Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analyytikko Sanna Marinin bisneksistä: Verotarkastus voisi olla perusteltu

Vierailija
10.09.2024 |

Marinin ja Pitkäsen firman edustuskuluista tiedetään ainakin se, että Marinin kertoman mukaan yhtiö

järjesti itsenäisyyspäivän vastaanoton jatkot hotelli Kämpissä viime joulukuussa.

Rajalan mukaan verottajalla voisi olla aihetta tehdä verotarkastus, koska Kämpin juhliin oli kutsuttu julkisuudesta tuttuja ystäviä.

Verottaja voisi tulkita, ettei ystävien kestitseminen kuulu firmalle, jolloin sinun olisi pitänyt nostaa palkkaa firmasta ja maksaa kulut henkilökohtaisesti. Käsittääkseni tähän siis sisältyy veroriski, Rajala arvioi.

Jos Marinin yhtiöön tehtäisiin tarkastus ja osa edustuskuluista katsottaisiin täysin vähennyskelvottomiksi eli peitellyksi osingonjaoksi, niin rahallinen seuraamus tulisi kahta kautta.

Peitellyn osingonjaon verotus on todella kovaa. Se muodostuu yritykselle verovähennyskelvottomaksi ja osakkaalle ansiotuloksi, jolloin veroseuraamukset ovat ihan älyttömät, Rajala avaa.

Marinin yhtiölle on merkitty liiketoiminnan muita kuluja yhteensä vajaat 130 000 euroa. Ne sisältänevät erilaisia matkakuluja ja vaikkapa Kämpin juhlan mainittuja edustuskuluja.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/analyytikko-sanna-marinin-bisneksist…

Kommentit (347)

Vierailija
61/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinin tietämys henkilökohtaisesta tai valtion taloudesta 0. Aamiaisetkin tuli ihan yllätyksenä. Olikin Suomen veronmaksajat, jotka maksoi eikä ihastunut saudimiljönääri.

Eikös Ruma Riikka järjestänyt 30 000e bileet veronmaksajien piikkiin?

Kuka maksoi takavuosien kesien bilemyllyn Kesärannassa? 

Kulloinenkin pääministeri joko itse tai edustusbudjetista.

62/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demukoille ja muullekin vasemmistolle on nyt ainakin mandaatti nauraa päin naamaa kun avaavat suunsa taloudesta ylipäätään.

Sannuhan ei myöskään maksa niitä eläkemaksuja maksimin mukaan, joita nyt aloittava uusi yrittäjä joutuu maksamaan. Sillain kätevä demukkapuljaus, vasemmiston itse kutsuman veronkierron lisäksi.

Siis siksi että analyytikko pohtii lehdessä että verotarkastus voisi olla perusteltu? Ahaa.

Siis siksi että sannu on itse korostanut koko elämänsä että hyihyi veronkiertäjät. Ja köyhyystutkija-öljymogulivaimo komppaa.

Voisi sanoa että aatteensa irvikuka, ellei kyseessä olisi demarien ominaistapa.

Voi että kun menestyvät naiset ärsyttää 😂. Hellanduudeli sentään.

Luuleeko joku, että noissa ärsyttää se, että ovat naisia? Ei todellakaan. On myös uskottavia naispoliitikkoja kuten Li tai Sari Essayah ja moni muu. Krista Kiuru. 

Sanna ja Ohisalo ovat täysiä oman narsisminsa hurmassa olevia tuulihattuja. Asia ei liity sukupuoleen vaan sairaalloiseen veronmaksajien rahoilla toteutettavaan narsistiseen poseeraamiseen. 

Onko jotkut naiset niin hölmöjä että äänestävät näitä hattaroita kun heillä on menestyvän naisen imago? Vähän niinkuin lapsuuden barbieleikeissä. Juodaan shamppanjaa ja lennetään ympäri maailmaa. Boss Ladyt! 

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen trollitehdas on kiireinen.

Yksi ketju aiheesta poistettiin aiemmin, niin ei muuta kuin uutta tulille.

Marinin mustamaalaaminen on oikeiston suurin agenda, kun pelkäävät, että se tulee Stubbiksi Stubbin paikalle.

Niin kuin tuleekin, eikä soittele filmitähdille.

Tilaa vain mekon Victoria Beckhamilta.

Ja tässä olisi huonoa se, että..?

Sannuli luulee että tuon laulutähtösen vaatteet on jotenkin hienoja kun niitä on kaikilla turhilla julkkiksilla.

Euroopan kuninkaalliset naiset ostavat suomalaista muotia.

Sannuli ei ymmärrä tyylikkyydestä mitään.

Voi ettien että ja harmistuksen harmistus. Sekin vielä 😂.

Vierailija
64/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinin tietämys henkilökohtaisesta tai valtion taloudesta 0. Aamiaisetkin tuli ihan yllätyksenä. Olikin Suomen veronmaksajat, jotka maksoi eikä ihastunut saudimiljönääri.

Ei todellakaan ole. Kun Marin referoi netissä modernista rahoitusteoriasta (MMT, modern monetary theory) niin julkisuudessa patsastellut Aki Kangasharju ei ymmärtänyt mitään. Nämä "asiantuntijat" ovat tätä tasoa.

Mahtava osoitus siitä, että Sanna ja puheen kirjoittaja ovat the asiantuntijat näissä asioissa kun talousoppineetkaan eivät heitä ymmärrä. 

Vierailija
65/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Ruma Riikka järjestänyt 30 000e bileet veronmaksajien piikkiin?

Kuka maksoi takavuosien kesien bilemyllyn Kesärannassa? 

Kulloinenkin pääministeri joko itse tai edustusbudjetista.

Jauhobileet tuskin edustusta, ja Sanna maksaisi jotain itse, heh, olet vitsikkäällä päällä tänään

Vierailija
66/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä näköjään persut pitää aamukokoustaan, voi tätä persujen kateuden määrää.

En ole persu ja toisekseen en näe Sannassa mitään kadehdittavaa

Ei Sannassa mitään kadehdittavaa olekaan.

Säälittävää on sitten senkin edestä.

Vierailija
67/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän tekee. Tehkööt samalla myös suuryrityksiin kuten Stora Enso, UPM, Attendo, Mehiläinen yms.

Nämä ovat ihan virallisen ulkopuolisen tilintarkastuksen jatkuvassa tarkkailussa.

Itke kovempaa vassari, niin kirkkaamman kruunun saat!

Vierailija
68/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinin mustamaalaaminen on oikeiston suurin agenda, kun pelkäävät, että se tulee Stubbiksi Stubbin paikalle.

Ja sitten vaan melaa mekkoon.

-manna sarin

Taitaa olla melko kuivakka macarons siellä pöksyissä. Mitä nyt yhden lapsen runtelema että hyhhyh

Joo, kertokaa lisää siitä miten tässä ei ole kyse naisvihasta 😉. Antaa tulla kaikki vaan kerralla, kullanmurut.

Vierailija
69/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe, tämä ketju piti laittaa talteen.

Kiva räpsäyttää aina vassukkien eteen kun avaavat suunsa.

Ainahan on kuitenkin tiedetty että vasemmisto projisoi ominaisuutensa muihin, syyttää muita siitä mitä itse tekee. Nyt siis äärioikeisto onkin vassukin mielestä se oikea malli. Heh. Tämä on kyllä tiedetty jo ison matsin ajoista, jolloin sosialismi leimattiin äärioikeistoksi.

Tämä ketju näyttää teidän junttipersujen projisoinnin! Katkeraa tykitystä!

Vierailija
70/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demukoille ja muullekin vasemmistolle on nyt ainakin mandaatti nauraa päin naamaa kun avaavat suunsa taloudesta ylipäätään.

Sannuhan ei myöskään maksa niitä eläkemaksuja maksimin mukaan, joita nyt aloittava uusi yrittäjä joutuu maksamaan. Sillain kätevä demukkapuljaus, vasemmiston itse kutsuman veronkierron lisäksi.

Siis siksi että analyytikko pohtii lehdessä että verotarkastus voisi olla perusteltu? Ahaa.

Siis siksi että sannu on itse korostanut koko elämänsä että hyihyi veronkiertäjät. Ja köyhyystutkija-öljymogulivaimo komppaa.

Voi että kun menestyvät naiset ärsyttää 😂. Hellanduudeli sentään.

Minä olen tehnyt ylpeänä töitä menestyneille naisille, nuo poliittiset pyrkyrit eivät sellaisia ole. Uusmarxistisilla ideoillaan kansainvälistä eliittiä rahastavia politrukkeja.

Vierailija
71/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan nyt näin, että jos edustuskuluja on vähennetty perusteetta, niin itse vaihtaisin tilitoimistoa. Marin tuskin itse pitää kirjanpitoa ja laatii tilinpäätösasiakirjat. Mutta palstajankkaajien mielestä Sanna on niin ylivoimainen henkilö, että on yksin ottanut valtionvelkaa ilman eduskunnan päätöstä. Kyllähän niin ovela henkilö yritysverotuksen kuviotkin hallitsee. Tosin kovin moni ketjuun kommentoinut ei tajua yritysverotuksesta hölkäsen pölähtämää. Pidän outona myös sitä, että joku asiantuntija esittää omia epäilyjään mediassa. Ensin tehdään tarvittavat toimenpiteet ja sitten uutisoidaan, jos aihetta on.

Vierailija
72/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että on mahtava lukea oikeistolaisten vikinää :D

Sanna starttaa firman ja takoo heti tulosta, kun meidän virallinen oikeisto ei saa aikaan kuin velkaa ja konkursseja.

Vassarikin on näköjään vaikka silmät kiinni parempi bisneksentekijä kuin oikeistolainen.

Vierailija
73/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tomittajan tietysti, sillehän se puhui.

Vierailija
74/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla perusteltu ei ole yhtä kuin on perusteltu.

Mikä sinua ap, riivaa?

Vierailija
75/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että kun menestyvät naiset ärsyttää 😂

Että vielä uusmarxistisia!!!!?? Hui hui. Kyllä persmiehen kalsongit jo tutisee.

Vierailija
76/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohditaankin ensin sitä, mitä on Riikka Purran nimittely, esim. tässä ketjussa otettiin esiin ilmeisesti hänen järjestämänsä tilaisuus käyttäen nimitystä Ruma-Riikka.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten vaan melaa mekkoon.

-manna sarin

Taitaa olla melko kuivakka macarons siellä pöksyissä. Mitä nyt yhden lapsen runtelema että hyhhyh

Joo, kertokaa lisää siitä miten tässä ei ole kyse naisvihasta 😉. Antaa tulla kaikki vaan kerralla, kullanmurut.

Vierailija
77/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se oletkin sinä. Joko kohta tulee kolme sivua täyteen hymiöspammia? :D 

Vierailija
78/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purrasta käytetään niin loukkaavia nimiä ettei sannasta ole koskaan käytetty.

Se olisi rikosilmoituksen paikka.

Ette huomaa siinä mitään ongelmaa.

Vierailija
79/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan nyt näin, että jos edustuskuluja on vähennetty perusteetta, niin itse vaihtaisin tilitoimistoa. Marin tuskin itse pitää kirjanpitoa ja laatii tilinpäätösasiakirjat. Mutta palstajankkaajien mielestä Sanna on niin ylivoimainen henkilö, että on yksin ottanut valtionvelkaa ilman eduskunnan päätöstä. Kyllähän niin ovela henkilö yritysverotuksen kuviotkin hallitsee. Tosin kovin moni ketjuun kommentoinut ei tajua yritysverotuksesta hölkäsen pölähtämää. Pidän outona myös sitä, että joku asiantuntija esittää omia epäilyjään mediassa. Ensin tehdään tarvittavat toimenpiteet ja sitten uutisoidaan, jos aihetta on.

Samaahan Sanna ja vasemmisto tekevät, syyttävät muita veronkierrosta ilman todisteita tai koulutusta 'analysoimalla' uutisia. 

Nyt sentään koulutettu asioista tietävä analysoi tilinpäätöstä, jos et huomannut. Et taida olla kovin terävä kynä penaalissa?

Vierailija
80/347 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purrasta käytetään niin loukkaavia nimiä ettei sannasta ole koskaan käytetty.

Se olisi rikosilmoituksen paikka.

Ette huomaa siinä mitään ongelmaa.

Ai turkkilaisia apinoiksi haukkuvasta Purrasta, ei kai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi