Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen pettää, kun hän jää suhteessaan yksin ja mies pettää, kun hän saa siihen tilaisuuden

Vierailija
11.09.2024 |

Uskotko tähän? Itse uskon laajan ystävä/tuttavapiirini kautta jossa satoja eri-ikäisiä miehen. Yksi mies on jonka epäilen ettei pettäisi vaikka tilaisuus tulisi, toki hän käyttäytyykin aina niin etten usko että sellaista tilaisuutta edes tulisi. Mut sanoisin et kaikki muut pettää tilaisuuden tullen ja tiedän lukuisia onnellisia pareja jotka eivät tiedä et miehensä pettää säännöllsesti. Puhuvat vain kuinka ihana ja luotettava suhde heillä on. Pari kertaa olen sitten kertonut et tiedän miehensä pettävän mut siitä tullut mulle niin kauheat vihat päälle etten enää puutu toisten asioihin. Mut selkeästi useammin naiset on luotettavia eivätkä petä niin helposti. Itse jo pian 50v ja nuorena sitä oli sinisilmäinen ja luotti miehiin mut tässä iässä tietää et ne luotettavimmatkaan ei ole sitä miltä vaikuttavat. Itsellä piitkä suhde takana, ihan lapsuudesta ja toki se omakin mies joutunut väärille raiteille mutta harvemmin kuin ystävänsä. Luotatko mieheesi ja jos niin minkä ikäinen olet?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä katoaa järki kun on pimppiä tarjolla, olkoot se oman tai vieraan haaroväli. 

En luota yhteenkään mieheen. 

Ei katoa. En harrasta seksiä tuntemattomien kanssa edes kännissä. Yrittäjiä on kyllä ollut. En muutenkaan harrasra seksiä, jos suhteessa ei ole tunnetta ja luottamusta. Etenkin jälkimmäinen vaatii pitkän ajan kehittyäkseen. En luota naisiin, jotka eivät luota miehiin. Kokemukseni mukaan sellsuset naiset ovat itse pettäneet. En ymmärrä, mikä pettämättömyydessä on vaikeaa. 

Jos nainen ei luota miehiin, niin miehet ovat kohdelleet häntä huonosti ja/tai pettäneet. Luota siinä sitten.

Jos mies ei luota naisiin, niin naiset ovat kohdelleet häntä huonosti ja/tai pettäneet. Luota siinä sitten.

Vierailija
42/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. 

Samaa itsekeskeisyyttä kaikilta pettäjiltä. Samaa selkärangattomuutta ja kyvyttömyyttä kantaa vastuuta

Naisilla on useamminen kosto ja muut sellaiset mielessä, joilla halutaan satuttaa omaa miestä.

Miehet taas ei todellakaan ajattele vaimoaan pettäessään.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. 

Samaa itsekeskeisyyttä kaikilta pettäjiltä. Samaa selkärangattomuutta ja kyvyttömyyttä kantaa vastuuta

Naisilla on useamminen kosto ja muut sellaiset mielessä, joilla halutaan satuttaa omaa miestä.

Miehet taas ei todellakaan ajattele vaimoaan pettäessään.-

Juu niin, koska oma mies on aina naisen elämän keskipiste josta käsin nainen tekee tekonsa ja elää elämänsä.

Mies taas kulkee omia polkujaan. 

Juu, niin.

Vierailija
44/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen pettää jos on väärän kumppanin kanssa.

Mies pettää jos on väärän kumppanin kanssa.

Kaikilla ei ole mahdollisuutta olla itselleen täydellisesti sopivan kumppanin kanssa, siksi pettäminen on lähes välttämätöntä läheis- ja parisuhderiippuvaisten ihmisten keskuudessa.

Hyviä ja osuvia havaintoja. Pettäjät ja sarjapettäjät ovat addikteja. Kuin huumeriippuvaisia.

Vierailija
45/45 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon.