Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän haiseeko hengitykseni?

Vierailija
09.09.2024 |

Olen ollut pari kertaa erään henkilön kanssa autossa kahdestaan ja keskustellessa autoon leviää selkeä halitoosin haju. En tiedä tuleeko se minusta vai toisesta henkilöstä. En huomaa tätä hajua koskaan kun olen yksin. Yritän huomioida puhuessa että kumman puhuessa se haju alkaa, mutta en osaa sanoa. Olin aluksi ihan varma että se on se toinen henkilö, mutta nyt en enää tiedäkään.

Eli miten selvitän lähteekö se haju minusta? Hammaslääkärin ja hygienistin mukaan ei ole mitään ongelmaa, mutta voiko haju johtua jostain muusta? Ja puhun siis sellaisesta tosi pahasta, koko huoneen täyttävästä hajusta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolaise kämmenselkää, anna kuivua ja haista kertoo ainakin myytit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut siis oletettavastihan se tulee siltä toiselta jos vaan hänen kanssa huomaat.

Vierailija
4/13 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut siis oletettavastihan se tulee siltä toiselta jos vaan hänen kanssa huomaat.

Tai sitten vaan se auto suljettuna tilana on sellainen että huomaan sen siellä enkä isossa tilassa, jossa ilma kiertää paremmin jne.

Vierailija
5/13 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy poliisilta.

Vierailija
6/13 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy poliisilta.

Onhan niilläkin tosiaan nenät ja viran puolesta ei syytä valehdella 

Vierailija
7/13 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vaan se auto suljettuna tilana on sellainen että huomaan sen siellä enkä isossa tilassa, jossa ilma kiertää paremmin jne.

Huomaatko ollessasi yksin autossa? Jos testimielessä vaikka höpöttelet jotain ääneen.

Vierailija
8/13 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko ollessasi yksin autossa? Jos testimielessä vaikka höpöttelet jotain ääneen.

En huomaa, enkö muutenkaan missään yksin jos olen. En tiedä tottuuko nenä vaan omaan hajuun. Tietääkö ihmiset yleensä jos hengityksensä haisee?

Vierailija
9/13 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selvitän asiaa?

Vierailija
10/13 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodosta molemmistä kämmenistäsi kuppi suun eteen ja hönkäise sinne kunnolla ja haista samantien.

Vierailija
11/13 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolaise kämmenselkää, anna kuivahtaa pieni hetki ja haista sitä sitten. Jos haisee pahalta, niin haisee hengityksesikin.

Vierailija
12/13 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri, jonka kanssa käy joskus noin. Ja vain hänen autossaan, eli veikkaan, että hän on syypää. Syö tosi terveellisesti, joten olen ajatellut hajun johtuvan ruokavaliosta jollain lailla. Ei ole yhtä epämiellyttävä kuin kuvottava halitoosi, joka varmaan johtuu mädistä hampaista tai jostain mädäntyvästä nielurisoissa.

Vierailija
13/13 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä olisit huomannut, jos olisi oma hajusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän