Haluan olla muutakin kuin äiti, parisuhdetta takana 7 vuotta
Tämä tuntuu äärettömän tyhmältä ja itsekeskeiseltä. Rakastan lastani yli kaiken.
En tiedä enää kuka olen, mistä pidän, harrastus.
Haluaisin olla NAINEN haluan edes kerran kuussa mennä miehen kanssa treffeille. Haluan laittautua kunnolla miestä varten ja tietysti myös itseäni varten.
Mies ei tätä ymmärrä. Vauva vuosi oli koliikin takia raskas, ja muutenkin yllättävän raskas.
Yritin tänään taas puhua miehelle, että haluan vuosipäivänä (sunnuntaina) mennä treffeille ja tehdään jotain hauskaa yhdessä.
Mies vain vastaa "Arvaa huvittaako mua sun kanssa tehdä yhtään mitää, koko ajan valitat. En todellakaan tee sun kanssa mitään."
Olen yrittänyt kertoa että tarvitsen olla muutakin kuin äiti. Jos mies kehuu "hoidat hienosti lasta."
Joo mutta olen muutakin, kysyin että entä minun oma luonne yms? Olen muutakin kuin äiti. Mies menee lukkoon "joo en mä sitä pelkästään tarkottanu."
Seksiä ei enää ole ollut varmaan 5 viikkoon, kinojen takia.
Mitä tehdä? Sunnuntaina vien lapsen hoitoon, valmistaudun ja menen vaikka syömään ja yksin leffaan
Kommentit (104)
"Kertoi tänää ettei halua edes halia ja pussata. "
Tuo ei ole edes lopun alkua vaan ihan jo se loppu.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka moni perheellinen unohtaa parisuhteen perheellisenä? Ihan kuin se olisi väärin haluta ylläpitää parisuhdetta ja olla muutakin kuin äiti miehen silmissä
Aika moni tuntuu unohtavan
Ap
Olepa sinä nyt rehellinen itsellesi. Se, että alat nyt haukkumaan muita ja heidän suhteiteen ei poista sitä tosiaa asiaa ettei sun mies halua viettää sinun kanssa sitä aikaa. Enkä nyt yritä mitenkään loukata.
Onko sulla miten paljon paino noussut?
Ootte kyynisiä akkoja! Ap haluua ihan normaalia kunnioitusta parisuhteessa. Menkää haaskalinnut tuijottamaan omaa suhdettanne, missä olette vain reikä, kokki siivoaja ja äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka moni perheellinen unohtaa parisuhteen perheellisenä? Ihan kuin se olisi väärin haluta ylläpitää parisuhdetta ja olla muutakin kuin äiti miehen silmissä
Ap
Olepa sinä nyt rehellinen itsellesi. Se, että alat nyt haukkumaan muita ja heidän suhteiteen ei poista sitä tosiaa asiaa ettei sun mies halua viettää sinun kanssa sitä aikaa. Enkä nyt yritä mitenkään loukata.
Tuossa ei ollut yhtään haukkumista. Monet unohtaa parisuhteen, se on nähty. Itse en niin halua
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta pikkulapsiarjessa on se kun nainen vaatii huomiota ja haluaa miehen panostavan paeisuhteeseen. Itse erosin vauva-aikana kummankin lapseni äideistä ja oli hyvä päätös. Saan keskittyä lapsiin, enkä naiseen.
Siksi parisuhteeseen panostetaan, että lapsilla on ehjä koti. Epäonnistuit helpossa tehtävässä.
Ei ole ehjä koti jos on kaksi aikuista, jotka eivät saa itseään tai yhteistyötääm toimimaan. Epäonnistut vanhempana pahemman kerran jos luulet että vanhempien parisuhde on lapselle tärkeää.
Vanhempien toimiva ja turvallinen parisuhde on lapselle erityisen tärkeää. Se antaa mallin mihin lapsi aikuisena tyytyy. Siksi suhdetta täytyy joko huoltaa molempien tai sitten erota.
Ei ole yhtään tärkeää. Pahimpia ovat sellaiset naiset, joiden vanhemmat ovat olleet yhdessä "lasten takia". Tällaisessa ydinperheissä kasvaneet naiset ovat yleensä miesvihaajia ja feministejä. Tärkeää on että vanhemmat kumpikin osallaan rakastavat ja huolehtivat lapsesta. Parempi että vanhemmat eivät ole missään väleissä, kuin että väkisillä, itsekkäästi ja mielikuvissa "lapsen takia" pakottavat itsensä sietämään toisen läsnäoloa. Ero on parasta, mitä pikkulapsen vanhemmat voivat tehdä lapsensa hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ootte kyynisiä akkoja! Ap haluua ihan normaalia kunnioitusta parisuhteessa. Menkää haaskalinnut tuijottamaan omaa suhdettanne, missä olette vain reikä, kokki siivoaja ja äiti
AP:n mies käy töissä, tuo leivän pöytään, ei juopottele, ei hakkaa
Ap vaan valittaa ja jäkättää
eipä ihme että miestä ei Ap naisena kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla miten paljon paino noussut?
159cm ja 57kg. Kerro sinä
Iho on puhdas, hiukset pitkät ja normaalin väriset. Itse olen tyytyväinen u-näkööni, vaikka haluan välillä laittautua
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on sitten minun kanssa, jos ei halua tehdä mitään?
Lapselle on jopa molemmille kädelle hoitajia.
Ap
Mieti, millainen mies jättää vaimonsa kun heillä on noin vuoden ikäinen lapsi...tai sitten varavuoteen petaaminen on vielä vähän kesken.
Vierailija kirjoitti:
Sinä se haaska olet, kun vaadit miehen huomion itseesi lapsen kustannuksella. Nämä kommentit tulevat miehiltä, jotka ovat olleet samassa tilanteessa. Mikäli totuus sattuu, älä valita, vaan mene muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on sitten minun kanssa, jos ei halua tehdä mitään?
Lapselle on jopa molemmille kädelle hoitajia.
Ap
Mieti, millainen mies jättää vaimonsa kun heillä on noin vuoden ikäinen lapsi...tai sitten varavuoteen petaaminen on vielä vähän kesken.
Sellainen mies, joka haluaa olla hyvä isä, eikä pelkästään huono mahdollistaja naiselle.
Vierailija kirjoitti:
heh
Onhan se varmasti vaikea hyväksyä, ettei toinen rakasta enää. Auttaisiko ap, jos miehesi sanoisi sen sinulle suoraan?
Tehän kivutätte naurettavasta asiasta. Siis ihan oikeasti olette sitä mieltä, kun on lapsi niin parisuhteelle sanotaan heippa? Miten se on pois lapselta? Päinvastoin.
On tärkeää pitää parisuhdetta yllä, ilman sitä ei ole aitoa perhettä. On vain vanhemmat jotka ovat liian laiskoja, ja pitävät kulissia.
Meidän lapsi ei ole juuri koskaan hoidossa. Ei ihme, että vauva palstalla on ilkeitä ihmisiä. En yhtään ihmettele miksi jotkut naiset on kiukkuisia
Ap
Aika vahvat signaalit että miee ei enää rakasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuossa ei ollut yhtään haukkumista. Monet unohtaa parisuhteen, se on nähty. Itse en niin halua
Ap
No, oletpas halunnut...ei teidän suhde ole yhdessä yössä tuohon kuntoon mennyt, eikä sitä myöskään korjata sillä, että laittaudut yhtenä iltana nätiksi.
Kokeile laittaa miehelle viestiä? Muistan kun miehelläni oli jumi puhumisen kanssa. Viestit auttoi kummasti
Tsemppiä ja älä kuuntele näitä ilkeilijöitä
Vierailija kirjoitti:
Tehän kivutätte naurettavasta asiasta. Siis ihan oikeasti olette sitä mieltä, kun on lapsi niin parisuhteelle sanotaan heippa? Miten se on pois lapselta? Päinvastoin.
On tärkeää pitää parisuhdetta yllä, ilman sitä ei ole aitoa perhettä. On vain vanhemmat jotka ovat liian laiskoja, ja pitävät kulissia.
Meidän lapsi ei ole juuri koskaan hoidossa. Ei ihme, että vauva palstalla on ilkeitä ihmisiä. En yhtään ihmettele miksi jotkut naiset on kiukkuisia
Ap
Parisuhde jota on pidetty yllä ei ole tuossa jamassa jossa teidän suhde on. Auttaako tuo muiden syyllistäminen sinua nyt jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sun perhe on ohi.
No tossa kohtaa minä kysyisin haluatko sä erota.