Yhdysvallat: Vladimir Putinin on palestiinalaisjärjestö Hamasin Israeliin tekemän iskun takana.
Yhdysvaltojen sotilasakatemian West Pointin valtio-opin apulaisprofessori, ruotsalainen kyberturvallisuusasiantuntija, Jan Kallberg arvioi Venäjän ja presidentti Vladimir Putinin olevan palestiinalaisjärjestö Hamasin Israeliin tekemän iskun takana.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/turvallisuusasiantuntijalta-kova-vaite…
Turvallisuusasiantuntija, Yhdysvaltojen sotilasakatemian West Pointin valtio-opin apulaisprofessori Jan Kallberg: Hyökkäyksiä Israeliin ohjataan Moskovasta
Kommentit (16)
Putinista tuli yhtäkkiä islamin tukija
Putin alkoi vedota muslimeihin jo ennen viime hyökkäystä Ukrainaan.
Hän julisti puheessaan vuonna 2018, että Venäjän muslimeilla on täysi oikeus tuntea olevansa osa globaalia islamilaista kansakuntaa ja että Moskova on ollut ja on islamin geopoliittinen liittolainen, kertoo The Moscow Times.
Venäjä tekee kansanmurhaa Ukrainassa
Tuolla voi lahjoittaa Ukrainalle:
Tuolta Varustelekan sivulta voi lähettää rahaa Ukrainan Armeijalle:
https://www.varusteleka.fi/fi/page/usein-kysytyt-kysymykset-ukraina/738…
Ukraina ostaa meille aikaa verellä - ei unohdeta sitä
Putin yllyttää nyt ääriliikkeitä pyhään sotaan länttä vastaan sotilasprofessorin mukaan puheenparressa tapahtui täydellinen muutos 🤢
Hetkinen
Venäjä, Pohjois-Korea, Iran, Hamas, ISIS
Paska ryhmä 🤢
Putin kiitteli ja ylisti islamia, kun Kadyrov vetosi uskontoon ja pyhään sotaan värvätessään sotilaita Venäjän muslimivaltaisilta alueilta Pohjois-Kaukasiassa. Videolla Kadyrov kehottaa muslimeja aloittamaan sodan länttä ja satanistista demokratiaa vastaan.
Venäjä kutsuu yli uskontorajojen islamisteja mukaan pyhään sotaan länttä vastaan, sotilasprofessori Aki-Mauri Huhtinen Maanpuolustuskorkeakoulusta kiteyttää.
Viestillä on kaikupohjaa. Huhtisen mukaan kyse ei ole uskonnosta, vaan sen varjolla tehtävästä väkivallasta.
Totta kai tällainen viesti vetää puoleensa myös äärijärjestöjä, Huhtinen toteaa.
Yhdysvaltain entinen sotilastiedustelu-upseeri Jonathan Sweet uskoo, että Putin yrittää puheillaan saada esimerkiksi Syyrian, Afganistanin ja Irakin islamistiset ääriliikkeet sotaan mukaan.
Putinin puheet taistelusta satanismia vastaan voivat vedota myös Iranin konservatiiviseen uskonnolliseen hallintoon, Sweet kirjoittaa The Hill -lehdessä.
Putin vieraili islamilaisen yhteistyöjärjestön konferenssissa
Hän julisti puheessaan, että Venäjän muslimeilla on täysi oikeus tuntea olevansa osa globaalia islamilaista kansakuntaa ja että Moskova on ollut ja on islamin geopoliittinen liittolainen
Putin tähtää viestinsä myös Aasiaan ja Afrikkaan
Kolmas maailma, autoritaariset valtiot ja terroriverkostot voivat tarttua Putinin kutsumaan rintamaan länttä ja liberaalia elämäntapaa vastaan.
Putin on julistanut Jihadin länttä vastaan
EU on julistanut Venäjän terrorismia tukevaksi valtioksi voi myös toimia pontimena. Venäjä voi kutsua muita terroristileiman saaneita samaan veneeseen
Siellä on paljon myös erittäin radikaalia lännen vastaisuutta. Tällöin viesti voi upota yllättävän helposti
https://yle.fi/a/74-20015764
Sillä roistolla riittää pokkaa. Toisessa Tsetsenian sodassa Venäjä pommitti Grosnyin muslimit mahdollisimman suurelta osin hengiltä ja nyt on henkiin jääneiden paras.kaveri
No Shit Sherlock! Vihervassarit mellakoi terroristien puolesta! Ilmasto-Greta kavereineen blokkasi tien tanskalaiseen yliopistoon kun se teki tutkimustyötä ympäristöystävällisestä green-tech tekniikasta israelilaisten kanssa 🤷
Ja sitten tulee palstan pöljä-Îgor syyttämään länttä kaksinaismoraalista, kun tuemme Israelia eikä Hamasin terro risteja.
Muistaakseni muslimiterroristtit tekivät Moskovaan tuhoisan iskun joku vuosi sitten. Tosin ne olivat meikäläisiä, eli Isis.
Nyt rupeaa menemään jo yli tuo jatkuva Venäjän ja Putinin syyttely ihan kaikista asioista.
Varmaan jos asteroidi törmäisi maahan, niin olisi Putinin vika? Nyt vähän valoja päälle ryssävihaiset lampaat.
Tiesitteko muuten, että Venäjän kansa on syntynyt Kiovan alueella, joten ihan samaa sakkia ovat sekä venäläiset, että ukrainalaiset.
Suomen talvisodassa kuoli yhdessä suuressa taistelussa n. 8000 Ukrainalaista...
[Kertosäe]
Kaiken takana on Putin
Joka ihanasti rakastaa
Jota minä en voi vastustaa
Hei kaikki nyt mä sanon sen
Kaiken takana on Putin
Hyvin meni meno maineen
Menon takana on rakkaus
Se on ikivanha se on uus
Siltä yksikään ei kylmäks jää
Elämä on vasta elämää
Kun kaiken takana on Putin
[Säkeistö 1]
Kun sä tulit mun luo
Mä olin ihan niinkuin pikku poika
Mä olin ihan niinkuin vahaa vaan
Joka heti alko sulamaan
Kun sä tulit mun luo
Sä olit mulle jotain ihan uutta
Sä olit mulle koko elämä
Ja nyt mä lähestyn jo kolmekuutta
Enkä elämäni tilaisuutta
Anna mennä vaan kerron tän
[Kertosäe]
Kaiken takana on Putin
Joka ihanasti rakastaa
Kaiken takana on Putin
Hyvin meni meno maineen
Menon takana on rakkaus
Se on ikivanha se on uus
Elämä on vasta elämää
[Säkeistö 2]
Kun sä tulet mun luo
Mä olen vieläkin kuin pikku poika
Joka salaa sua ihailee
Eikä sinulle kiusaa tee
Minä sinulle teen
Niin monta ihanaa ja hyvää juttuu
Löydän sinut aina uudelleen
Sä et voi mulle koskaan suuttuu
Kun mä kerron mikä monilta puuttuu
Kun mä kerron sulle totuuden
[Kertosäe]
Kaiken takana on Putin
Joka ihanasti rakastaa
Kaiken takana on Putin
Hyvin meni meno maineen
Menon takana on rakkaus
Se on ikivanha se on uus
Elämä on vasta elämää
Kaiken takana on Putin
Joka ihanasti rakastaa
Kaiken takana on Putin
Hyvin meni meno maineen
Menon takana on rakkaus
Se on ikivanha se on uus
Elämä on vasta elämää
Mutta Putin kutsuu Muslimeita pyhään sotaan meitä vastaan!
Putin kutsuu Muslimit Jihadiin länttä vastaan!
Putin julisti jihadin länttä vastaan. Jihad tarkoittaa pyhää sotaa, johon muslimeilla on velvollisuus liittyä.
https://yle.fi/a/74-20015764