Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan olla muutakin kuin äiti, parisuhdetta takana 7 vuotta

Vierailija
12.09.2024 |

Tämä tuntuu äärettömän tyhmältä ja itsekeskeiseltä. Rakastan lastani yli kaiken.

En tiedä enää kuka olen, mistä pidän, harrastus.

Haluaisin olla NAINEN haluan edes kerran kuussa mennä miehen kanssa treffeille. Haluan laittautua kunnolla miestä varten ja tietysti myös itseäni varten.

Mies ei tätä ymmärrä. Vauva vuosi oli koliikin takia raskas, ja muutenkin yllättävän raskas. 

Yritin tänään taas puhua miehelle, että haluan vuosipäivänä (sunnuntaina) mennä treffeille ja tehdään jotain hauskaa yhdessä. 

Mies vain vastaa "Arvaa huvittaako mua sun kanssa tehdä yhtään mitää, koko ajan valitat.  En todellakaan tee sun kanssa mitään."

Olen yrittänyt kertoa että tarvitsen olla muutakin kuin äiti. Jos mies kehuu "hoidat hienosti lasta."

Joo mutta olen muutakin, kysyin että entä minun oma luonne yms? Olen muutakin kuin äiti.  Mies menee lukkoon "joo en mä sitä pelkästään tarkottanu."

Seksiä ei enää ole ollut varmaan 5 viikkoon, kinojen takia.

Mitä tehdä? Sunnuntaina vien lapsen hoitoon, valmistaudun ja menen vaikka syömään ja yksin leffaan

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kummin päin vaan, jos mies tai vaimo käyttäytyy noin, niin se kertoo vain siitä ettei hän arvosta, eikä varsinkaan rakasta enää. Kaikenlaisia muita tunteita voi olla kuten läheisriippuvuutta ja tottumusta. Mutta jos ei halua koskettaa, jos seksiä ei ole, jos ei pysty tai suostu keskustelemaan, niin ei rakasta. Mykkäkoulua ja kiukuttelua on siksi, että hän tajuaa itsekin olevansa loukussa, eikä tiedä miten siitä pääsee pois. Tuollainen suhde on tullut tiensä päähän. 

Vierailija
102/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli kunnon shit show

Ap

Ei vaan se oli shit show kokoajan. Nyt se vain selkeytyi sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tollo mies...

Yksinkö hän on parisuhteessa?

Vierailija
104/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pohtinut tai peräti kysynyt, mitä mies haluaa tai kaipaa? Voi onko kaikessa kysymys vain siitä, mitä vauva tarvitsee ja mitä sinä haluat?

Kuulostaa siltä, että olet koko ajan vain vaatimassa mieheltä jotain ja valitat kaikista asioista. Jos mies ei saa sinulta mitään, ei hän halua antaakaan.

Voi olla. Mies on koko ajan aamussa, illassa tai yössä. Sen pienen hetken kun on perheensä kanssa, nii voisi olla läsnä.

Voi olla että olen vaatinut liikaa, ettei käytä puhelinta jatkuvasti ja ottaisi huomioon. Jos lopetan sanomisen.

Olen myös tätä pohtinut.

Ao

Sitten kuulostaa siltä että mies on ahdistunut joko parisuhteeseenme tai perheeseenne.

Voi myös olla, että mies on ylirasittunut. Kokemuksesta tiedän, ettei ole helppoa tehdä töissä pitkää päivää. Sitten kun viimein pääsee kotiin, puoliso haluaakin kaataa kaikki päivän aikana kertyneet tunteet niskaan, puhua kaikesta mahdollisesta ja luettelee pitkän listan askareista, jotka pitää tehdä. Ja ainoa asia mitä itse kykenee ajattelemaan, on että saisinpa olla puoli tuntia yksin, hiljaa, tekemättä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme