Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2025

Haaveilija
09.09.2024 |

Ajattelin että olisi kiva luoda tämmöinen keskustelu alusta kaikille vauvaa yrittäville. Olen viimeksi ollit raskaana v. -19 ja nyt tyttö onkin jo 4v, kohta 5. Nyt sitten olisi toiveissa vielä yksi lapsi saada ja yritykset tässä kuussa aloitettu. Jotenkin luulen että ei vielä tässä kuussa onnistu kun vasta lopetin epillerit. Mutta olisi kiva jos on muitakin samassa tilanteessa olevia💕😊

Kommentit (24)

Norppanen
21/24 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Ollaan naispari ja vaimo on synnyttänyt meidän esikoisen. Ollaan aloitettu hedelmöityshoidot mulle, ja eka yritys ei tuottanu tulosta. Mut huomenna on taas inssi (inseminaatio), jännää! Oudon aikaisin vaan tullut mulla ovis, viime kierrossa kp9 ja tässä kierrossa jo kp8. Viimeks kaikki vaikutti ultran mukaan olevan ok, ja toisaalta oviksesta menkkoihin oli silloin 15 päivää. Mulla on endometrioosi, mut vielä se ei erityisesti vaikuta hoitoihin. Kiva että on paikka missä keskustella 😊

Norppanen
22/24 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limakalvo oli ohuempi kuin mitä taysissa toivottiin ja johtofollikkeli oli jo puhjennut. Ei oo kauheen kovaa luottoa tähän kiertoon, mut katotaan ny! Lääkäri meinas että jos en ny raskaudu niin ens kierrosta ultrataan ennen siittiöiden sulatusta, ja jos myöhemmin tarvii niin tuetaan lääkkeillä limakalvon paksuuntumista. Mutta parin viikon päästä raskaustestiä sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pöpö
23/24 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juuri aloitettiin yrittämään myös, jätin viime viikolla e-pillerit pois ja kuukautiset alkoi 2pv päästä siitä, nyt näyttäis loppuneen. Saa nähä miten käy! 

Ikää 22 niin onneksi on vielä aikaa jos ei tärppää lähiaikoina.

Hentoinenlumi
24/24 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös ensimmäistä vauvaa haaveillaan :)

Onneksi tänä yrittäminen on myös mukavaa. Seksi puolison kanssa on monipuolista ja rietasta ;)

N25