Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako sua se, että sulla on naisena lyhyet jalat?

Vierailija
12.09.2024 |

Miten on?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, muodokas lyhyt alavartalo, kapea keski- ja ylävartalo näyttävät hyvältä :)

Vierailija
22/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole lyhyitä jalkoja. Olen omenavartslo, eli miesten mallia. Siihen kuuluu lyhyt selkä, leveä vyötärö ja pitkät tikkuraajat. 

Pitkäselkäisillä ja lyhytjalkaisilla on se etu, että rasva ei mene epäterveellisesti vyötärölle niin kuin mulla ja aplla. Harmittaako ap, miten on? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ajattelinkin lähteä Kiinaan koipia pidentämään ennen eläkkeelle jääntiä :D

Vierailija
24/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hiton väliä, nehän viskataan syrjään kun...

Vierailija
25/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo harmittaa, kun joutuu kauheasti miettimään että mitä pukisi.

Moni luullut, että mulla pitkät kintut kun olen onnistunut löytämään vaatteita jotka piilottaa tappijalat :D

Vierailija
26/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuja ostaessa kyllä, pääsääntöisesti pitää lahkeet lyhennyttää, mutta muuten ei.

Vierailija
27/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kroppaani nähden ole lyhyet jalat. Vaikka olen lyhyt, en ole persjalkainen.

Vierailija
28/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nyt kovin lyhyet ole tällä 179cm pituudella

Vierailija
29/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisena mut hevosena kyllä harmittaa.

Laukkaa nyt näillä sitten.

Vierailija
30/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa. Just jossain ketjussa epäiltiin, että miehet eivät kiinnostu musta, kun ei ole pitkät raajat. Huolimatta siis siitä, että bmi on 19, vyötärö-lantio-suhde 0,7, hiukset vyötärömittaiset, rinnat c-kuppia ja kasvotkin ihan nätit jopa ilman meikkiä.

Ehkä se on vain reilusti boring. 

Vierailija
31/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housuja ostaessa kyllä, pääsääntöisesti pitää lahkeet lyhennyttää, mutta muuten ei.

Tuo on kyllä ongelm, josta olen hiukan kateellinen. Itse löydän tarpeeksi pitkiä lahkeita ehkä kerran 10 vuodessa. Lahjetta on helppo lyhentää, mutta milläs pidennät.

T. Pitkäkinttu

Vierailija
32/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä oikeastaan. Jalat paljastavia mekkoja, hameita ja shortseja en ikinä käytä. Että tämä nyt vois vähän harmittaa, jos miettis, mutta olen tottunut housuihin. 

Hameilla ja mekoillahan saa jalkojen lyhyyden juurikin piilotettua! Itse en käytä housuja ikinä ja jotkut tiukat farkut lyhyen paidan kanssa on ihan vihoviimeinen idea.

No siis mun jalkojen mittasuhteet on pielessä. Pitkä reisi suhteessa sääreen (polven alapuoliseen osaan jalasta). Ja siis myös pitkä selkä suhteessa jalkojen kokonaispituuteen. Koska olen vielä leveälanteinen, kaikki sääret paljastavat vaatteet näyttää aivan hirveiltä. Housuilla tätä saa peitettyä tai häivytettyä, kun ei niin selvästi näy, missä kohtaa polvi on. Paidoissa käytän normaalipituista helmaa. 

Vierailija
33/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää luhyjalkaiset käyttäkö niitä trikoita. Jos on iso persus vielä. 

Vierailija
34/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Aina ne on maahan asti ylettyneet. Se riittää.

Vierailija
35/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei harmita, paljon tärkeämpää on, että lyhyiden jalkojen väli näyttää, maistuu ja tuntuu hyvältä mieheni mielestä.

N32

Täällä ei kysytty ähinä jutuista😄

Vierailija
36/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole lyhyitä jalkoja. Olen omenavartslo, eli miesten mallia. Siihen kuuluu lyhyt selkä, leveä vyötärö ja pitkät tikkuraajat. 

Pitkäselkäisillä ja lyhytjalkaisilla on se etu, että rasva ei mene epäterveellisesti vyötärölle niin kuin mulla ja aplla. Harmittaako ap, miten on? 

No mulla kyllä nimen omaan menee! Lattana takapää, lyhyet jalat ja paksu vyötärö. Ou jee... 

Vierailija
37/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kun minulla on naiseksi pitkät jalat.

Varsinais-suomalainen?

Vierailija
38/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on perheessä aikuinen henkilö, joka ei ole koskaan kävellyt. Joten eipä yhtään haittaa lyhyet mutta toimivat jalat, päinvastoin. 

Voi kyynel 😢

Vierailija
39/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle pitää tuosta laittaa Nobelin palkinto, kyse on nimittäin täysin uudesta havainnosta🤣

Vierailija
40/51 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt, 160 cm, mutta jalat on pitkät suhteessa pituuteeni. Lyhyys ei häiritse yleensä minua, mutta jalkojen paksuus kylläkin häiritsee. En ole hoikkanakaan (34-36-kokoisena) ollut mikään sirosääri. Se on joku karmea rakennejuttu varmaankin, että sai tämmöiset tolpat alleen. Lukuisat tukevat naiset näyttvät myös tukevat säärensä ja se on ihan ok. Mutta jos on muuten hoikka, pelkät tukevat sääret ovat kyllä ihan kauheat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan