Harmittaako sua se, että sulla on naisena lyhyet jalat?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole lyhyitä jalkoja. Olen omenavartslo, eli miesten mallia. Siihen kuuluu lyhyt selkä, leveä vyötärö ja pitkät tikkuraajat.
Pitkäselkäisillä ja lyhytjalkaisilla on se etu, että rasva ei mene epäterveellisesti vyötärölle niin kuin mulla ja aplla. Harmittaako ap, miten on?
No mulla kyllä nimen omaan menee! Lattana takapää, lyhyet jalat ja paksu vyötärö. Ou jee...
Mullakin on. Tähän kun vielä yhdistetään pitkä suora selkä ja kapea suora lantio, jolloin levein kohta torsossa on vyötäröllä keikkuva röllykkä. Nättiä on.
Vierailija kirjoitti:
Eikö harmita olla tyhmä incelli?
Persjalkaiselta vanhaltapiialta tulee aina parhaat ja omalaatuisiimmat kommentit. 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole lyhyitä jalkoja. Olen omenavartslo, eli miesten mallia. Siihen kuuluu lyhyt selkä, leveä vyötärö ja pitkät tikkuraajat.
Pitkäselkäisillä ja lyhytjalkaisilla on se etu, että rasva ei mene epäterveellisesti vyötärölle niin kuin mulla ja aplla. Harmittaako ap, miten on?
Ilmankos Kiti Kokkosella on kaikki rasva leuan alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla kyllä nimen omaan menee! Lattana takapää, lyhyet jalat ja paksu vyötärö. Ou jee...
Mullakin on. Tähän kun vielä yhdistetään pitkä suora selkä ja kapea suora lantio, jolloin levein kohta torsossa on vyötäröllä keikkuva röllykkä. Nättiä on.
No mulla on leveä lantio, mutta ei hartioita nimeksikään. Olen siis päärynäomena litteillä pakaroilla.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa. Just jossain ketjussa epäiltiin, että miehet eivät kiinnostu musta, kun ei ole pitkät raajat. Huolimatta siis siitä, että bmi on 19, vyötärö-lantio-suhde 0,7, hiukset vyötärömittaiset, rinnat c-kuppia ja kasvotkin ihan nätit jopa ilman meikkiä.
Olet just sopiva mun makuun. Minusta pitkäjalkaiset ja lyhytselkäiset näyttävät omituisilta honkkeleilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos Kiti Kokkosella on kaikki rasva leuan alla.
Kiti on upea.
Ei. Mul on jalat varmaan metrin tai ainakin lähemmäs ja oon 182 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne nyt kovin lyhyet ole tällä 179cm pituudella
Kysyttiinkö sulta? 😂
Kysyttiin haittaako sinua naisena lyhyet jalat ja kerroin ettei ne ole lyhyet.
Ihan sopusuhtaiset ne on, kun housuja löytyy helposti. Niin naisten, miesten kuin lasten osastolta. Tottakai ne on tavallaan lyhyet, kun en muutenkaan pitkä ole. Mutta onpahan jalkatilaa ainakin autossa, lentokoneessa jne. Miehen mielestä oon vaan söpö, kun se itse on lähes 2m.
On koko ikäni (43 v) harmittanut. Näytän todella typerältä. Myös yläraajat on lyhyet suhteessa torsoon, joka on siis pisin osa kehostani. Mulla on vielä leveä selkä ja rintakehä, joten kapeat lyhyet jalat yhdistettynä isoon yläosaan ei näytä kovin hyvältä. Enkä ole parisuhteisiin päässytkään.
Kysyttiinkö sulta? 😂