Muistaako joku lapsena sellaista älytöntä käytäntöä, että kurittamisen jälkeen piti käydä kiittämässä?
Siis tämä on ihan mysteeri, että mikä tämän pointti oli, mutta kun oli annettu remmiä, sain sen jälkeen hetken olla huoneessani ja sitten minun piti käydä nätisti kiittämässä vanhempia! Ja tämä ei ollut synkällä keskiajalla, ja vanhemmat oli jokseenkin ihan normaaleita.
Muistaako muut tällaista?
Kommentit (108)
Ei nyt kiittää tarvinnut, mutta märistäkään ei saanut.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen käsitys sinulla siitä, millaisia on normaalit vanhemmat.
Tarkoitin, että ei ollut muita kummallisia rituaaleja tms.
En ole kuullu kiittämisestä. Olisin varmaan ottanut remmin ja vedellyt vanhempiani sillä, jos hakkaamisesta olisi pitänyt kiittää.
Ei koskaan pahoinpidelty puhumattakaan, että sellaisesta kiiteltäisiin. Kuulostaa kaikkea muuta kuin normaalilta.
"Kummallisia rituaaleja! Selkääsi sait. Voi lapsiparka!
Olen kuullut, mutta kyseessä oli (oletettavasti sinua) paljon vanhempi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin, että ei ollut muita kummallisia rituaaleja tms.
Normaalit vanhemmat ei toimi noin.
Ei ole koskaan remmiä annettu, joskus lätkäisty takapuolelle kädellä tai otettu hiuksista kiinni, ja aina ihan aiheesta, ja tuo kiittämisjuttu on jotain sata vuotta sitten, oletat että täällä on niin vanhoja ihmisiä.
Pitäisi ottaa takaisin käyttöön!
Kyllähän sen nykypenskoista huomaa, että solkipäälle olisi jälleen käyttöä.
Sen takia ihmiset on sekasin oikeasti, koska todella monen suomalaisen perheessä on oikeasti hakattu avokämmenellä tai vyöllä tai jollain koivun oksalla tms jatkuvasti
Ja sen jälkeen kun on ensin hakattu, on tultu pyytelemään anteeksi, ihan kuin se hyvittäisi sen hakkaamisen
Ei niin kasvateta lasta
Tosi häiriintynyttä. Nöyryyttämisen maksimointi tarkoituksena varmaankin?
Minä aikakautena tuollaista tapahtui? 90 luvulla sain remmiä , kiittää ei tarvinut, mutta toilailusta piti kYllä anteeksi pyytää.
Joka vitsaa säästää se lastaan vihaa!
Jos olin perseillyt, sain selkääni. Kiittämään ei moisesta tullut mentyä, mutta n. kerran viikossa tuli hölmöiltyä penskana selkäsaunan arvoisesti.
Ihan oikein oli, kasvatti minustakin hyvän veronmaksajan tähän yhteiskuntaan
I
Vierailija kirjoitti:
Vetääkö ukot vielä nykyään olohuoneen nurkassa akkaansa perseeseen samalla, kun lapset katsoo Salkkareita?
Miten liittyy aiheeseen
Pitikö mennä Reijo-Sedän kanssa saunaan rangaistuksen jälkeen kuten Pikku-Marjukka?
Vierailija kirjoitti:
No siinä vaiheessa jos tykkää joistain s&m leikeistä ja vielä enemmän olla maso, niin siinä vaiheessa on varmaan kiitokset paikallaan🙂🙂
Vierailija kirjoitti:
Tosi häiriintynyttä. Nöyryyttämisen maksimointi tarkoituksena varmaankin?
Silloin rangaistiin oikein kunnolla kärki märkänä ja huoneessa leijui sellainen seksin haju joka voimistui rangaistuksen edetessä.