Mistä löytää positiivinen ja tasapainoinen mies 41-vuotiaalle naiselle?
Onko sellaisia? Tiedän että joillain kavereilla käynyt tuuri. Valitettavasti oma avioliitto ei ollut hyvä ja olen eronnut joku aika sitten ja ollut yksikseen. Välillä mietin et olis kiva tapailla jotain, mutta en ole vielä uskaltanut. Onko vinkkejä missä tapaisi oikeasti hyviä miehiä, ei vaan paljon puhuvia?
Kommentit (126)
Satukirjasta. Toinen vaihtoehto on kunnon Hollywood-elokuva. Sellainen, jossa nainen aina lähtee treffeille, mies on herrasmies, ja muutenkin juoni noudattaa sitä meihin iskostettua romanttista kulkua.
Kuntosalilla? Suomen Ladun tapahtumissa? Tai ehkä sun paikkakunnalla on joku Facen sinkkuryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä pistit pahan.
Ehkä jossain on, mutta kyllä taatusti vaikea on sellaista bongata.
Ensimmäinen vastaus ap:lle, ja heti miesvihaa. Keski-ikäiselle tavisnaiselle ei mukamas olisi tarjolla keski-ikäisiä tavismiehiä. Jep jep..
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla rikas, mutta omillaan toimeentuleva, ei poikkeuksellisen komea, mutta itsestään huolta pitävä, ei haittaa jos on lapsia, oikeastaan parempi vaan.
Itse olen näitä kaikki, joita odotan toiseltakin. T. Ap
Kai työtönkin käy? Eihän se tarkoita että rahaa kerjäis lainaan toiselta, mutta toki vaikea matkustaa jos toisella ei rahaa.
Ei varmaan mistään, näin 58v miehenä en alkaisi suhteeseen yli 35v naisen kanssa.
Moi. Muuten olisin hyvä, koska minulla on hyvä tasapaino ja olen HIV-positiivinen, mutta kuten saatoit jo olettaa, tykkään vain miehistä. M41
M41 tässä. Sori, mutta deittailen vain alle kolmekymppisiä naisia.
Tuurista se on paljolti kiinni, mutta paremmat mahdollisuudet siihen silti on jos on itse aktiivinen. Omani löysin Tinderistä mutta tiedän että mulla kävi mieletön munkki. Toki niin kävi mun miehelläkin :)
Kuullut huhua, että Helsingistä saattaisi löytyä yksi tai kaksi potentiaalista tapausta.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan mistään, näin 58v miehenä en alkaisi suhteeseen yli 35v naisen kanssa.
Ilmankos olet sinkku? Varmasti just sinunlaisia ei ole ap vailla, saati kukaan muukaan järkevä fiksu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Yliopistolta löytyy paljon fiksuja ja lapsettomia nelikymppisiä miehiä.
No ei tasan löydy. Ei siellä nelikymppiset opiskele ja proffat on jotain narukätisiä nyhvääjiä, joilla ihme kyllä naisia riittää.
Mene Hankkijan kahvilaan tai jonkun muun vastaavan liikkeen jossa myydään maatalouskoneita ja rakennusalan tarvikkeita. Sitten vaan alat flirttailemaan. Tai joku lounasravintola jossa käy työmiehiä paljon. Katsopa millaisilla autoilla ne ajaa pihaan, voit hämmästyä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla rikas, mutta omillaan toimeentuleva, ei poikkeuksellisen komea, mutta itsestään huolta pitävä, ei haittaa jos on lapsia, oikeastaan parempi vaan.
Itse olen näitä kaikki, joita odotan toiseltakin. T. ApKai työtönkin käy? Eihän se tarkoita että rahaa kerjäis lainaan toiselta, mutta toki vaikea matkustaa jos toisella ei rahaa.
Mitäs vaikeaa kun miksei nainen voisi näinä tasa-arvonaikoina tarjota miehelle reissun. Kai naisella nyt jotain näyttöjä voi vaatia bosslady uran saavuksina? Mikään ei ole miehelle 40v naiselta yhtä miellyttävä yllätys kuin rolex sängyn tyynyllä kun tulee hotellissa suihkusta Drizledrizle
Turkissa ja muissa taikamattomaissa on ainakin puolet vastaantulevista jätkistä kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Satukirjasta. Toinen vaihtoehto on kunnon Hollywood-elokuva. Sellainen, jossa nainen aina lähtee treffeille, mies on herrasmies, ja muutenkin juoni noudattaa sitä meihin iskostettua romanttista kulkua.
Kuulostaa sex and city sarjalta
Täältä löytyisi. Tärkein kysymys: olethan hoikka?
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla vaikeaa. Mutta luulisin, että jostain kansanopiston kursseilta, harrastelupiirien kautta jne.
Nettideitit js baarit on vähän juuri sitä että niissä lymyää juuri se päinvastainen sakki. Ne haluaa jotain nopeasti ja vain sitä.
Naisen, p.ldee jne.
Itsekin mietin, että jahka saa remontit kondikseen, voisi mennä ihmisten ilmoille ja kstsella, mitä löytyis...
Uskokaa nyt jo että kansanopiston työväenopiston tms kursseilta ei löydy seuraa eikä kavereita, paitsi jos oot Seija 60v ja etsit kaveria ruotsalaisen kuolinsiivouksen tekemiseen. Niin kulunut ja turha vinkki.
Se voi olla vaikeaa. Mutta luulisin, että jostain kansanopiston kursseilta, harrastelupiirien kautta jne.
Nettideitit js baarit on vähän juuri sitä että niissä lymyää juuri se päinvastainen sakki. Ne haluaa jotain nopeasti ja vain sitä.
Naisen, p.ldee jne.
Itsekin mietin, että jahka saa remontit kondikseen, voisi mennä ihmisten ilmoille ja kstsella, mitä löytyis...