Vyötärö erottuu selkeästi, millainen mekko sopii?
Kysymys tulikin jo. Ikä 35 ja nyt vyötärön ympärismitassa meni rikki 100 cm. Pituus 166 cm.
Eli trikoo tai muu joustava ei käy koska en enempää halua korostaa vyötäröä. Ennemminkin piilottaa. Arjessa en halua käyttää korsetteja eli ompelijako on ainoa osoite mistä saan hyvän mekon? Marimekon tyyli tms muumijutut ei kiinnosta vaan tyylikkäämpi.
Kommentit (48)
Sovituskopissahan se selviää, minkälainen kolttu näyttää päällä pukevalta.
Vierailija kirjoitti:
Suora ja ryhdikäs puoleen sääreen ulottuva paitamekko, ilman vyötä. Tai tunika. Oletko kokeillut korsettia tai vast tukevia alusvaatteita?
Ap: mainitsinkin että en alkaisi pitää korsetteja 24/7. Onhan mulla niitä juhliin ym. Paitamekko ok periaatteessa mutta liian arkinen töihin, en ole päikyssä enää töissä, sinne sopii arkinen vaate. Samoin tunika liian arkinen. On mulla niitä kotona ym.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Itse olen rintava tynnyri, ja mielestäni minulle sopii parhaiten väljä takki- tai paitamekko vyöllä, tai väljä empirelinjainen. V-kaula-aukko on imartelevin.
kapea vai leveä vyö?
Ehdottomasti ihan kapea. Siis sellaisessa paitamekossa se voi olla vain sellainen naru, jolla mekkoa vähän kurotaan kapeammaksi vyötärön kohdalta. Ei missään nimessä mitään leveitä, näyttäviä vöitä.
Pilailetko? Tuohan on kamala. Kuin joku säkin suu, kuroen. Enkä nyt puhu jenkkien pressaehdokkaasta.
Viittasin tämän tyyppiseen vyöhön:
https://hobbyhall.fi/fi/muoti/naisille/naisten-vaatteet/mekot/naisten-m…
Tuo on kaunis hoikka pitkäsäärinen nainen. Ei mitään tekemistä ketjun ongelman kanssa nyt tällä linkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, millaiset muut mitat jos tuo on vyötärö, joka erottuu.
T. Ylipainoa 10kg ja vyötärö 75cm.
Aikuiselle ihmiselle yllätys, että ruumiinrakenteita on erilaisia? Kaikki eivät pääse tuohon mittaan edes normaalipainoisena.
T: BMI 22, vyötärö 82 cm
Joo, mä olen myös "vyötärötön", mutta on tuo 100 cm vyötärö melkoinen kuitenkin.
Ja sitten itse aloitukseen: jos joku sanoo, että vyötärö erottuu, mä kyllä ajattelen sen olevan paljon vähemmän kuin rinnanympärys ja lantio. Ei niin päin, että se erottuu "ulospäin". Tai sitten ap:n muut mitat ovat melkoiset.
Erottuu ulospäin... ! Mä en kestä :)) kahvia näppiksellä :)
Parvekkeistahan sanotaan että ulos päin työnnetty tahi sisään päin.
Rak mest. Evp.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Itse olen rintava tynnyri, ja mielestäni minulle sopii parhaiten väljä takki- tai paitamekko vyöllä, tai väljä empirelinjainen. V-kaula-aukko on imartelevin.
kapea vai leveä vyö?
Ehdottomasti ihan kapea. Siis sellaisessa paitamekossa se voi olla vain sellainen naru, jolla mekkoa vähän kurotaan kapeammaksi vyötärön kohdalta. Ei missään nimessä mitään leveitä, näyttäviä vöitä.
Pilailetko? Tuohan on kamala. Kuin joku säkin suu, kuroen. Enkä nyt puhu jenkkien pressaehdokkaasta.
Viittasin tämän tyyppiseen vyöhön:
ei kai noin läskeille mitään vöitä edes tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Sovituskopissahan se selviää, minkälainen kolttu näyttää päällä pukevalta.
Vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä halutaan? Ihan älytön aloitus.
Mekkovinkkejä muodokkaalle naiselle.
Satsaa hyvään ompelijaan. Ei mitään trikoo tanttuja vaan ryhdikäs kaunis mekko.
M45 v
Mekkovinkkejä muodokkaalle naiselle.