Voiko mies laueta vahingossa sisälle?
Poikaystävä halusi suhteen vakiinnuttua minun aloittavan pillerit, mutta en halunnut niin kondomin käyttöä piti jatkaa. Kondomin käytöstä hän ei kuitenkaan pidä, joten alkoi pikkuhiljaa ehdottelemaan, että jos vähän saa kokeilla ilman laukeamista ja sitten vasta laittaa kondomin. Suostutteli pitkään, että saisi olla sisälläni pidempään ilman kumia ja ettei laita kumia ollenkaan vaan yhdynnän jälkeen otan suihin. Tiedän, ettei tämä ole hyvä idea ja alussa pelkäsin odottaessani menkkoja, mutta joka kuukausi ne tuli niin stressaan vähemmän. Viime kerralla kuitenkin laukesi sisääni. En ole täysin varma mitä tilanteessa kävi, koska poikaystävi pani takaa päin ja sillä hetkellä, kun poikaystävä tuli sain itsekin orgasmin. Voiko mies laueta ilman että huomaa etukäteen yhtään? Itse ainakin tiedän jos saan pian orgasmin, eikä tule koskaan yllätyksenä.
Kommentit (56)
Olet ihana kiimapillu, kun laukesit ihan vaan panemalla takaapäin!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tiedostaa, että siittiöitä voi tulla jo ennen varsinaista siemensyöksyä.
Tiedän kyllä, mutta pelottaa jättääkö poikaystävä jos en suostu. Olen kuitenkin hänen takia päässyt muuttamaan pois vanhempieni luota, eikä tarvitse enää kestää alentamista ja huutamasta koko ajan.
-ap
Muuta omillesi ja hankkiudu asap eroon noin tolvanasta poikaystävästä.
Mies ei malta vetää ulos, jos nainen on saamassa orgasmin. Tulee sellainen eläimellinen tarve pukata vielä pari kertaa kun nainen on saamaisillaan. Siitä on kyse. Sitten se tulee miehellä sisälle, vaikka suunnitelma oli toinen. Naisen pitää olla eloton makuuaslusta, niin silloin mies saa vedettyä ajoissa ulos.
Vierailija kirjoitti:
VASEKTOMIAAAAAAAAAA
Tarkoitus on kuitenkin jossain kohtaa hankkia lapsia.
-ap
Tykkäätkö ap siitä että sua naidaan takaapäin ja oletko perse ihan pystyssä ja yläruumis ja kasvot kiinni patjassa?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö ap siitä että sua naidaan takaapäin ja oletko perse ihan pystyssä ja yläruumis ja kasvot kiinni patjassa?
Runkkaatko ajatukselle? Kävisit huorissa, niin ei tarvis vauvapalstalla läähättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkkaatko ajatukselle? Kävisit huorissa, niin ei tarvis vauvapalstalla läähättää.
Ei tarvi olla ilkee.
Hormonaalinen ehkäisy mm. latistaa libidoa, muuttaa psyykettä, ym. Hormooniton kuparikierukka on OK.
Mies voi ejakuloida niin yllättäen että coitus interruptus ei onnistu.
On kyllä mahdollista että siemensyöksy alkaa ja tulee kokonaan ilman orgasmin tuntemuksia, mutta hyvin harvinaista se uskoakseni on. Itselleni on käynyt yhden ainoan kerran noin tuhansista ja tuhansista laukeamisista 40+ vuoden aikana mitä nyt olen ollut seksuaalisesti aktiivinen. Se oli kyllä erikoinen tuntemus, alla oli pitkät edgettelyt ilman laukeamista, mutta juuri sillä hetkellä en ollut kiihottunut eikä edes seissyt. Sperma vain purkautui, ja orgasmi kyllä tuli välittömästi sen jälkeen, mutta selvästi erillisenä.
Aivan eri asia kuitenkin on kun on esim pannessa tai runkatessa hillitsee itseään ihan lähellä orgasmia, jolloin spermaa (ei touhutippaa) voi alkaa valua. Silloin kyllä todellakin tietää että on aivan laukeamaisillaan, eri asia kuitenkin että kykeneekö siinä olotilassa tekemään oikein ja vetämään ulos... Mutta puskista se ei tule kuten tuo kuvaamani tapaus.
Miehen laukeaminen vahingossa on naisen syy. Naisen pitää olla vaan eloton laukaisualusta, niin mies pystyy hilllitseen itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tiedostaa, että siittiöitä voi tulla jo ennen varsinaista siemensyöksyä.
Tiedän kyllä, mutta pelottaa jättääkö poikaystävä jos en suostu. Olen kuitenkin hänen takia päässyt muuttamaan pois vanhempieni luota, eikä tarvitse enää kestää alentamista ja huutamasta koko ajan.
-ap
On muuten niin mukava, mutta seksin aikana jotenkin vaan muuttuu.
-ap
Nykyään liian moni tekee lapset liian vanhoina. Jatkakaa samaa rataa, ei se vanhemmuus ole lainkaan paha juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Nyt vähän itsekunnioitusta. Vaadi sitä kondomin käyttämistä. Älä suostu yhdyntään ilman kondomia. Jokaiselle miehelle löytyy sopiva kondomi, markettitavara ei sovi kaikille. Voittehan myös tehdä niin, että sinun tarpeesi tyydytetään kondomin kanssa yhdynnässä ja poikaystävän suuseksillä sen jälkeen. Yksinkin voit asua, et tarvitse siihen poikakaveria.
Vierailija kirjoitti:
Hormonaalinen ehkäisy mm. latistaa libidoa, muuttaa psyykettä, ym. Hormooniton kuparikierukka on OK.
Mies voi ejakuloida niin yllättäen että coitus interruptus ei onnistu.
Miksi naisen pitäisi käyttää jotakin häkkyrää sisällään? Kuparikierukka ei sovi, jos on jo todella raskaat kuukautiskivut. Kondomi on paras, sitä kun käytetään vain yhdynnän aikana kun on parisuhteesta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
-ap
Miehesi ei kuulosta mukavalta vaan aivan kamalalta. Hän ei kanna vastuutaan sinun terveydestäsi ja riskeeraa kehosi oman nautintonsa vuoksi. Aivan kamala mies.
Vierailija kirjoitti:
Pidäpä huoli ehkäisystä! Veikkaan että mielummin syöt pillereitä kuin hankit abortin tai olet raskaana kohta !!!!
Miksi naisen pitäisi käyttää pillereitä? Ap:n kannattaa nyt kieltäytyä yhdynnästä niin kauan kunnes mies suostuu käyttämään kondomia oikeaoppisesti koko yhdynnän ajan. En itse voi käyttää hormonaalista ehkäisyä ollenkaan, koska se vaikuttaa niin negatiivisesti seksuaalisuuteen ja seksuaaliseen nautintoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
-ap
Miehesi ei kuulosta mukavalta vaan aivan kamalalta. Hän ei kanna vastuutaan sinun terveydestäsi ja riskeeraa kehosi oman nautintonsa vuoksi. Aivan kamala mies.
Muut asiat suhteessa on kunnossa ja menee hyvin, mutta seksin kanssa on aika päällekäyvä. Esim painaa päätäni alas suihinoton aikana.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
-ap
Miehesi ei kuulosta mukavalta vaan aivan kamalalta. Hän ei kanna vastuutaan sinun terveydestäsi ja riskeeraa kehosi oman nautintonsa vuoksi. Aivan
Vaihda parempaan mieheen.
Voit muuttaa mun luo. Ei vaan, et voi suostua tuollaiseen painostukseen. Kyllä se on nyt poikkiksen syytä kasvaa mieheksi ja ottaa vastuuta, eli kumi päälle tai sitten saa tyytyä käteensä.
-MIES