Voiko mies laueta vahingossa sisälle?
Poikaystävä halusi suhteen vakiinnuttua minun aloittavan pillerit, mutta en halunnut niin kondomin käyttöä piti jatkaa. Kondomin käytöstä hän ei kuitenkaan pidä, joten alkoi pikkuhiljaa ehdottelemaan, että jos vähän saa kokeilla ilman laukeamista ja sitten vasta laittaa kondomin. Suostutteli pitkään, että saisi olla sisälläni pidempään ilman kumia ja ettei laita kumia ollenkaan vaan yhdynnän jälkeen otan suihin. Tiedän, ettei tämä ole hyvä idea ja alussa pelkäsin odottaessani menkkoja, mutta joka kuukausi ne tuli niin stressaan vähemmän. Viime kerralla kuitenkin laukesi sisääni. En ole täysin varma mitä tilanteessa kävi, koska poikaystävi pani takaa päin ja sillä hetkellä, kun poikaystävä tuli sain itsekin orgasmin. Voiko mies laueta ilman että huomaa etukäteen yhtään? Itse ainakin tiedän jos saan pian orgasmin, eikä tule koskaan yllätyksenä.
Kommentit (56)
Kannattaa tiedostaa, että siittiöitä voi tulla jo ennen varsinaista siemensyöksyä.
Kyllä se joskus on itselläni aika yllättävä ja nopea tapahtuma, jos on jotenkin herkillä.
Jos mies on jo valmiiks tuloillaan ja valmiina vetämään ulos mutta nainen saakin orgasmin just oikeella/väärällä hetkellä ja se jumalainen sykintä ja puristus yhdistettynä naisen ääntelyyn voi kyllä aiheuttaa sen että mies laukeaa sisään vahingossa. Itsellenikin on tapahtunut niin, olin jo vetämässä ulos mutta nainen sai niin voimakkaan orgasmin että en yksinkertaisesti päässyt "karkuun" kun se heitti jalat ympärille ja hakkasi lanteitaan omiani vasten. Mutta lähtökohtaisesti kyllä mies tietää millon on tuloillaan eli ihan rehellistä vahinkolaukausta harvoin tapahtuu
Kyllä voi tulla joskus vahingossa tuntee, että olisi tuloillaan mutta sitten vetelee vielä pari edes lyhyttä vetoa kun tuntuu niin ihanalle.
Ei se mitenkään vahingossa tapahdu. Tiedostaa jo hyvän aikaa ennenkuin tulee. Kunhan halusi kokeilla miltä tuntuu päästellä sisälle ja nyt sattui oiva tilanne kun sinäkin sait samaan aikaan. Ei ollut pelkoa, että alkaisit käskemään ottaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitenkään vahingossa tapahdu. Tiedostaa jo hyvän aikaa ennenkuin tulee. Kunhan halusi kokeilla miltä tuntuu päästellä sisälle ja nyt sattui oiva tilanne kun sinäkin sait samaan aikaan. Ei ollut pelkoa, että alkaisit käskemään ottaa pois.
No sanotaanko, että kun noinkin harvinainen tapaus käy että nainen saa nussimalla ja vielä samaan aikaan miehen kanssa niin jos tuossa tilanteessa "pitäisi ulos vetää" niin eikö se nyt ole aika sama lopettaa koko helvetin seksin harrastaminen.
Keskeytetyn yhdynnän käyttäjille on ihan omat nimetkin: isä ja äiti.
Juu, touhutippaa tulee jo ennen laukeamista. Eli ihan sama antaako tulla vai ei.
Aloittaja on niitä, jotka vielä 2024 väittää sitten tulleensa vahingossa raskaaksi.
Ei paljaalla nussimimen ole vahinko
Vierailija kirjoitti:
Juu, touhutippaa tulee jo ennen laukeamista. Eli ihan sama antaako tulla vai ei.
Ehkä osalla tulee.
Minulla ei tule ikinä ja näen sun kyllä runkkaillessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä osalla tulee.
Minulla ei tule ikinä ja näen sun kyllä runkkaillessa.
Et olekaan ikinä nussinut naista tai ylipäätään ihmistä. Siinä on eroa.
Inttiaikana, aikakaudella ennen katumuspillereitä lauantain iltavapaalla toinen puoli tupaa oli samassa diskossa, josta yksi tyyppi onnistyi pääsemään tarinan mukaan todella suloisen tytön luokse jatkoille. Kertoi sitten pakahduttavaa ylpeyttä äänessään, että oli kortsujen puuttuessa onnitunut vakuutteleman tytölle, että vetää varmasti ajoissa (=??) pois.
Ylpeys suorituksesta tuli siitä, että oli ihan tahallaan ja suunnitellusti sitten laskenut sisälle.
Itse tunsin kuvotuksen tunnetta tarinata.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tiedostaa, että siittiöitä voi tulla jo ennen varsinaista siemensyöksyä.
Tiedän kyllä, mutta pelottaa jättääkö poikaystävä jos en suostu. Olen kuitenkin hänen takia päässyt muuttamaan pois vanhempieni luota, eikä tarvitse enää kestää alentamista ja huutamasta koko ajan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Keskeytetty yhdyntä on kuitenkin yllättävän luotettava ehkäisymetodi kunhan käy virtsaamassa etukäteen.
Pidäpä huoli ehkäisystä! Veikkaan että mielummin syöt pillereitä kuin hankit abortin tai olet raskaana kohta !!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei tule yllätyksenä.
Voi tulla yllätyksenä. Erittäin harvoin kyllä, mutta silti voi. Vaatii kyllä yleensä erittäin jännittävän tilanteen.
Luulisin että yllätyksenä tuleminen on ollut ihmiskunnan jatkumiselle erittäin hyödyllistä.
Ei voi "vahingossa", koska seksin harrastaminen vapaaehtoisesti ei ole koskaan vahinko.
Ei tule yllätyksenä.