Harmittaako sua se, että sulla on naisena lyhyet jalat?
Kommentit (51)
En tiedä, kun minulla on naiseksi pitkät jalat.
Minulla on varmasti pitemmät jalat kuin sinulla, sinä persjalkainen pitkäselkä.
Harmittaa mutta näillä on taivallettu jo 53 vuotta.
Miten niin? Pidemmät jalat mulla (175 cm kokonaismittaa) on kun avokilla (186 cm).
Et vissiin ole ikinä kuullut erilaisista ruumiinrakenteista. Mulla se pituus sattuu olemaan jaloissa.. ja vaikka olisikin lyhyemmät jalat (kuin kenellä?) niin mitä käytännön haittaa siitä olisi elämisen kannalta?
Harmittaa. Just jossain ketjussa epäiltiin, että miehet eivät kiinnostu musta, kun ei ole pitkät raajat. Huolimatta siis siitä, että bmi on 19, vyötärö-lantio-suhde 0,7, hiukset vyötärömittaiset, rinnat c-kuppia ja kasvotkin ihan nätit jopa ilman meikkiä.
No eipä oikeastaan. Jalat paljastavia mekkoja, hameita ja shortseja en ikinä käytä. Että tämä nyt vois vähän harmittaa, jos miettis, mutta olen tottunut housuihin.
Harmittaako sua, ap, että olet tyhmä?
Ei harmita, paljon tärkeämpää on, että lyhyiden jalkojen väli näyttää, maistuu ja tuntuu hyvältä mieheni mielestä.
N32
Pääasia, että ne liikkuvat, eivätkä ole ihan niin lyhyet, että perse laahaa maata.
Mistä näitä kysymyksiä ihmisten mieliin putkahtaakin?
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako sua, ap, että olet tyhmä?
Apta harmittaa kun kaupassa ei ole kananmunia eikä banaaneja.
Eipä juuri, olen silloin vaan naisena kun puoliso on reissussa. Ei ole miehetkään valittanut
Vierailija kirjoitti:
No eipä oikeastaan. Jalat paljastavia mekkoja, hameita ja shortseja en ikinä käytä. Että tämä nyt vois vähän harmittaa, jos miettis, mutta olen tottunut housuihin.
Hameilla ja mekoillahan saa jalkojen lyhyyden juurikin piilotettua! Itse en käytä housuja ikinä ja jotkut tiukat farkut lyhyen paidan kanssa on ihan vihoviimeinen idea.
Minullapa on on pitkä kolmas jalka 8================D
M28
Huoh, taas näitä naisvihaviestejä..
Mulla ei ole lyhyitä jalkoja. Olen omenavartslo, eli miesten mallia. Siihen kuuluu lyhyt selkä, leveä vyötärö ja pitkät tikkuraajat.
Ei koska voin ottaa pitkältä mieheltä seisoen kul.......n suu..n..polvet ei tule kipeäksi.
Mulla on perheessä aikuinen henkilö, joka ei ole koskaan kävellyt. Joten eipä yhtään haittaa lyhyet mutta toimivat jalat, päinvastoin.
Huooooh 😳