Vyötärö erottuu selkeästi, millainen mekko sopii?
Kysymys tulikin jo. Ikä 35 ja nyt vyötärön ympärismitassa meni rikki 100 cm. Pituus 166 cm.
Eli trikoo tai muu joustava ei käy koska en enempää halua korostaa vyötäröä. Ennemminkin piilottaa. Arjessa en halua käyttää korsetteja eli ompelijako on ainoa osoite mistä saan hyvän mekon? Marimekon tyyli tms muumijutut ei kiinnosta vaan tyylikkäämpi.
Kommentit (48)
Apua, millaiset muut mitat jos tuo on vyötärö, joka erottuu.
T. Ylipainoa 10kg ja vyötärö 75cm.
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö erottuu tarkoittaa, että olet tiimalasi. Eli vaikka vyö on hyvä.
mulla musta mekko jossa aika leveä musta nahkavyö pitää noita mun läskejä piilossa eikä mekko ole sellainen teltta.ja jos katseet kohdistuis vyöhön eikä mun vatsaan.
Siis olet omenavartaloinen ja vyötärösi nimenomaan ei erotu vaan on piilossa vatsaläskien alla. Kai jokin ponchotyylinen vaatetus?
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla jotain tähdellitä sanottavaa ap:n ongelmaan? Ei ollut joten ole hiljaa jatkossa.
Sellainen musta, josta vain silmät erottuu selkeästi?
Hartioista istuva kevyesti avokaulainen. Pitkä, väljä ja ei kirkasvärinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla musta mekko jossa aika leveä musta nahkavyö pitää noita mun läskejä piilossa eikä mekko ole sellainen teltta.ja jos katseet kohdistuis vyöhön eikä mun vatsaan.
Ap:
Jos laitan vyön niin se oikein korostaa ja huutaa huomion.
En todella ole tiimalasi. Vaan reilusti pullea valitettavasti. Jos olisin tiimalasi tällä 100cm vyötäröllä niin lanteet ja olkapää ja rinnat täytyis olla 170 cm. Et taida tietää mikä on tiimalasi.
Itse olen rintava tynnyri, ja mielestäni minulle sopii parhaiten väljä takki- tai paitamekko vyöllä, tai väljä empirelinjainen. V-kaula-aukko on imartelevin.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Itse olen rintava tynnyri, ja mielestäni minulle sopii parhaiten väljä takki- tai paitamekko vyöllä, tai väljä empirelinjainen. V-kaula-aukko on imartelevin.
kapea vai leveä vyö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:
Jos laitan vyön niin se oikein korostaa ja huutaa huomion.
En todella ole tiimalasi. Vaan reilusti pullea valitettavasti. Jos olisin tiimalasi tällä 100cm vyötäröllä niin lanteet ja olkapää ja rinnat täytyis olla 170 cm. Et taida tietää mikä on tiimalasi.
Hän varmasti viittasi siihen, että käytit termiä "selkeästi erottuva vyötärö". Se tarkoittaa päinvastaista asiaa kuin mitä ajattelit, juurikin x-vartaloisilla on selkeästi erottuva vyötärö. Jos on suurta mahamakkaraa, niin silloin se vyötärö ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
kapea vai leveä vyö?
Ehdottomasti ihan kapea. Siis sellaisessa paitamekossa se voi olla vain sellainen naru, jolla mekkoa vähän kurotaan kapeammaksi vyötärön kohdalta. Ei missään nimessä mitään leveitä, näyttäviä vöitä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Aikuiselle ihmiselle yllätys, että ruumiinrakenteita on erilaisia? Kaikki eivät pääse tuohon mittaan edes normaalipainoisena.
T: BMI 22, vyötärö 82 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla jotain tähdellitä sanottavaa ap:n ongelmaan? Ei ollut joten ole hiljaa jatkossa.
Pakko päästä pätemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiselle ihmiselle yllätys, että ruumiinrakenteita on erilaisia? Kaikki eivät pääse tuohon mittaan edes normaalipainoisena.
T: BMI 22, vyötärö 82 cm
Tiedän, mutta jos AP kertoi että vyötärö erottuu selkeästi, se viittaa siihen, että vyötärö on huomattavasti muuta vartaloa kapeampi.
Aika ristiriitaista on nyt. Meinasin ehdottaa semmoista 50-luvun tyylistä mekkoa, jos on "erottuva vyötärö". Mutta eihän se voi olla, jos sen mitta on 100 cm? Joten hieman vaikea ehdottaa. Sorry.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
kapea vai leveä vyö?
Ehdottomasti ihan kapea. Siis sellaisessa paitamekossa se voi olla vain sellainen naru, jolla mekkoa vähän kurotaan kapeammaksi vyötärön kohdalta. Ei missään nimessä mitään leveitä, näyttäviä vöitä.
minä taas olen liijan laiha (syömishäiriö) laitoin mekkoon leveän nahkavyön armeija tyylisen.
Kaffebulla kirjoitti:
Tuo v-aukko muuten todella tekee positiivisen eron, jos on rintava. Minä suosin mieluiten rinnan kohdalta tiukkoja mekkoja, jotka lähtevät siitä sitten levenemään ja päättyvät juuri polven yläpuolelle. Tällaisella rintavalla tynnyrillä (niin osuva kuvaus) kun on monesti hyvät raajat kuitenkin.