Mitä kaunista/liikuttavaa teille on viimeisimmäksi sanottu?
Aloitan itse;tänään sain melko spontaanin kehun,"sun läsnäolo lämmittää mun mieltä",ja tämä kosketti:)
Mun mielestä me suomalaiset yleisellä tasolla liian vähän kehumme toisiamme,itse olen aina ollut sellainen että jos näen jossain ihmisessä jotain mistä pidän,kerron sen aina
Millaisia kehuja te olette saaneet viimeaikoina?
Kommentit (32)
"Voi kun sinä olet sitten söpö" Tapailumies, kun tulin suihkusta.
"Rakastan sinua."
- Vaimoni, kun lähdin aamulla töihin.
Pahoittelemme, saat palkkasi EHKÄ vimppa päivänä. Huomennahan sen piti olla maksussa, mutta meillä on ollut pieniä ongelmia.
T: Sarastia
Vierailija kirjoitti:
"Susta tulisi hyvä äiti" oli viimeisin joka on jäänyt mieleen. Olen alkoholistien lapsi ja paljon tunnetaakkaa mukana mutta tuo lämmittää, että vaikutan siltä, että voisin olla itse hyvä ja lämmin äiti.
Ehkä vielä jonain päivänä, nyt työstän ainakin ensin nämä omat mörköni jokseenkin tasapainoiseen tilanteeseen.
Mä olen vela ja mulle sanottiin nuo samat sanat. Otin loukkauksena mutta ymmärrän kyllä että joku niistä tykkää.
Paha kysymys. Oma mies ja vanhemmat kehuvat silloin tällöin mutta kun rupesin miettimään että milloin viimeksi joku ns. ulkopuolinen on sanonut jotain kaunista tai hienoa niin täytyi hetki miettiä.
Mummotunnelissa kuulee paljonki kohteliaisuuksia keskiyön jälkeen mutta kesällä puolituttu mies kehui illallispöydässä upeita silmiäni. Sekään ei silti kovin liikuttavaa ollut koska liittyi ulkonäköön. No, kerran kauan aikaa sitten kaveri sanoi että olen kuin kissa, putoan aina jaloilleni.
Selkeästi kehutaan aivan liian vähän muita kuin ulkoista olemusta. Pitäisi tehdä itsekin parannus tämän suhteen.
Kävin kaverin kanssa vetämässä aika kovia treenejä ja itse jo väsähtäneenä hän totesi että olen sisukas taistelija.
Mieheni on ulkomaalainen ja kuvaili minua sanomalla She gets shit done.
Sanoin itse itselleni, että pärjäät hyvin tässä vaikeassa tilanteessa.
Pomo kehui ettei mennyt ihan niin päin pers*että kuin viimeksi
Meillä oli työpaikan pippalot ja meillä on todella hyvä yhteishenki tiimissä. Humalassa sitten päädyttiin työkaverin kanssa juttelemaan kaksistaan ja sanoin hänelle että hän on meidän tiimin sydän. Hän vastasi halaten mua ja sanoen "voi *nimi* kun sä et vaan huomaa sitä, että sinä olet" <3 oon kyllä silti edelleen sillä kannalla, et hän on.