Mitä laitatte salaattiin kun teette sen itse?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaatti, tomaatti, kurkku,oliivi, punasipuli. Kana, feta,pasta.
Laitat salaattiin salaattia? Kai lisäät vissyyn vettä??
Mä laitan salaattiin salaattia (ja muuta) ja lisään vissyyn vettä. Haluan vähän kuplivaa enkä sellaista suu räjähtää räiskyvää niinkuin tapaavat olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapsakkaa salaatinlehtiä, melonia,tomaattia, kurkkua, siemensekoitusta, rusinoita, pähkinöitä ja juustokuutioita.
Salaattisi lihottaa pois rusinat ja juustot.
Sellaista en ole kyllä huomannut.
Tää on mun lemppari
Mango, Halloumi & Almond Salad
Ingredients
1 tbsp of olive oil
1/2 pack of halloumi
30g spinach
30g of almonds
1/2 mango
chilli flakes
for the dressing:
100g of yogurt
1tbsp of sriracha
1/2 lemon juiced
salt and pepper
Directions
Begin by slicing the halloumi into 1cm slices
Add some olive oil to a frying pan, once heated add in the halloumi and fry for a few minutes on each side until golden
To prepare the dressing, add the yogurt, sriracha, lemon juice to a bowl, mix and season with salt and pepper.
Next prepare the salad base by peeling and slicing the mango, slicing the spinach and roughly chopping the almonds and adding to a serving bowl
Place your halloumi and dressing on top and enjoy!
https://www.madeleineshaw.com/sides-soups-salads/mango-halloumi-amp-alm…
Vierailija kirjoitti:
Pidän omasta versiostani kreikkalaisesta salaatista, jota olen syönyt lähes jokainen arkipäivä viimeiset 20 vuotta.
Jäävuorisalaattia, tomaattia, punasipulia, vihreitä ja mustia oliiveja, fetaa, aurinkokuivattua tomaattia ja mozzarellaa. Minä vain syön sitä aina thousand island-kastikkeen, enkä oliiviölyn kanssa. Pääasia, että itse tykkään.
Ei kannata ostaa jäävuorisalaattia. Siinä ei ole mitään vitamiineja.
Jotain tummemman vihreää salaattia (ostan usein satsin Reko-myynnistä), avokadoa, kurkkua, tomaattia, pähkinöitä, fetaa tai halloumia, kidney/mustapapuja.
Tykkään tehdä tonnikalasalaattia. Siinä on useimmiten tonnikalaa öljyssä, kierrepastaa, tomaattia, kurkkua, salaatinlehtiä tai rucolaa, punasipulia, papuja tai linssejä sekä ripaus mustapippuria. Joskus tykkään laittaa aurinkokuivattuja tomaatteja, tuoretta chiliä tai paprikaa.
Minun salaattiin tulee, paistettua pekonia, kanaa, porsasta, sisäfilettä viipaloituna ja meetvurstia.
Jääsalaattia, kurkkua, tomaattia, fetaa, paistettua kanaa crispy chicken mausteseoksessa, maissia, tortillasipsejä murusteltuna, kartanon salaattikastiketta .
Vierailija kirjoitti:
Minun salaattiin tulee, paistettua pekonia, kanaa, porsasta, sisäfilettä viipaloituna ja meetvurstia.
Ai niin, unohdin vielä wilhelmin chili-sulatejuusto makaran. Sitten päälle tomaati-chili salaattikastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapsakkaa salaatinlehtiä, melonia,tomaattia, kurkkua, siemensekoitusta, rusinoita, pähkinöitä ja juustokuutioita.
Mitähän se sulle kuuluu jos joku haluaa vaikka raastaa suklaata salaattinsa päälle? Kaikki ei ole hysteerikkodieettaajia ja kalorikammoisia vaan voivat syödä ihan vapaasti sitä mikä maistuu.
Yleensä ihan vaan salaatti, tomaatti, kurkku, paprika. Ruokaisampana versiona sit horiatiki, tai kana- tai halloumisalaatti. Puoliso tykkää laittaa tonnikala ja keitetty muna- salaattia.
Kurkkua + minitomaatteja + paprika + punasipuli + oliiveja + fetaa/salaattijuustoa + oliiviöljy + balsamico + suola + mustapippuri + oregano/basilika.
Ohueksi leikattua kaalia, punainen paprika, etikka, öljy, sokeri, pippuri, suola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän omasta versiostani kreikkalaisesta salaatista, jota olen syönyt lähes jokainen arkipäivä viimeiset 20 vuotta.
Jäävuorisalaattia, tomaattia, punasipulia, vihreitä ja mustia oliiveja, fetaa, aurinkokuivattua tomaattia ja mozzarellaa. Minä vain syön sitä aina thousand island-kastikkeen, enkä oliiviölyn kanssa. Pääasia, että itse tykkään.
Ja ylipainoa on paljonko? Ei salaattiin kuulu majoneesit, juustot eikä prosessoidut kastikkeet.
Tiiätkö kun kaikille ei tule ylipainoa vaikka söis kilon majoneesia ja sokerikastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi salaatin pitäisi automaattisesti olla joku laihdutusruoka? Meillä tykätään salaateista ihan siinä missä pitsasta tai pastasta, ei syödä sitä väkisin että laihduttaisi :D
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun tuosta mozzarellasta alettiin vouhottaa, tomaatti-mozzarella salaattia. Jopa oli typerä juusto, ihan kuin jos ois pallivahaa pyöritelty...en osta enää
Riippuu ihan siitä, mitä salaattia teen. Ei kai kukaan oleta, että waldorfin salaatissa olisi samat ainekset kuin Nizzan salaatissa?
Laitat salaattiin salaattia? Kai lisäät vissyyn vettä??