Nainen pettää, kun hän jää suhteessaan yksin ja mies pettää, kun hän saa siihen tilaisuuden
Uskotko tähän? Itse uskon laajan ystävä/tuttavapiirini kautta jossa satoja eri-ikäisiä miehen. Yksi mies on jonka epäilen ettei pettäisi vaikka tilaisuus tulisi, toki hän käyttäytyykin aina niin etten usko että sellaista tilaisuutta edes tulisi. Mut sanoisin et kaikki muut pettää tilaisuuden tullen ja tiedän lukuisia onnellisia pareja jotka eivät tiedä et miehensä pettää säännöllsesti. Puhuvat vain kuinka ihana ja luotettava suhde heillä on. Pari kertaa olen sitten kertonut et tiedän miehensä pettävän mut siitä tullut mulle niin kauheat vihat päälle etten enää puutu toisten asioihin. Mut selkeästi useammin naiset on luotettavia eivätkä petä niin helposti. Itse jo pian 50v ja nuorena sitä oli sinisilmäinen ja luotti miehiin mut tässä iässä tietää et ne luotettavimmatkaan ei ole sitä miltä vaikuttavat. Itsellä piitkä suhde takana, ihan lapsuudesta ja toki se omakin mies joutunut väärille raiteille mutta harvemmin kuin ystävänsä. Luotatko mieheesi ja jos niin minkä ikäinen olet?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltavuoron ajatuksia? Onko olemassa miestä joka ei tilaisuuden tullen pettäis? Viel sattuis olemaan itseä miellyttävä ehdokas. Kyllä kun baareissa välillä käy niin ihan jokainen varattu mies on valmis olemaan vaikka tällaisen pian 50v 100kg naisen kanssa. Mitä jos ehdokkaana laiha parikymppinen? En ole siis mieheen törmännyt joka ei yrittäis vaikka naimisissa. Toki kavereiden miehet ei aina (niin selvästi) yritä.
En tuon kokoisen naisen kanssa panis. Ei alkaisi edes seisomaan. Enkä ole ikinä pettänyt enkä tule pettämään.
Uskoisin et olet väärässä. Vaikka painoa on niin esim vyötärö on 70cm ja olen todella sporttinen ja kauniiksi kehuttu ja mallipiireissä pyörinyt. Eipä ole miestä vastaantullut kuka ei panis. Yllättävän moni hoikahkokin jo
En itse petä ikinä, silti miehet yrittää vaikka tietävät et varattu. Naiset ei yleensä petä.
Aika kaponen on minusta tämä "analyysi". Naistako ei vain koskaan himota? Nainenko ei kaipaisi vaihtelua? Mieskö ei voisi kokea yksinäisyyttä ja hakea lohtua? Jne. Sitä paitsi, naiset pettävät aivan yhtä paljon kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Aika kaponen on minusta tämä "analyysi". Naistako ei vain koskaan himota? Nainenko ei kaipaisi vaihtelua? Mieskö ei voisi kokea yksinäisyyttä ja hakea lohtua? Jne. Sitä paitsi, naiset pettävät aivan yhtä paljon kuin miehet.
Siksipä tässä koitan keskustelua saada aikaan kun tällaiset jonkin asteisen tutkimuksen löysin. Ajatus varmaan että mies lähtee helposti (heti) mukaan jos nainen yrittää. Nainen taas harvoin. Vaikka minuakin ihan jopa kaupassa ja lenkilläkin yritetään (minua 100kg) niin en toki mukaan lähde. Luulempa että harva mies kieltäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen kulkee kaveripiireittäin. Tiedän piirejä, jossa lähes kaikki ovat pettäneet ja sellaisia, jossa lähes kukaan ei ole pettänyt. Jos omat kaverit pettää se ei tunnu usein itsestäkään niin pahalta. Sama monen muun asian kanssa. Seura tekee kaltaisekseen.
Varmaan näinkin mut mun tuttavapiiriin ei ole tällaisia pettämättömiä porukoita osunut. Ehkä jotkus yliopistonörtit tällaisia, niitä ei omaan kaveripiiriin kuulu mutta muuten monenlaisia, eniten kyllä keskitasoa ylempiä, johdossa ja yrittäjiä olevia paljon, päällikkötasoa yms. Mut ei yliopistoihmisiä, ne on varmaan sitten niitä luotettavia ja sitten taas työläiset?
Se ei ole ammatinvalintakysymys vaan luonne ja arvo-kysymys. Minä en hyväksy pettämistä ja etäännyn sellaisten kavereiden kanssa, jotka sellaista harrastaa. En yksinkertaisesti luota henkilöihin, jotka voivat valehdella henkilölle jonka pitäisi olla heidän ykkösprioriteettinsa. Se, jos kerran pettää humalapäissään on ymmärrettävää mutta jos henkilö ei opi hillitsemään juomistaan se on taas red flag. En pidä impulsiivisista tai selkään puukottavista ihmisistä noin yleensä enkä usko olevani niin erityinen, ettei kaveri tekisi samaa minulle jos on halukas tekemään niin kumppaneilleen.
Vierailija kirjoitti:
Luulempa että harva mies kieltäytyy.
Paino sanalla "Luulempa".
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole ammatinvalintakysymys vaan luonne ja arvo-kysymys. Minä en hyväksy pettämistä ja etäännyn sellaisten kavereiden kanssa, jotka sellaista harrastaa. En yksinkertaisesti luota henkilöihin, jotka voivat valehdella henkilölle jonka pitäisi olla heidän ykkösprioriteettinsa.
Kakkosprioriteetti, sillä lasten on aina oltava ykkönen. Muuten olen ihan samaa mieltä. Jos joku voi pettää kumppaniaan niin ei ole luottamisen arvoinen ihminen.
Minua ei ole yksikään mies pettänyt. Useampi nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketju ilmiannettu. M34
Ei ole miesvihaa vaan tutkimustuloksesta yritetään keskustella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimustuloksesta? :D
Onko tähän tutkimukseen olemassa jotain linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Miehillä katoaa järki kun on pimppiä tarjolla, olkoot se oman tai vieraan haaroväli.
En luota yhteenkään mieheen.
Ei katoa. En harrasta seksiä tuntemattomien kanssa edes kännissä. Yrittäjiä on kyllä ollut. En muutenkaan harrasra seksiä, jos suhteessa ei ole tunnetta ja luottamusta. Etenkin jälkimmäinen vaatii pitkän ajan kehittyäkseen. En luota naisiin, jotka eivät luota miehiin. Kokemukseni mukaan sellsuset naiset ovat itse pettäneet. En ymmärrä, mikä pettämättömyydessä on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tutkimus". Kyllä me tiedetään feministien feikkitutkimukset jo. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen kulkee kaveripiireittäin. Tiedän piirejä, jossa lähes kaikki ovat pettäneet ja sellaisia, jossa lähes kukaan ei ole pettänyt. Jos omat kaverit pettää se ei tunnu usein itsestäkään niin pahalta. Sama monen muun asian kanssa. Seura tekee kaltaisekseen.
Varmaan näinkin mut mun tuttavapiiriin ei ole tällaisia pettämättömiä porukoita osunut. Ehkä jotkus yliopistonörtit tällaisia, niitä ei omaan kaveripiiriin kuulu mutta muuten monenlaisia, eniten kyllä keskitasoa ylempiä, johdossa ja yrittäjiä olevia paljon, päällikkötasoa yms. Mut ei yliopistoihmisiä, ne on varmaan sitten niitä luotettavia ja sitten taas työläiset?
Se ei ole ammatinvalintakysymys vaan luonne ja arvo-kysymys. Minä en hyväksy pettämistä ja etäännyn sellaisten kavereiden kanssa, jotka sellaista harrastaa. En yksinke
Hyvä kirjoitus! Täällä toinen samanlainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole ammatinvalintakysymys vaan luonne ja arvo-kysymys. Minä en hyväksy pettämistä ja etäännyn sellaisten kave
Todella kiinnostaisi tietää missä tällaisia ihmisiä on? Millainen luonne? Millaisessa asemassa työelämässä? Miksi mun kohdalle ei ole koskaan osunut luotettavaa miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopistolla sitä vasta pettämistilaisuuksia onkin, jos moraali on sellainen. Vieläpä kauniita nuoria naisia. Nörttejä siellä saman verran kuin muuallakin. Aika epäilyttävä tuttavapiiri sinulla. Miten olet korkean moraalin naisena sellaiseen eksynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopistolla sitä vasta pettämistilaisuuksia onkin, jos moraali on sellainen. Vieläpä kauniita nuoria naisia. Nörttejä siellä saman verran kuin muuallakin. Aika epäi
Hyvä kysymys kieltämättä. Itse en tosiaan pettäisi vaikka pettämistä näen koko ajan ympärillä ja minuakin petetty useaan kertaan. Itse olen kyllä yliopistotutkinnon suorittanut vaikken alalle jäänyt enkä siellä juurikaan liikkunut bileporukoissa vaan elämäntilanteesta johtuen hoidin vain opinnot. Sittemmin kuitenkin eri juttuihin työelämässä päätynyt. Tässä iässä kaipaisi jo luotettavuutta ja sitäpä tässä kyselenkin että onko muunkinlaisia miehiä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Miehillä katoaa järki kun on pimppiä tarjolla, olkoot se oman tai vieraan haaroväli.
En luota yhteenkään mieheen.
Ei katoa. En harrasta seksiä tuntemattomien kanssa edes kännissä. Yrittäjiä on kyllä ollut. En muutenkaan harrasra seksiä, jos suhteessa ei ole tunnetta ja luottamusta. Etenkin jälkimmäinen vaatii pitkän ajan kehittyäkseen. En luota naisiin, jotka eivät luota miehiin. Kokemukseni mukaan sellsuset naiset ovat itse pettäneet. En ymmärrä, mikä pettämättömyydessä on vaikeaa.
Jos nainen ei luota miehiin, niin miehet ovat kohdelleet häntä huonosti ja/tai pettäneet. Luota siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon samaa mieltä aloituksesta, tottahan tuo on.
Nainen ei ole himojensa ohjailtavissa kuten miehet on. Siinä on biologinen ero.
Naiset osaavat ajatella järkevästi myös kyseisessä tilanteessa.
Naiset pettävät harvemmin. Heille se on tällöin aina jotain enemmän kun vaan seksiä tai pikainen pano. Naiset hakevat syvällisempää yhteyttä.
Korkean integriteetin omaava ihminen ei petä koskaan. Sellainen jättää väärn kumppanin ja etsii oikean.