Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapiat ovat turhia, liian heikko tasoista.

Vierailija
10.09.2024 |

Olen kohdannut ongelmia, jotka ovat vaikuttaneet paljon mielenterveyteeni. Olen yrittänyt etsiä itselle apua, kun olen jaksanut. Olen käynyt terapioissa, kunnallisissa ja yksityisen palvelujen piireissä. Joka paikassa asiani "hoidetaan" siten, että kerron ongelman, sitten terapeutti kyseenalaistaa tapahtumat ja sitten kysellään enkö ole päässyt jo yli. Mitään varsinaista tukea en ole saanut kuin puhua asiasta. Kaikki pähkäilyt ja asioista selville ottaminen on itsestä kiinni. 

Olen joutunut raskaasti petetyksi, sitten selvisi että olen ollut töissä ja kotona narsistin hampaissa lähes koko ikäni. Puoliso jonka piti olla tukin ja turva, olikin hyväksikäyttäjä. Olen käynyt eri kirjon erilaisia tunnetiloja itsem*rha, syvämasennus, äärimmäinen suuttumus, viha, rakkaus, välillä terapeutinkin toimesta menetin kosketuksen reaalimaailmaan, koska meni narsistin sanojen taakse. Yhdessä syyllistivät minua mielikuvitusmaailmassa elämisestä.

Kukaan ei ota vaikeuksia tosissaan, kukaan ei selitä miksi näin tapahtuu, miksi puoliso voi olla niin julma kun on ollut. Koska olen mies, minua syytetään siitä, että vihdoin reagoin 20 vuotta jatkuneeseen henkiseen ja taloudelliseen väkivaltaan. Minua manipuloitu, valehdellut, syyllistetty asioista joihin en ole syyllinen. Sitten kun kerron terapioissa kaikesta, kukaan ei edes omaa vähäisintäkään empatiaa minua kohtaan. Vaimon pettäminenkin johtuu joku minusta tai jos reagoin siihen vihdoin suuttumalla, se on kaikkien mielestä väärin. Kukaan ei huomaa, kun vaimo uhkailee minua poliiseilla ja lastensuojeluasioilla ja näin kontrolloi, mitä uskallan puhua tai tehdä. Empatia menee näissäkin asioissa vaimon puolelle.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi