Hyvän seksin salaisuus
Kun tätä palstaa lukee, niin tuntuu että ihmiset on ihan hakoteillä. Hirveä vääntö muodoista, senteistä, sovituksista, karvoista ja vaikka mistä täysin sekundäärisestä. Kuulostaa kuin olisi lauma insinöörejä miettimässä asiaa.
Tajunnanräjäyttävän seksin salaisuus on kumppani, josta todella näkee että hän haluaa sinua ja haluaa tehdä kaikkensa nautintosi eteen. Ja oma halu tehdä samoin. Kun tämä yhtälö natsaa, niin kaikki muu on vain kohinaa.
Keskustelut tissien tai pippeleiden koosta, pillun kireydestä ja häpyhuulten muodoista hyvän seksin indikaattoreina kertoo vain sen, että kirjoittaja on täysin hukassa eikä tiedä paremmasta.
Kommentit (114)
Nää ”yhden naisen nyhverö”-huutelijat taitaa olla joukkoa, jolla sutinaa ehkä riittää, mutta kukaan ei oikeasti rakasta. Katkeraa.
Normi-ihminen pystyy olemaan ihan ok sen kanssa, että joku toinen on omassa monogaamisessa suhteessaan onnellinen.
Noh, meitä on moneksi halujemme suhteen. Osa on yhden naisen miehiä, osan pitää koittaa kaataa mahdollisimman moni. Ja säkäkin varmasti näyttelee roolia, halut voi olla ääripäähän tai toiseen, mutta ei osu kohdalle.
Kaikki kukat etc.
Tässä testattiin triggeröitymistä ja testinne on suoritettu, tulos; erinomainen kiihtyvyys.
Saunojen rakennusta yli 60 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi voi olla molemmille hyvää vaikka suhde ei ole romanttinen. Paneskelu on jees, suhdeleikit on jees, näitä voi harrastaa yhdessä tai erikseen :)
Joillain voi juu ollakkin, en epäile sitä.
Itse en miehenä harrastaisi seksiä pelkästään harrastamisen ilosta.
Entä seksiä seksin ilosta; kuten biologiasi sinua houkuttelee :)
Koska, herätys, kaikki muu on ulkoaopittua nyhveröyttä.
Juju onkin siinä ettei hyvännäköisen ja hyväkäytöksisen miehen tarvitse todistella yksinkertaisille ystävilleen mitään saalistamalla baarissa päihtyneitä naisia tai vonkaamalla jossain seksipalstalla epätoivoisesti irtoseksiä.
Olen aika nirso naisten suhteen ja ainoastaan yksi on tullut vastaan joka kaikilta osin täytti ne kriteerit joten mikä saisi mut pettämään tai kaipaamaan vaihtelua? Ei mun biologia vedä mua huonompaan suuntaan.
Kuka vaan mies osaa vetäistä kännissä pikaiset ihmisen kanssa jota ei edes tunne mutta pidäppä todella korkean libidon omaava nainen tyydytettynä 17vuotta, palstan keskustelujen mukaan näyttäisi olevan mahdoton homma suurimmalle osalle suomalaisista miehistä kun naiset niin kovin etsii vierasta panoseuraa.
Niin ja olen saanut niin paljon naishuomiota 13- vuotiaasta asti että olen sille käytännössä täysin turta, kenenkään on ihan turha edes yrittää iskeä kun ei tapahdu sitä samaa mitä vaimon kanssa aikanaan kävi.
Onks tää nyt se Pate josta, ja jonka eksistenssistä oli jollain tällä viikolla kova huoli?
En tiedä! Puhun siitä isokullisesta mieheståä, joka junttasi vaimoonsa ison kullinsa, joka oli erityisen paksu, ja vaim sai ihan aina.
Hän myös tiesi kaiken seksistä, ja varsinkin naisen orgasmista, vaikkakin oli yhden naisen mies. (ei sinänsä huono tietenkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kemia on joka pitää seksihimot yllä vuosikymmenet? Onko se sitä että toinen ulkoisesti ja eleillään, miten liikkuu viehättää itseä valtavasti ja sitten jututkin natsaa hyvin yhteen? Vai mikä?
Se on sitä että kun löydät sen oikean ihmisen niin sä et näe etkä halua enää ketään muuta tässä maailmassa. Luonteet ,ulkonäkö ja fyysinen vetovoima kaikki kohtaa täydellisesti toisensa. Älyät että siinä samassa ihmisessä löytyy sielunkumppani, paras ystävä, loppuelämän rakkaustarina ja teidän tulevien lapsien toinen vanhempi.
Juu noinhan se menee sen ensimmäiset pari kuukautta. Sitten se ensi-ihastus häviää ja elämä tulee mukaan kuvioon.
Vähän kuulostaa siltä, että sinulla ei ole lainkaan kokemusta asiasta, ja olet Hollywoodin varassa.
Ikävä kertoa, mutta oikeasti on pareja joilla yhteys ja himo vaan toimii läpi vuosien.
Itse olen ajatellut, että syynä mystinen kyky rakastua aina uudestaan samaan kumppaniin. Alkuajan hekumaa ties kuinka monennen kerran pitkässä liitossa. Ja yhteys muuttuu koko ajan syvemmäksi.
Toki se myös vaatii molemmilta mielenlaadun, jossa kumppania aidosti arvostetaan ja kohdellaan hyvin. Kivetkin hioutuu sileäksi toisiaan vasten.
Tiedän olevani äärimmäisen onnekas. Olen kiitollinen. Ja himoitsen jo ikääntyvää miestäni - siihen ei vaikuta elopaino, sairaudet tai erektion kovuus. Keinoja löytyy kyllä..
Elävä esimerkki, naimisissa 25v
Kyllä. Kunnioitus ja luottamus.
Jotkut eivät koskaan opi tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kemia on joka pitää seksihimot yllä vuosikymmenet? Onko se sitä että toinen ulkoisesti ja eleillään, miten liikkuu viehättää itseä valtavasti ja sitten jututkin natsaa hyvin yhteen? Vai mikä?
Se on sitä että kun löydät sen oikean ihmisen niin sä et näe etkä halua enää ketään muuta tässä maailmassa. Luonteet ,ulkonäkö ja fyysinen vetovoima kaikki kohtaa täydellisesti toisensa. Älyät että siinä samassa ihmisessä löytyy sielunkumppani, paras ystävä, loppuelämän rakkaustarina ja teidän tulevien lapsien toinen vanhempi.
Juu noinhan se menee sen ensimmäiset pari kuukautta. Sitten se ensi-ihastus häviää ja elämä tulee mukaan kuvioon.
Vähän kuulostaa siltä, että sinulla ei ole lainkaan kokemusta asiasta, ja olet Hollywoodin varassa.
Ikävä kertoa, mutta oikeasti on pareja joilla yhteys ja himo vaan toimii läpi vuosien.
Itse olen ajatellut, että syynä mystinen kyky rakastua aina uudestaan samaan kumppaniin. Alkuajan hekumaa ties kuinka monennen kerran pitkässä liitossa. Ja yhteys muuttuu koko ajan syvemmäksi.
Toki se myös vaatii molemmilta mielenlaadun, jossa kumppania aidosti arvostetaan ja kohdellaan hyvin. Kivetkin hioutuu sileäksi toisiaan vasten.
Tiedän olevani äärimmäisen onnekas. Olen kiitollinen. Ja himoitsen jo ikääntyvää miestäni - siihen ei vaikuta elopaino, sairaudet tai erektion kovuus. Keinoja löytyy kyllä..
Elävä esimerkki, naimisissa 25vLaitapa lisää yksityiskohtia siitä, miten läskin ukon impotentti pippeli on millään tavalla kiihottava seksissä, vaikka kuinka olisit ollut 25 vuotta yhdessä.
Pikkusen vihamieliseltä vaikutat. Kovin rumasti puhut toisesta ihmisestä.
Tyydyn toteamaan, että lääkkeitä, leluja ja nautintoa löytyy, jos pääsee irti ulkonäköpaineistetusta suorittamisesta ja peniskeskeisyydestä.
Oletko se sama nainen, jonka erektiohäiriöinen mies nuolee hänelle orgasmin, mutta itse et tee mitään vastapalveluksia? Ja poistatit vielä koko ketjun kun meni vähän epämukavuusalueelle.
On toki hyvä asia, että vanhana ja sairaana voi myös nauttia seksistä, ja että siihen löytyy apuvälineitä. Eikä hyvä seksi ole "ulkonäkökeskeistä suorittamista". Se, että minulla on vaimooni syvä henkinen yhteys ei poista sitä tosiasiaa, että jos hän olisi 100 kg painavampi, näkisin hänet vähemmän viehättävänä ja seksi olisi vaikeampaa. Tai sitä, että jos sukuelimet eivät toimi, vaikuttaa sekin asiaan. Ja toisin päin, kun kaljamahan alku vaihtui orastavaan sixpackiin, oli sillä positiivinen vaikutus myös sängyssä. Hyvä fyysinen kunto, hygienia tai itsestään huolehtiminen ei ole hyvän seksin edellytys tai sen tae, mutta ei noista asioista haittaakaan ole. Ja useimmilla puute jollain osa-alueella vaikuttaa myös siihen seksiin negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elävä esimerkki, naimisissa 25vKyllä. Kunnioitus ja luottamus.
Jotkut eivät koskaan opi tätä.
Ensirakkauden huuma tai himo on vähän eri juttu kuin luottamus ja kunnioitus pitkässä liitossa. Ihan tutkitusti täysin eri aivoalueita.
Mikään parisuhde ei oikein pitkällä aikavälillä toimi ilman keskinäistä kunnioitusta ja luottamusta. Ilman seksiä voi toimiakin, vaikka seksiin liittyvät ongelmat ovat yleensä kyselyissä ykkösenä mitä avioeroihin tulee, hyvänä kakkosena taloudelliset huolet ja erimielisyydet.
Vierailija kirjoitti:
Rakastaminen on se juttu.
Rakastaa = luottamus toisen pysyvyydestä ja sitoutumisesta
Himo = pelkkä seksi ja panetus, kulli ja pillu
Omaan aviomieheen ja aviovaimoon on mahdollista rakastua aika ajoin uudelleen
Oliko muuta kysyttävää.
Suuteleminen, hipsuttelu, " rakastan sinua"
Sekä hyvää että huonoa seksiä olen saanut sekä pitkässä rakastavassa parisuhteessa että hetken huumassa nuorena puolitutun kanssa räpeltäen. Miehet ja naiset sekä yksilöt ovat tässä suhteessa erilaisia. Naisten orgasmiherkkyys yleensä kasvaa suhteen ensimmäisen vuoden aikana kun taas miesten laskee.
Tyypillisesti tyytyväisimpiä omaan seksielämäänsä ollaan vasta noin 55-vuotiaana, vaikka seksin raportoitu määrä ja halu on matalampi.
Pitkän suhteen seksi vaatii rakkautta, mutta myös himoa omaa puolisoa kohtaan. Jos himoa ei ole, se kanssakäyminen jää nimenomaan tuolle hipsutteluasteelle. Ja vaikka joku "asiantuntija" taas muuta väittäisi, poskipusu tai hipaisu ei ole seksiä. Määritelmällisesti seksi on sitä kun yhden tai useamman osapuolen genitaaleille tapahtuu asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi partnerisi kiinnostus lakkaa sinua kohtaan noin opeasti?
Toisaalta - kyllä sen voi lukea läpi rivien välistä. Vika on sinun mielestäsi aina muissa. Olet todella raskas mutta yleisin ihmistyyppi :)
Eikä lakkaa. Olemme edelleen kiinnostuneita toisistamme. Vaimoni on paras ystäväni ja ei tulevien, vaan nykyisten lasten vanhempi. Toivottavasti myös loppuelämän rakkaustarina.
Tuo kuvailemasi tapahtuma on ensi-ihastuminen, joka kestää noin 1-4 kuukautta. Se on tavallaan häiriötila, jossa se toinen henkilö nähdään ruusunpunaisten lasien läpi, ja mikä tahansa yhdessä vietetty aika on kuin huumetta. Tottakai seksikin on silloin aika intohimoista.
Toki voit olla jokin poikkeusyksilö, joka on jatkuvasti tässä tilassa. Suurimmalla osalla se arki astuu mukaan kuvioon ja se seksikin vähenee ja hieman latistuu. Se on normaalia ja luonnollista. Aikoinaan se tyttöystävä vei 80% aivokapasiteetista ja yhteisestä ajasta puolet oli pelkkää lisääntymistä. Tuo olisi loppuelämän kannalta täysi katastrofi, vaikka yksilöstä jatkuvasti pihkassa oleminen saattaisi tuntua mukavalta.
Kysyt, oliko muuta kysyttävää?
Kyllä olisi, mutta et kertoisi kuitenkaan.
Ja muutenkin tuollainen puheenjohtajuus on täällä kovin, kovin noloa.