Mitä voisi laittaa pitsaan kinkun ja ananaksen kanssa?
Kommentit (53)
Kansalaiset haluavat pizzaa aika mukavasti, lisäisin itse homejuustoa tai lisää ananasta.
Mozzarellaa ja tomaattikastiketta. Ihmisten pitäisi osata pitsassa arvostaa yksinkertaisuutta ja hyvää pohjaa. Älkää tunkeko sitä kaikkea täyteen. Kinkkuna käytän ilmakuivattua kinkkua ja ananas sellaista parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mozzarellaa ja tomaattikastiketta. Ihmisten pitäisi osata pitsassa arvostaa yksinkertaisuutta ja hyvää pohjaa. Älkää tunkeko sitä kaikkea täyteen. Kinkkuna käytän ilmakuivattua kinkkua ja ananas sellaista parempaa.
Parempien junttien pitsaa siis.
Mikä ihme saa ihmiset tunkemaan pitsan täyteen täytteitä? Eikö tuo jäänyt jonnekin 90-luvulle? Annas kun arvaan hiivalla kohotatte myös sellaisen 5 senttiä paksun pullataikinapohjan?
Mikään ei ole niin rasittavaa kuin nämä aidolla pitsalla pätijät. Kuka on käynyt Napolissa ja kuka hapattaa nollajauhoja viikon verran saadakseen yhden laihan lätyn.
Itse laitan meetwurstimurua tuomaan suolaisuutta. Ananaksen tosin korvaan usein persikalla. Pekonimurukin käy kinkun kanssa. Missään nimessä ei yhdistetä kalaa ja lihaa samaan pizzaan!
Kai leivoit pohjan itse 00-jauhoista? Keittelit tomaatikastikkeen? Muttin pizzakastike käy myös.Tuoreita yrttejä vielä päälle ja paistetaan joko pizzauunissa tai vähintään pizzakiven päällä.
ketsuppia ja tonnikalaa. Ripaus nokkosta ja päälle koristeeksi kakkara.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan meetwurstimurua tuomaan suolaisuutta. Ananaksen tosin korvaan usein persikalla. Pekonimurukin käy kinkun kanssa. Missään nimessä ei yhdistetä kalaa ja lihaa samaan pizzaan!
Kai leivoit pohjan itse 00-jauhoista? Keittelit tomaatikastikkeen? Muttin pizzakastike käy myös.Tuoreita yrttejä vielä päälle ja paistetaan joko pizzauunissa tai vähintään pizzakiven päällä.
Ooppera on ihan hyvä pizza, samoin kuatro statsioni, vaikka niissä on kalat ja läskit sekasi. Oopperaan sopii myös ananas.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitsataikinan Juuri. Saatu italiasta eräältä Mammalta, 260 vuotta vanha .
Ilman sitä on turha edes yrittää pitsaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme saa ihmiset tunkemaan pitsan täyteen täytteitä? Eikö tuo jäänyt jonnekin 90-luvulle? Annas kun arvaan hiivalla kohotatte myös sellaisen 5 senttiä paksun pullataikinapohjan?
Tietysti hiivalla. Leivinjauhe on kitkerää.
Ripaus ruisjauhoja taikinaan , niin saa enemmän kuituja.
Zaatar ja zucchini? Niitäkö tarkoitat?