Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko kokeillu uida pilkkopimeällä järvessä? Ei uskoisi, miten karmivaa, vaikka sama tuttu mökkiranta

Vierailija
11.09.2024 |

Ei kerta kaikkiaan pysty ottamaan edes kahta sammakkovetoa poispäin rannasta

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko nää vaan jotain kummitusjuttuja? Luulin että siinä pimeässä uimisessa on joku muu vaaramomentti.

Vierailija
22/25 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi on ihmiselle vieras ja avuton elementti eri tavalla kuin maa jalkojen alla ja tuntuu pelottavalta kun olennaisin aisti, näkö, on pois pelistä. Luonto on suurena ja synkkänä ympärillä, yön äänet erilaisia kuin päivällä. Väkisinkin siinä virittyy ja pelon tunne koettelee.

Vähän sama fiilis tulisi varmaan siitäkin jos tulisi tiputetuksi aivan korpimettään pilkkopimeään. Vaistonvarainen vaaran ja pelon tunne aktivoituu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kalvakat mädäntyneet kädet, jotka jalkojasi tavoittelevat. Ne haluavat sinut pimeyden kylmään syliin, jossa he iäistä untaan nukkuvat....

😬👋🏻

Jännä ajattelutapa. Itse ajattelen pikemminkin, että olen suojeltu. Suojeltu heidän keskellään. Sivusta

Vierailija
24/25 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis siksi että kadottaa suuntavaiston vai siksi että miettii syökö kalat sut?

En siis oikeasti tiedä miksi se on karmivaa.

Ei tiiä mitä siellä pimeässä vedessä ui itsensä lisäksi. Jotku on jo valmiiks säikkyjä ja herkkiä kaikille vedessä oleville asioille ja siihen vielä se pimeys eli ei nää kunnolla, niin siinä voi olla jännitystä ilmassa. 

Vierailija
25/25 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa uida ihan päivänvalossakin syvässä vedessä. En pystyisi menemään esim veneestä keskellä isoa selkää uimaan, ajatuskin karmii.