Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ns. unelmanainen ja omasta mielestäni olen nolla

Vierailija
11.09.2024 |

Mulla on tiimalasivartalo, isot tissit, kauniiksi ja seksikkääksi kehutut kasvot, pitkät ruskeat hiukset. Olen lyhyehkö, huumorintajuinen, kykenen keskustelemaan ja olen tunneälykäs. Pidän itseäni kamalana, vaikka listattunakin tajuan rationaalisesti että en voi olla täysin ruma. 

Äidilleni en koskaan kelvannut. Isä ei koskaan välittänyt tai sanonut mihinkään mitään. Omasta mielestäni olen täysin nolla. Äitini on kertonut, kuinka hän on hoitanut kaiken aina paremmin kuin minä. Ikinä en ole tarpeeksi siisti, tarpeeksi laittanut hiuksia, hoidan kaikki asiani huonosti, olen kaikkea liikaa tai en mitään. Äidilleni vain kulisseilla oli väliä, hän oli kontrolloiva ja jotenkin kieroutunut ihminen. 

Päädyin huonoon suhteeseen, jossa minua alistettiin, nöyryytettiin, hakattiin, seksuaalisesti pahoinpideltiin, haukuttiin ja halveerattiin. Äitini mielestä valitin turhasta ja olisi pitänyt nähdä hyvät puolet.

Nyt löysin turvallisen suhteen, mutta en usko että hyvä mies haluaisi olla kanssani, pidän itseäni rumana ja arvottomana. 

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko harkinnut terapiaa? Voisit hyötyä siitä.

Tuskin auttaa, en usko että haluaa muuttua tai suhtautua elämään ja asioihin.

Vierailija
22/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesääli on sairaus, jonka paranemisesta vain itse on vastuussa. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns. herkkänahkaiset narsistit kehuvat itseään juuri noin. Ja pelkäävät kuollakseen jätetyksi tulemista.

Suomessa on sitten aika monta sellaista naista. Loput naiset ilkkuvat niitä, joilla on huono itsetunto. 

Muuten, mikäs psykologian tutkinto sulla on? On näköjään kehitetty joku uusi hieno, jolla voi diagnosoida netissä parin kommentin perusteella :D 🥳🥳🥳

Vierailija
24/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi odottaa lasta?

Oletko pyylevä vai fataasi?

Ei se pärstä oo pääasia vaan miten pyllistää...

Osta mukavia alkkareita ja laita myyntiin... Jos myy niin olet nam

Minä myyn pikkareita Onl y s

Fanssi on tulevaisuutta

Vierailija
25/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 "Oih minä olen niin kaunis ja niin rikki, niin rikki! Antakaa huomiota, sanoinko jo että olen aivan unelmanainen?" 

Vierailija
26/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on tässä:

"Pidän itseäni kamalana..."

Just joo, ja mä oon Trump

Vierailija
27/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on tässä:

"Pidän itseäni kamalana..."

Just joo, ja mä oon Trump

Miksi hän sanoo tuolla tavalla? Siihen on joku syy.

Vierailija
28/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama vika. Paitsi että kävi tuuri ja olen hyvässä avioliitossa. 

Onko tämä ollut sinulle parantava kokemus? Sisältäpäin nämä tietenkin korjaantuu, mutta auttoiko tämä asiaa?

Käyn terapiassa, terapeutti sanoo minun olevan täydellinen juuri näin. 

-ap

On se ollut korjaava kokemus. Kannustanut hoitamaan omat asiat kuntoon, kun tuntee että joku rakastaa ja välittää. 

Ei vaan sinun täytyy pärjätä YKSIN. Se on se pointti. Muista että sinä teet sen työn etkä ala nyt riippariksi miehellesi. Sinä olet vastuussa itsestäsi. Älä myöskään turhaan kaivele lapsuutta ja syyttele muita, näin teet itsellesi haittaa lisää. Jos tunnet olosi nollaksi tai arvottomaksi niin sille on syy, tutki sisäistä maail

Melkoisia vihamielisiä tulkintoja, jotka eivät liity mitenkään kirjoittamaani kommenttiin. Pidähän itsestäsi huolta. 

Vierailija
29/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon unelmamies ja oli hyvä putki, kun joka viikonloppu uusi nainen jne. kunnes tuli sitten huono nainen, joka käytti hyväkseen ja vie lapsen, rahat ja talon, sekä puolet mielenterveydestä. Sitten tuli toinen nainen ja teki saman. Nyt on taas hyvä putki päällä ja uusi nainen joka kvartaali. Tarinan opetus oli että koska olen täydellinen mies, eli pitkä, komea ja älykäs, ja vaikka minua kuinka käytettäisiin hyväksi, niin aina löytyy uusia naisia, jotka näkevät minut mahdollisesti hyödyllisenä idioottina.

Vierailija
30/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro aloittaja lisää itsetunnostasi. Mikä.on sinun ongelmasi kun kerran olet niin unelmanainen? Osaatko arvostaa muita ihmisiä?

Vierailija
31/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelma on kyllä kaukana unelmanaisen ominaisuuksista. Oletko useinkin noin todellisuuden tajuton?

Vierailija
32/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas vihaisia vastauksia täällä. Ilmeisesti keskeneräisenä ja viallisena ihmisenä ei saisi mitään kirjoittaa tänne. 

Vierailija
33/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama vika. Paitsi että kävi tuuri ja olen hyvässä avioliitossa. 

Onko tämä ollut sinulle parantava kokemus? Sisältäpäin nämä tietenkin korjaantuu, mutta auttoiko tämä asiaa?

Käyn terapiassa, terapeutti sanoo minun olevan täydellinen juuri näin. 

-ap

On se ollut korjaava kokemus. Kannustanut hoitamaan omat asiat kuntoon, kun tuntee että joku rakastaa ja välittää. 

Ei vaan sinun täytyy pärjätä YKSIN. Se on se pointti. Muista että sinä teet sen työn etkä ala nyt riippariksi miehellesi. Sinä olet vastuussa itsestäsi. Älä myöskään turhaan kaivele lapsuutta ja syyttele muita, näin teet itsellesi haittaa lisää. Jos tunnet olosi nollaksi tai ar

Ei kun minähän olen oikeassa, olen auttanut kaltaisiasi aika paljon. Minulla on kaikki hyvin, minähän tässä sinua yritän auttaa. Sinä työnnät minua pois ja näpäyttelet koska et kestä edes ajatella järkevästi. Et sinä muiden huomiolla itseäsi paranna ja rakenna. En halua pahaa sinulle vaan nimenomaan hyvää.

Vierailija
34/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Ja pointti oli...?

Kateelliset nipottaa!! Missä empatiakyky? Ai kun on kaunis nainen niin ei voi olla paha olla sisältä?

T. Nainen joka näkee muutakin kuin pinnan

Vierailija
35/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Ja pointti oli...?

Kateelliset nipottaa!! Missä empatiakyky? Ai kun on kaunis nainen niin ei voi olla paha olla sisältä?

Voi olla hyväkin mutta ilmeisesti et ymmärrä lukemiasi kommentteja.

Vierailija
36/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se isän väheksyntä näyttää olevan teille naisille vaikea asia. Sitten kiivetään korkeille vuorille isän jo edesmentyä yrittäen todistaa maailmalle "kelpaanko?".

Vierailija
37/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelma on kyllä kaukana unelmanaisen ominaisuuksista. Oletko useinkin noin todellisuuden tajuton?

Tää on oikeesti hyvä kommentti. Vaikka täällä palstamammat väittää ettei sugar beibeilyt ja jännisten kans seurustelu aiheuta voimaantuneelle naiselle traumoja, niin kyllä suurin syy 30-vuotiaiden naisten mt-ongelmille on heidän itsensä mukaan huonot miesvalinnat. Sen kaiken he haluavat kaataa tulevan kumppanin niskaan, joka saa kakusta enää roippeet. Kaupunki on täynnä täydellisiä, 30-vuotiaita sinkkunaisia, joita kukaan mies ei halua suhteeseen (tai siis sellainen mies, jonka se nainen haluaa).

Vierailija
38/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on oikeesti hyvä kommentti. Vaikka täällä palstamammat väittää ettei sugar beibeilyt ja jännisten kans seurustelu aiheuta voimaantuneelle naiselle traumoja, niin kyllä suurin syy 30-vuotiaiden naisten mt-ongelmille on heidän itsensä mukaan huonot miesvalinnat. Sen kaiken he haluavat kaataa tulevan kumppanin niskaan, joka saa kakusta enää roippeet. Kaupunki on täynnä täydellisiä, 30-vuotiaita sinkkunaisia, joita kukaan mies ei halua suhteeseen (tai siis sellainen mies, jonka se nainen haluaa).

Veikkaan että tarkoitus oli hyperbolan kautta havainnollistaa, että ihminen jolla vaikuttaisi olevan kaikki kunnossa, voi silti olla ongelmia. Ei oikeasti väittää, että on täydellinen ihminen. 

Vierailija
39/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas vihaisia vastauksia täällä. Ilmeisesti keskeneräisenä ja viallisena ihmisenä ei saisi mitään kirjoittaa tänne. 

Ei varmaan kannata kuitenkaan sanoa silloin itseensä unelmanaiseksi. Ap hoitaa itsensä kuntoon ja katsellaan sitten mistä riippuu.

Vierailija
40/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Ja pointti oli...?

Voi olla hyväkin mutta ilmeisesti et ymmärrä lukemiasi kommentteja.

Ymmärrän hyvinkin. Naiset on niin kateellisia. Harvassa ne naiset jotka näkevät kauniin naisen minään muuna kuin uhkana. Siksi kommentit pulppuaa suoraan kateudesta.