Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan olla muutakin kuin äiti, parisuhdetta takana 7 vuotta

Vierailija
12.09.2024 |

Tämä tuntuu äärettömän tyhmältä ja itsekeskeiseltä. Rakastan lastani yli kaiken.

En tiedä enää kuka olen, mistä pidän, harrastus.

Haluaisin olla NAINEN haluan edes kerran kuussa mennä miehen kanssa treffeille. Haluan laittautua kunnolla miestä varten ja tietysti myös itseäni varten.

Mies ei tätä ymmärrä. Vauva vuosi oli koliikin takia raskas, ja muutenkin yllättävän raskas. 

Yritin tänään taas puhua miehelle, että haluan vuosipäivänä (sunnuntaina) mennä treffeille ja tehdään jotain hauskaa yhdessä. 

Mies vain vastaa "Arvaa huvittaako mua sun kanssa tehdä yhtään mitää, koko ajan valitat.  En todellakaan tee sun kanssa mitään."

Olen yrittänyt kertoa että tarvitsen olla muutakin kuin äiti. Jos mies kehuu "hoidat hienosti lasta."

Joo mutta olen muutakin, kysyin että entä minun oma luonne yms? Olen muutakin kuin äiti.  Mies menee lukkoon "joo en mä sitä pelkästään tarkottanu."

Seksiä ei enää ole ollut varmaan 5 viikkoon, kinojen takia.

Mitä tehdä? Sunnuntaina vien lapsen hoitoon, valmistaudun ja menen vaikka syömään ja yksin leffaan

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se jäkättäminen!

Vierailija
22/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan olla viikonlopun perheeni kanssa. Minäkin haluan olla jotain muuta kuin työssä käyvä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset keskenään lisääntyneet

Lapsiperheen arki reppanoille liian raskasta.

Seon VOI VOI

Vierailija
24/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ, ystävät, harrastukset? jne.

Vierailija
25/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannalta olet jatkuvasti kaikesta valittaja ja vaatija, joka alkaa jo käydä raskaasti hermoon.

Sinun kannaltasi mies ei vastaa sinun tarpeiisiisi.

Ei hyvin mene.

Miehellä on muutenkin tullut ihmeellinen kuvio, "jos ärsyttää voin lähteä menemää, enkä ilmota."

Ja en todellakaan pyydä kuuta taivaalta, normaaleja asioita. Kuten ei käyttäisi aina puhelinta lapsen tai minun kanssa. Tarvitsen myös unta joskus, etenkin migreenin takia

T"ap

Mitä, jos sinä menisit töihin ja mies jäisi lapsen kanssa kotiin?

Vierailija
26/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seon VOI VOI

Hyvä kun tiedät minkä ikäinen olen? Niin, onhan se lapsellista haluta parisuhde aikaa ja olla nainen miehensä seurassa. 

Onpas surullisen kuulosta, omaan korvaan. Kun parisuhde pitää loppua kaveruudeksi, jos on ikää 

Ap

Vierailija
27/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5vko ilman seksiä?

Saat heittää hyvästit myös liitollesi jos et tee mitään muutosta asioiden eteen. 

Vierailija
28/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte...tämä pari eroaa ennen kuin maa on valkoinen?

Vierailija
29/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä. 

Haluan olla oman miehen seurassa nainen. Mennä ulos, olla viehättävän näköinen. Tehdä jotain hauskaa yhdessä 

Vierailija
30/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pohtinut tai peräti kysynyt, mitä mies haluaa tai kaipaa? Voi onko kaikessa kysymys vain siitä, mitä vauva tarvitsee ja mitä sinä haluat?

Kuulostaa siltä, että olet koko ajan vain vaatimassa mieheltä jotain ja valitat kaikista asioista. Jos mies ei saa sinulta mitään, ei hän halua antaakaan.

Vierailija
31/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sianjättöajalle. Nyt on se hetki kun rehellisesti kerrot mitä sinä parisuhteelta haluat ja jos miehestä ei ole siihen eikä edes halua tehdä muutoksia niin mies valitsee silloin eron ja sinä toteutat sen. Harmi kun tuollaisen urpon geenit päästit eteenpäin. 

Vierailija
32/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta pikkulapsiarjessa on se kun nainen vaatii huomiota ja haluaa miehen panostavan paeisuhteeseen. Itse erosin vauva-aikana kummankin lapseni äideistä ja oli hyvä päätös. Saan keskittyä lapsiin, enkä naiseen.

Vierailija
33/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seon VOI VOI

Hyvä kun tiedät minkä ikäinen olen? Niin, onhan se lapsellista haluta parisuhde aikaa ja olla nainen miehensä seurassa. 

Onpas surullisen kuulosta, omaan korvaan. Kun parisuhde pitää loppua kaveruudeksi, jos on ikää 

Ap

En tiedä. Jotenkin surullista että vasta vuoden päästä heräät huomaamaan miten syvälle olet itsesi sinne vauvakuplaan päästänyt. 

Vierailija
34/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko pohtinut tai peräti kysynyt, mitä mies haluaa tai kaipaa? Voi onko kaikessa kysymys vain siitä, mitä vauva tarvitsee ja mitä sinä haluat?

Kuulostaa siltä, että olet koko ajan vain vaatimassa mieheltä jotain ja valitat kaikista asioista. Jos mies ei saa sinulta mitään, ei hän halua antaakaan.

Voi olla. Mies on koko ajan aamussa, illassa tai yössä. Sen pienen hetken kun on perheensä kanssa, nii voisi olla läsnä.

Voi olla että olen vaatinut liikaa, ettei käytä puhelinta jatkuvasti ja ottaisi huomioon. Jos lopetan sanomisen.

Olen myös tätä pohtinut.

Ao

Vierailija
35/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas yksi syy miksi en halua/halunnut lapsia. Parisuhde on jo 19 vuotta hyvä ilman niitä. 

Vierailija
36/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä. 

Haluan olla oman miehen seurassa nainen. Mennä ulos, olla viehättävän näköinen. Tehdä jotain hauskaa yhdessä 

Viikonloppu on kahden työviikon vapaa-aikaa...minä haluan viettää silloin joutoaikaa perheeni kanssa.

Vierailija
37/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Mies on koko ajan aamussa, illassa tai yössä. Sen pienen hetken kun on perheensä kanssa, nii voisi olla läsnä.

Voi olla että olen vaatinut liikaa, ettei käytä puhelinta jatkuvasti ja ottaisi huomioon. Jos lopetan sanomisen.

Olen myös tätä pohtinut.

Ao

Et nyt kyllä tossuile ja nöyristele enää yhtään enemmän. Miehen täytyy nyt ryhdistäytyä. Annat lapsellesikin kamalaa kuvaa parisuhteesta jos jatkat noin. 

Vierailija
38/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä. 

Mies ei ymmärrä sinun kristallikurssilta löytämääsi sisäistä jumalatarta?

Vierailija
39/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös tätä pohtinut.

Ao

Et nyt kyllä tossuile ja nöyristele enää yhtään enemmän. Miehen täytyy nyt ryhdistäytyä. Annat lapsellesikin kamalaa kuvaa parisuhteesta jos jatkat noin. 

Olen tämän kaiken sanonut miehelle. On puuduttavaa kun toinen ei ota tosissaan. Kotona pitää myös työ juttuja hoitaa, ei ole kunnolla läsnä. Ja ärhentelee sitten 

Vierailija
40/104 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannalta olet jatkuvasti kaikesta valittaja ja vaatija, joka alkaa jo käydä raskaasti hermoon.

Sinun kannaltasi mies ei vastaa sinun tarpeiisiisi.

Ei hyvin mene.

Mies ei ole vielä yhdistänyt päässään sitä, että hänen tekemättömyys  ja puutteellisuus on syy valittamiseen.