Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko elää yksinäisyydessä ja köyhyydessä hyvää ja onnellista elämää?

Vierailija
09.09.2024 |

Muita?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki jos nauttii elämästänsä.

Vierailija
102/108 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Olen aiemmin harrastanut nondualistista meditaatiota vuosia, joten puhe tästä hetkestä on hyvin tuttua. Ja aivan puppua. Kehotan edelleen lukemaan tuon aikaisemmin mainitsemani kirjan. Ja kysyn uudestaan; saatko nälän poistumaan kokonaan sillä, että kiinnität huomiosi linnunlauluun? Et saa. Ihmiset innostuu aina jostain tietystä asiasta (Läsnäolon voima, energiahoidot, meditointi, jooga, manifestointi, EFT, TRE, jne) ja luulee, että tässä on nyt vastaus kaikkeen kaikille. Vain totuuden totuuden tunteminen voi tehdä vapaaksi.

Olet tiesi valinnut ja minä omani. Minä olen onnellinen ja sinä et. Totuus on tasan se hetki, mikä on meneillään, eli tämä hetki. Muu on menneisyyttä tai tulevaisuutta. Tässä hetkessä on paljon eri asioita ja niistä voi vaalia sitä parasta. Vaali sinä nälkääsi ja omaa kurjuuttasi, äläkä varsinkaan missään nimessä tee mitään muutoksen eteen.

Hassua miten pitkälle ihminen pakkomielteessään ja yksinkertaisuudessaan menee ja alkaa vielä olla ikävä toisille. Aidosti onnelliset ihmiset eivät käyttäydy niin toisia ihmisiä kohtaan. Näillä sinun viesteillä saat vain hallaa aikaa tietämättömyydelläsi ja saatat aiheuttaa ahdistusta ihmisille, jotka jo muutenkin kärsivät ja yrittävät kaikkensa. Luuletko, etteivät kaikki ihmiset valitsisi onnellisuutta jos se olisi niin yksinkertaista kuin väität? Hieno juttu, että sinä koet olevasi onnellinen. Kannattaa kuitenkin myös yrittää avata omaa ymmärrystä tai vähintäänkin olla ystävällinen toisille ihmisille. Kukaan ei ansaitse sinun huonoa käytöstäsi. Siunausta sinulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Olen aiemmin harrastanut nondualistista meditaatiota vuosia, joten puhe tästä hetkestä on hyvin tuttua. Ja aivan puppua. Kehotan edelleen lukemaan tuon aikaisemmin mainitsemani kirjan. Ja kysyn uudestaan; saatko nälän poistumaan kokonaan sillä, että kiinnität huomiosi linnunlauluun? Et saa. Ihmiset innostuu aina jostain tietystä asiasta (Läsnäolon voima, energiahoidot, meditointi, jooga, manifestointi, EFT, TRE, jne) ja luulee, että tässä on nyt vastaus kaikkeen kaikille. Vain totuuden totuuden tunteminen voi tehdä vapaaksi.

Olet tiesi valinnut ja minä omani. Minä olen onnellinen ja sinä et. Totuus on tasan se hetki, mikä on meneillään, eli tämä hetki. Muu on menneisyyttä tai tulevaisuutta. Tässä hetkessä on paljon eri asioita ja niistä voi vaalia sitä parasta. Vaali sinä nälkääsi ja omaa kurjuuttasi, äläkä varsinkaan missään nimessä tee mitään muutoksen eteen.

Jumala on totuus. Ei mikään new agen tämä hetki. Ihmismieli toki voi vaeltaa menneeseen ja tulevaan, eikä kumpaankaan Herra kehota. Se on yksinkertainen totuus, että nyt on tämä hetki. Ei mikään ylimaallinen totuus, joka olisi vastaus kaikkeen ja poistaisi kaikki ongelmat. Jeesus on tie, totuus ja elämä. Ainoa. Siunausta ja vilpitöntä sydäntä!

Vierailija
104/108 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
105/108 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainiosti voi! Kun on sinut itsensä kanssa ja paljon kirjallisuutta, musiikkia ja olutta. Elokuvia ja luontoretkiä myös.

Vierailija
106/108 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainiosti voi! Kun on sinut itsensä kanssa ja paljon kirjallisuutta, musiikkia ja olutta. Elokuvia ja luontoretkiä myös.

Mistä köyhä saa runsaita määriä olutta?

Vierailija
107/108 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut ei lisää onnellisuutta

Vierailija
108/108 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa elän tällaista elämää. Tilastojen mukaan minun pitäisi olla kai jo kuollut ja sairas. En ole kumpaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi