympärillä pyörivä kuspää. 

Olisi voinut olla mun kirjoittama. Stressaa jo valmiiksi miten helvettiä tekee kaikesta kun vanhemmistamme aika jättää. Olen itse pitkäaikaissairas ja hän perusterve, ja olen varma että kaikki hautajaisjärjestelyt yms.tulee kaatumaan mun niskaan. 

Vierailija
15/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt? Alusta vähän!

Vierailija
16/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkomaani sisko. Ei sen kanssa voi olla kun on aina niin sekasin. Kotiin jos sen päästää niin varastaa lääkkeet, puhelimet, korut. Pummaa vielä avustuksia lisäksi "voisinko saada pari leipää mukaan?"

Vierailija
17/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli omat kaverit ja puuhat jo lapsuudessa ja etäisen asialliset välit.

Sama jatkunut aikuisena eli 1-2 kertaa vuodessa jossain kahvikesteillä nähdään, mutta muuten ei pidetä yhteyttä.

Ihan OK.

Vierailija
18/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme niin erilaisia, täysin eri kiinnostuksen kohteet. Heillä talot, autot ja muu materia. Hienoa pitää olla, oli varaa tai ei. Mulla kirjat, musiikki, elokuvat, teatteri. Niin ja mulla ainoana akateeminen koulutus. Maailmat ei kohtaa. 

Vierailija
19/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt etäiset,mutta kaikilla oma elämä,omat ystävät ja asun erikaupungissa niin ei pikaiset kahvittelut yms onnistu.

Vierailija
20/50 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etääntyneiden sisarusten takapiruna on häärinyt usein "jännä" vanhempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi