Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana.
Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään. Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.
Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja lastenlapsia.
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti.. Poistoon vaan taas.. ap:n katumus ja v*tutus omista valinnoistaan..
Sinäkö päätät mistä täällä puhutaan!
Vierailija kirjoitti:
Jos itseäsi kaduttaa lapsen hankinta ja siitä aiheutuva elämän mittainen rumba ja epätoivotut asiat, syytä vain itseäsi ja anna muiden elää rauhassa elämäänsä.
Päinvastoin ei kaduta.
Yritän varoittaa nuoria naisia liiasta luottamuksesta tämän hetkisestä onnellisuudesta ilman lasta. Onnellisuus muuttuu tyhjyydeksi kun huomaa kuinka pinnallinen elämä on ollut.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Huvipuistohullu 50 vuotias?
Jep! 🥳
🤗😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti.. Poistoon vaan taas.. ap:n katumus ja v*tutus omista valinnoistaan..
Nämä aloitukset eivät ole mitään puhumista eikä normikeskustelua vaan SPÄMMÄÄMISTÄ ja JANKKAAMISTA. Ilmiselvää katkeruutta omista valinnoistaan ja muiden valintoja dissaamalla yrittää lievittää omaa tuskaansa. Sen sijaan että että viettäis luonnollosisesti ja kypsästi laatuaikaa niiden lastensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä olet tähän keskusteluun tuonut.
Aloitus ei edelleenkään ole keskustelua vaan jatkuvalla syötöllä JANKUTTAMISTA ja SPÄMMÄÄMISTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itseäsi kaduttaa lapsen hankinta ja siitä aiheutuva elämän mittainen rumba ja epätoivotut asiat, syytä vain itseäsi ja anna muiden elää rauhassa elämäänsä.
Päinvastoin ei kaduta.
Yritän varoittaa nuoria naisia liiasta luottamuksesta tämän hetkisestä onnellisuudesta ilman lasta. Onnellisuus muuttuu tyhjyydeksi kun huomaa kuinka pinnallinen elämä on ollut.
Tohon sontaan et nyt usko itsekään vaikka epätoivoisesti sitä yrität toistella kuin pyhää mantraa..
Vierailija kirjoitti:
En epäile mitään mitä AP kirjoittaa. Siltikin, kaikki ei halua lapsia tai ole vanhemmaksi sopivia. Itse hankkisin lapsia jos en olisi kokoajan huolestunut taloudesta. Kasvoin itse puutteessa tilanteessa jossa vanhemmat riiteli rahasta. Kivat jutut oli harvassa ja loppukuusta mietittiin mitä sitä söisi. En halua lastani vastaavaan tilanteeseen ja oma työura tuntuu olevan jatkuvaa irtisanomiskierrettä siinä missä kumppaninkin.
Kuvailit mun lapsuuden/nuoruuden.
Mun ex sanoa paukatti: minä en mene koskaan naimisiin enkä tee lapsia (sitä tekemisen harjoittelua, oli pal-jon). Jossain vaiheessa hän sitten, ns. takinkääntäjä. Huomasin sen, ja myös sen, et hän ei pystyisi millään huolehtimaan ... siitä syntyvästä. Ajoin päässäni skenaariot läpi: mun pitäis huolehtia lapsesta ja vielä hänestä, "naislapsesta" (anteeksi sana)... Aloin sitten irtautumaan koko suhteesta.
Mutta, nyt kun kerroin, ikävä häntä, tais siis miten on pärjännyt ja mitä siitä suhteesta ois tullut?
Muistetaan taas tässä välissä, ettei mikään ole itsekkäämpää kuin lisääntyminen ylikansoittuneella maapallolla.
Mutku mä haluuuu-uuu-uuun oman vauvan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin ei kaduta.
Ainut jonka elämä on pinnallista olet sinä.
vihervassarit eivät tee lapsia. omassa lähipiirissä riittää näitä ahdistuneita lumihiutaleita, jotka eivät voi lisääntyä pahaan maailmaan. Todellisuudessa historiassa asiat eivät ole koskaan olleet näin hyvin.
Toisaalta tuskin nämä lumihiutaleet edes kestäisivät raskausaikaa ja synnytystä, joten ehkä ihan OK valinta
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan taas tässä välissä, ettei mikään ole itsekkäämpää kuin lisääntyminen ylikansoittuneella maapallolla.
Lapsettomuus on luonnotonta ja itsekästä.
Lapsen hankkiminen on luonnollista ja hauskaa, eikä sitä tarvitse perustella kenelläkään, koska se on luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ihan sama aloitus ollut jo aikaisemmin täällä?
Jep, monta kertaa. Ap tuuttaa tätä copypasteaan kovalla syötöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä aloitukset eivät ole mitään puhumista eikä normikeskustelua vaan SPÄMMÄÄMISTÄ ja JANKKAAMISTA. Ilmiselvää katkeruutta omista valinnoistaan ja muiden valintoja dissaamalla yrittää lievittää omaa tuskaansa. Sen sijaan että että viettäis luonnollosisesti ja kypsästi laatuaikaa niiden lastensa kanssa.
Sinäkö päätät mistä täällä puhutaan?
Kirjoituksesi on täynnä argumenttivirheitä ja solvauksia. Yritä puhua asiasta. Tutustu ad hominem argumenttivirheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen hankkiminen on luonnollista ja hauskaa, eikä sitä tarvitse perustella kenelläkään, koska se on luonnollista.
Luonnollista ja kypsää vaikkei välttämättä aina niin kovin hauskaa olisi myös elättää ne lapset ihan itse tienaamillaan rahoilla mutta näyttäis tuottavan ihan äärimmäisiä haasteita koska kokoajan mesotaan yhteiskunnan tukien perään. Samoin se kasvatuspuoli vaikuttaa tuottavan hankaluuksia. Ehkei ne lapsettomien kimpussa alati suureen ääneen närppimässä olevat vanhemmat olekaan ihan niin kypsiä sitten kuitenkaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on luonnollista ja hauskaa, eikä sitä tarvitse perusteella kenellekään, koska se in luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ihan sama aloitus ollut jo aikaisemmin täällä?
Jep, monta kertaa. Ap tuuttaa tätä copypasteaan kovalla syötöllä.
Tottakai se on ollut täällä monta kertaa, koska yhtä monta kertaa se on poistettu, koska kateelliset velat eivät siedä keskustelua aiheesta.
Mitä sinä olet tähän keskusteluun tuonut.