Mistä löytää positiivinen ja tasapainoinen mies 41-vuotiaalle naiselle?
Onko sellaisia? Tiedän että joillain kavereilla käynyt tuuri. Valitettavasti oma avioliitto ei ollut hyvä ja olen eronnut joku aika sitten ja ollut yksikseen. Välillä mietin et olis kiva tapailla jotain, mutta en ole vielä uskaltanut. Onko vinkkejä missä tapaisi oikeasti hyviä miehiä, ei vaan paljon puhuvia?
Kommentit (126)
Täällä olisi yksi kappale sellaista miestä. Valitettavasti vain ei ole kysyntää naisten keskuudessa, kun en seuraa muotia enkä ole ns. paha poika tai näytä mies mallilta tai ole rikas.
Baareissa en myöskään pyöri joten rohkeasti vain naiset juttelemaan meille miehille missä tahansa.
Kannattaa vaan pitää silmät auki ja olla avoimin mielin, lähteä rohkeasti treffeille, tavata ihmisiä ja unohtaa ennakkoluulot. Olen samanikäinen kuin ap ja mies löytyi, yllätys yllätys, Tinderistä. On tosi ihana ja kiva, fiksu, sitoutunut, komea, pitkä, urheilullinen, hyvin toimeentuleva. Hän on myös noin 10 vuotta nuorempi. Ei ole playeri eikä äitikompleksinen, kun joku sitä epäilee kohta kuitenkin, vaan kaikin puolin normaali aikuinen mies.
Summataas silleen että oma pakka kuntoon niin voi se mitä haluat, haluta myös sinut. Muuten on vähän turha etes kattella. Vähän sama kuin lähtisi toyotamiehenä potkimaan ferrareiden renkaita.
Saatat saada sen osarilla kun lyöt kaiken tiskiin mutta kuukaudessa parissa se ferrari katoaa pihasta.
Mene Roskapankkiin perjantai-iltana!
Vierailija kirjoitti:
Mene Roskapankkiin perjantai-iltana!
Älä mene
Olen kunnollinen mies 49 v en polta enkä juo viinaa. Harrastan kalastusta ja olen työtön ja tulen toimeen tietenkin omilla rahoilla. Asun satakunnassa.