Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön: mikä ala ja kauanko olet ollut työtön?

Vierailija
10.09.2024 |

ja mistäpäin Suomea?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin 2 viikkoa.Soittelin kaikki tutut läpi ja yksi puhelinmyyntifirma otti töihin. Työkkärin täti oli ihmeissään, kun hän soitti mulle aikaa johonkin tapaamiseen. Sanoin että vaikea vähän ehtiä, kun pitäisi näitä töitä tehdä. Työpaikalla melkein kaikki oli mua 10-15v nuorempia ja tosi verkkaista oli kaupan soittaminen. Tai bookkia soitettiin, ei varsinaisesti myyty mitään.  Ekana kk tuli myyntienkat ja bonarit. Kaikki ihmetteli, että miten on mahdollista, mutta muilla meni vähintään se puoli työpäivää iltiksen sivuilla tms. Olin siellä kokonaisen vuoden ja sitten soitti tuttu firmastaan, että tuletko tänne. Piti oikein miettiä että kannattaako tulla. Sain siellä puhelinfirmassa n.4500€/kk, koska olin joka kerran listoilla ykkösenä ja isoimmilla bonuksilla. Ja olenko huippumyyjä? En ole kyllä. Ihan se perustui siihen, että jaksoi vain soittaa. Tai olla vihreällä. Se kone siis soitti automaattisesti. Sitten ajattelin ettei tämä eläkevirka ole ja lähdin vähän pienemmälle palkalle.

Uskon että moni bookkifirma tai puhelinmyyntifirma rekrytoi edelleenkin lähes kaikki jotka töitä tahtoo. Ainakin omana aikana se oli niin. Kaikki hommiin, mutta rahaa sai varsinaisesti vain ne ketkä teki oikeasti tulosta.

Vierailija
2/4 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala on ryypiskely ja työtön olen ollut koko ikäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta. Elämänkoululainen olen. Pk-seutu

Vierailija
4/4 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.5 vuotta. Tätä ennen työelämässä yli 20 vuotta putkeen ilman työttömyysjaksoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi