Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voisi laittaa pitsaan kinkun ja ananaksen kanssa?

Vierailija
09.09.2024 |

Homejuusto on nounou.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi z-kirjainta!

Zaatar  ja zucchini? Niitäkö tarkoitat?

Vierailija
22/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalapeno 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaiset haluavat pizzaa aika mukavasti, lisäisin itse homejuustoa tai lisää ananasta.

Vierailija
24/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoneesi paiston jälkeen.

Vierailija
25/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozzarellaa ja tomaattikastiketta. Ihmisten pitäisi osata pitsassa arvostaa yksinkertaisuutta ja hyvää pohjaa. Älkää tunkeko sitä kaikkea täyteen. Kinkkuna käytän ilmakuivattua kinkkua ja ananas sellaista parempaa.

Vierailija
26/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panaania ja lakritsaa

Vierailija
27/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mozzarellaa ja tomaattikastiketta. Ihmisten pitäisi osata pitsassa arvostaa yksinkertaisuutta ja hyvää pohjaa. Älkää tunkeko sitä kaikkea täyteen. Kinkkuna käytän ilmakuivattua kinkkua ja ananas sellaista parempaa.

Parempien junttien pitsaa siis.

Vierailija
28/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sweet chili kastike toimii.

Vierailija
29/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme saa ihmiset tunkemaan pitsan täyteen täytteitä? Eikö tuo jäänyt jonnekin 90-luvulle? Annas kun arvaan hiivalla kohotatte myös sellaisen 5 senttiä paksun pullataikinapohjan?

Vierailija
30/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin rasittavaa kuin nämä aidolla pitsalla pätijät. Kuka on käynyt Napolissa ja kuka hapattaa nollajauhoja viikon verran saadakseen yhden laihan lätyn. 

Vierailija
32/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan meetwurstimurua tuomaan suolaisuutta. Ananaksen tosin korvaan usein persikalla. Pekonimurukin käy kinkun kanssa. Missään nimessä ei yhdistetä kalaa ja lihaa samaan pizzaan!

Kai leivoit pohjan itse 00-jauhoista? Keittelit tomaatikastikkeen? Muttin pizzakastike käy myös.Tuoreita yrttejä vielä päälle ja paistetaan joko pizzauunissa tai vähintään pizzakiven päällä. 

Vierailija
33/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonainen Sianruho.

Vierailija
34/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketsuppia ja tonnikalaa. Ripaus nokkosta ja päälle koristeeksi kakkara.

Vierailija
35/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitan meetwurstimurua tuomaan suolaisuutta. Ananaksen tosin korvaan usein persikalla. Pekonimurukin käy kinkun kanssa. Missään nimessä ei yhdistetä kalaa ja lihaa samaan pizzaan!

Kai leivoit pohjan itse 00-jauhoista? Keittelit tomaatikastikkeen? Muttin pizzakastike käy myös.Tuoreita yrttejä vielä päälle ja paistetaan joko pizzauunissa tai vähintään pizzakiven päällä. 

Ooppera on ihan hyvä pizza, samoin kuatro statsioni, vaikka niissä on kalat ja läskit sekasi. Oopperaan sopii myös ananas.

Vierailija
36/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pitsataikinan Juuri. Saatu italiasta eräältä Mammalta, 260 vuotta vanha .

Ilman sitä on turha edes yrittää pitsaa tehdä.

Vierailija
37/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smegmaa 

Vierailija
38/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme saa ihmiset tunkemaan pitsan täyteen täytteitä? Eikö tuo jäänyt jonnekin 90-luvulle? Annas kun arvaan hiivalla kohotatte myös sellaisen 5 senttiä paksun pullataikinapohjan?

Tietysti hiivalla. Leivinjauhe on kitkerää.

Vierailija
39/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripaus ruisjauhoja taikinaan , niin saa enemmän kuituja.

Vierailija
40/53 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

partateriä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi