Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko elää yksinäisyydessä ja köyhyydessä hyvää ja onnellista elämää?

Vierailija
09.09.2024 |

Muita?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään. Mutta täytyy elää jos ei muuta vaihtoehtoa ole. 

Vierailija
2/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha ajatukset valtaa mieltä

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos se on oma valinta ja halu.

Vierailija
4/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luostarissa voisi onnistuakin. Vaikeampaa täällä maallisella puolella jossain yksiössä kituutella. 

Vierailija
5/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tilanne. Oon yksinäinen, eronnut, ei ystäviä ja lapset ei pidä yhteyttä. Rahaa ei ole

Ap

Vierailija
6/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Lue kirjaston kirjoja ja käy kävelyillä. Voit myös mennä mukaan vapaaehtoistoimintaan. Ehkä saat sieltä myös ystäviä.

Vierailija
7/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapset ei pidä yhteyttä? Miten huonosti ne olet kasvattanut?

Maailma on väärällään kaikenlaista mitä voi tehdä ilmaiseksi tai pienellä rahalla.

Yhdistyksiä on tässä maassa sata tuhatta, jokaiselle jotakin.

Työväenopiston kursseja on esim. työttömille aina joitain ilmaisia ja muutenkin niitä on hyvin edullisiakin.

Vierailija
8/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos on suhde Jeesukseen

Vierailija
9/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ei omatoimisesti pidä yhteyttä. Vanhempi lapsi pitää isäänsä yhteyttä ja nuorempi taas ei kumpaankaan. Ovat aikuisia. 18 ja 20v

Ap

Vierailija
10/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi onko esim. paljon teennäisiä feikki kavereita pinnallisia kontakteja hyvänpäivän tuttuja omaavat ei-yksinäisiä sisimmässään? Kannattaisiko löytää suhde Jumalaan ja ehkä sitä kautta myös aitoon yhteyteen 

Vierailija
11/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana Marrin oli Suomi paras pää ministeri! Kun oli Sana Marrin pää ministerissä niin kaiki oli parempi. Silloin oli monta raha kelasta ja oli vara kaikeen. Nyt Peteri Orpo vei raha ja olen nälkäiseen katu ja kualla kolme päivä. Erroittakaa Peteri vällittömästi!!!!!

Vierailija
12/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua, vaikka kirkon keskusteluavusta.

Vierailija
13/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan voi. Ennen olivat asiat toisin, mutta nyt olen sairas, köyhä ja yksin. Tämän ikäisellä ei enää ole mahdollisuuksia parantaa olojaan. Olen elossa lähinnä sen vuoksi, että minulla ei ole keinoja kuolla kivuttomasti ja nopeasti. 

Vierailija
14/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin kyllä aktiivisesti rakentaa sitä yhteyttä lapsiin. Se on aina vanhemman otettava se ensimmäinen askel, aina.

Vierailija
15/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ei omatoimisesti pidä yhteyttä. Vanhempi lapsi pitää isäänsä yhteyttä ja nuorempi taas ei kumpaankaan. Ovat aikuisia. 18 ja 20v

Ap

Nuoria ovat vielä. Tuosta kun vähän kasvavat ja viisastuvat, niin ovar enemmän yhteydessä. Jos oikein ymmärsin, niin välit eivät kuitenkaan ole poikki, itse olet yhteydessä heihin.

Taemppiä sinulle. Tee kivoja, itseäsi kiinnostavia (ilmaisia) asioita ja yritä hakeurua ihmisten ilmoille. Ehkä voisit myös tapoja, joilla parantaisit taloudellista tilannettasi. Toivoton ei saa olla, asiat voi muuttua/

Vierailija
16/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako siltä rahaa ja kavereita?

Vierailija
17/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemustietoa, ei voi, pelko ja pahat ajatukset valtaavat mielen.

Vierailija
18/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyydessä ei, köyhyydessä kyllä. Tosin on köyhyyttä ja köyhyyttä. Äärimmäisessä köyhyydessä elämä ei ole hyvää. Pienituloisuudessa ja satunnaisessa köyhyydessä elämä voi olla hyvää, jos pään sisällä asiat ovat kunnossa, on ystäviä ja mielekästä tekemistä, johon ei kulu paljon rahaa.

Vierailija
19/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mutta se vaatii asennetta ja realismia. Vaikka olisi köyhä niin voi asua kivasti ja siististi. Vaatii luovuutta ja viitseliäisyyttä mutta kiva koti piristää mieltäkin. On paljon ilmaista toimintaa mihin voi mennä mukaan jos ei viihdy yksin. Minut tekee onnelliseksi hyvä kirja ja telkkarista hyvät sarjat. Aina hyvä olla joku projekti. Minä tykkään kokata niin yritän nyt syödä mahdollisemman edullisesti ja terveellisesti. 

Vierailija
20/108 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako siltä rahaa ja kavereita?

En tiedä, aina kannattaa kysyä? "Pyytäkää niin teille annetaan".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi