Olen ylipainoinen ja minua vituttaa hoikat ihmiset!
Kun palaan lomalta töihin niin olen taas lihonut 3kg, kun taas hoikat ovat yhtä pirteitä, kuin ennenkin. Hoikat ei useinkaan edes kyttää kaloreita vaan syövät mitä sattua. Mun ei tarvi ku haaveilla pullasta niin paino on taas noussu kilon.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti: Minua kaljuuntuvaa miestä vituttaa ne, joilla on vielä paksut hiukset päässään. On se väärin. Kuten elämä yleensä.
Tämäkin on totta eikä auta monipuolinen terveellinen ruokavalio. Muistuta miestäsi että muillekin tulee tätä ihan pysyvästikin, myös naisille. Hyvää vointia sinne.
Läskit eivät ole lupsakoita vaan helvetin vihaisia ja katkeria.
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut mieleen, että se huolettomasti pullaa syövä työkaveri todennäköisesti huomioi ne pullan kalorit muissa päivän syömisissään?
Oikeasti harva aikuinen ihminen on hoikka itsestään, vaan terveiden elämäntapojen johdosta.
Ei vaan yllättävän moni on hoikka vaikka herkutteleekin lähes päivittäinkin.
Käytä se viduduksesi siihen että tiputat painoa,ja sinusta tulee yksi niistä hoikista?
Ei ole muiden vika että sinä olet lihava.
Oletko niitä, jotka syövät proteiinirahkoja ja lounassalaatteja töissä? Niinpä. Hoikat syövät kunnon ruokaa pitkin päivää.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ylipainoinen eikä mua hoikat tai normaalipainoiset ihmiset vituta. Mua vituttaa oma saamattomuus ja heikko itsehillintä.
Paino nyt 110kg ja painavimmillaan olen ollut 125kg. Paino kävi jo 107 kilossa, mutta heti nousee kun vähän lipsuu. Tuskainen taival tiedossa, mutta mulla on vakaa aikomus päästä normaaliin painoon.
Bellariina
Sama täällä; olin nuorena aikuisena jopa alipainoinen, neljän lapsenkin jälkeen vielä normaalipainossa. Tuli korona ja etätyöt, kaikenlainen liikunta muuttui jääkaapilla käynneiksi ja hups! viidessä vuodessa kiloja tuli parikymmentä lisää. Ja ketään muuta en voi syyttää kuin itseäni! Sairastuin äskettäin vakavasti ja jouduin muuttamaan ruokavalioni ja elämäntapani täydellisesti, nyt olen pudottanut painoa kymmenisen kiloa. Aion jatkaa samalla linjalla ja yritän pudottaa ainakin vielä toiset kymmenen kiloa. Mutta ilman sairastumista tuskin olisin 'jaksanut' aloittaa elämänmuutosta, vaan olisin jatkanut samaan tapaan ja luultavammin lihonut lisää.
Eikä niitä tarvitse tietää, riittää kun ymmärtää syödä riittävän monipuolisesti ja riittävästi/sopivasti.