Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vein säkillisen omenoita eilen metsään

Vierailija
09.09.2024 |

Tänään kävin katsomassa niin kaikki oli syöty. Tuli ihan hyvä mieli etten vienyt niitä turhaan kaatopaikalle. Olisi pitänyt laittaa siihen riistakamera.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä kävin tänään etukuormaajalla hakemassa jonkun metsätien kääntöpaikan reunalle tuomat omenat pois. En halua metsääni mitään sinne kuulumatonta, omenat ei ole metsäneläinten ravintoa lainkaan. Laitoin samantien puomin lukkoon, eipä pääse väki enää puolukkaankaan jonkun omenajätettä metsään tuoneen takia.

Minä metsänomistajana suosittelen viemään niitä omenoita metsään etteivät syö puita .Hirvi ja peura porukat saavat saalista.

Vierailija
82/88 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hyvä ihminen. Siellä puput syö masun kyllyydestä,😍

Puppa on kerännyt vasun täyteen ja vienyt lahjaksi lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ap et vie ruokajakeluun?

Hyvä idea, mutta mikään virallinen taho niin kuin päiväkodit, hoivakodit, ruokajalekut yms eivät saa elintarvikelainsäädännön ja minkä lie pykälän vuoksi ottaa niitä vastaan. Olen yrittänyt tarjota. Outo juttu! Onneksi somen kautta löydän ottajat, joille kerään omenat valmiiksi laatikoihin, Ei ole jääneet omenat käsiin.

Omakotialueilla jättävät omenoita portin pieleen otettavaksi. Hain sieltä 20kg ja pakastin.

Vierailija
84/88 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta. Ei ole kiellettyä viedä. Jotkut voivat laittaa jopa omat viljelykset eläimille ja linnuille; omenaa, marjaa ja kaikenlaista kivaa purtavaa.

Vierailija
85/88 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hautaan maahan, jotta valkohäntäkauriit eivät saa niitä. Kanta pitäisi saada alas.

Oliko maan omistajan lupa?

No en kai nyt kenenkään toisen maille mene kuoppia kaivamaan. Eli kyllä, annoin luvan itselleni.

Vierailija
86/88 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oravat tykkää omenista.

Vierailija
87/88 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten Tampereella lehdessä luki, että joku hölmö oli vienyt ylivuotisia pakastemarjojaan puistoon pensaiden alle muka eläimille. 

Työntekijät joutuivat ne siivoamaan. 

Vierailija
88/88 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhiä ihmisiä et muista mutta eläimille ja mädäntymään sitten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi