Taitaa italialainen katua käytöstään
Kerroin joskus aiemmin italialaisesta miehestä, jonka kanssa kaikki oli sujunut kuin tanssi noin vuoden ajan. Tapaaminen oli kyllä puheissa, ei ollut tarkoitus että ollaan vain jotain kirjekavereita. Olemme kuulleet toistemme äänet.
Tuossa kolmisen kuukautta sitten hän vain yhtäkkiä muuttui kuin taikaiskusta. Emme olleet yhtä ainuttakaan kertaa riidelleet mistään. Kommunikaatio sujui melkeinpä täydellisesti.
Kesällä tosiaan aivan yhtäkkiä mies suuttui* ja blokkasi minut joka paikassa. Itkin jopa enemmän kuin erotessani, koska en olisi ikinä uskonut hänestä, ja kun kommunikaatio toimi niin mahtavasti. Se oli hirveä isku vasten kasvoja.
Nyt olen huomannut, että hänen fb-profiilinsa näkyy taas, ainakin muilla tunnuksillani. Aiemmin ei näkynyt yhtään millään profiilillani.
Yhteydenottoa en ole saanut, mutta minä blokkasin miehen omalla pääprofiilillani, enkä usko että hän alkaa viestittelemään noihin muihin, vaikka on niistä tietoinen. Ne ovat vähän epämääräisiä profiileja kuitenkin.
Mitäköhän tunnen tällä hetkellä. En edes tiedä. Muistan vain kuinka helvetisti itkin silloin. Olin aivan sairaan ahdistunut, kun ajattelin etten kuule miehestä enää ikinä mitään. En ole kuullut tähän päivään mennessä, mutta jostain syystä en ole näköjään enää estossa.
Jos minun pitäisi nyt päättää että haluaisinko olla yhteyksissä, en osaisi sanoa. En voi sanoin kuvailla kuinka hirveä isku se täysin yhtäkkinen takinkääntö oli. Seurustellessa oppii huomaamaan toisen temput, eivätkä ne tule puskista. Tuon miehen kanssa kaikki sujui kuin tanssi, kunnes täysin yllättäen kaikki meni päälaelleen.
*väitti ettei ollut vihainen, mutta en usko. Ei sille käytökselle ollut mitään muutakaan loogista selitystä. Mies on introvertti, joten ei tosiaankaan tuosta noin vain ryhdy tapailemaan ketä tahansa. En ainakaan sellaiseen usko.
Kommentit (458)
Vierailija kirjoitti:
Hän ei vain ole enää kiinnostunut sinusta. Hänellä on varmasti jo uusia naistuttavuuksia; joten rupeapa katselemaan kirjetoveria jostakin muualta
Mitä hemmetin kirjetoveria? :D
Jostain kumman syystä on ottanut eston pois. (: on se kumma miten moneen kertaan samat asiat pitää toistaa täällä, että menee jakeluun.
Olen sanonut aika selkeästi, että TAPAAMINEN ON OLLUT SUUNNITELMISSA. Jos et sitä ymmärrä niin voi voi, oma ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Tuolta voidaan katsella enemmänkin tätä sinun kirjoitteluasi.
Okei? Siistiä? Mitä tuohon pitäisi sanoa?? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on avautumista ja tunteiden purkamista. En ole pyytänyt teiltä mitään kommentteja mihinkään.
Me ei olla pyydetty lupaa kommentointiin.
Niin? Sanoin vain etten ala täällä vänkäämään idioottimaisuuksia. En voi käsittää miten joillekin ulkomaalaisuus on jotain niin käsittämätöntä, ettei heitä voi millään uskoa todellisiksi :'D Netti on nimenomaan matkustelun lisäksi se paikka, jossa tavataan ihmisiä ympäri maailmaa.
Kuule.. mä kirjoitin tuon catfish-kommentin. Tarinasi kuulostaa niin uskomattomalta. Miksi ette tavanneet livenä tai puhuneet videopuheluita sitten? Totuus sattuu toki.. mulla on itsellä ulkkismies eli ei tää nyt mihin
Noh, ehkä nyt opit. Italialaiset ovat perhekeskeisiä eikä siellä katsota hyvällä mitään monen kanssa deittailua samaan aikaan. Miksi ihmeessä kertoisit, että joku muu mies pyörii kuvioissa. Yrititkö saada häntä mustasukkaiseksi? Lopputulema siis olikin, että hän alkoi pitää sinua kevytkenkäisenä/epäluotettavana eikä halunnut jatkaa lähempää tutustumista.
Case closed.
Pyydä jätkä suomeen käymään heti niin tiedät onko oikea henkilö. Tv. italialaisen vaimo.
"Noh, ehkä nyt opit. Italialaiset ovat perhekeskeisiä eikä siellä katsota hyvällä mitään monen kanssa deittailua samaan aikaan. Miksi ihmeessä kertoisit, että joku muu mies pyörii kuvioissa. Yrititkö saada häntä mustasukkaiseksi? Lopputulema siis olikin, että hän alkoi pitää sinua kevytkenkäisenä/epäluotettavana eikä halunnut jatkaa lähempää tutustumista."
:D Muuten hyvä, mutta tutustuimme kavereina, hemmetin ääliö.
Jos joku täällä on ääliö, niin se on aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä jätkä suomeen käymään heti niin tiedät onko oikea henkilö. Tv. italialaisen vaimo.
Eikö teille nyt jumalauta mene ymmärrykseen mikään. Emme ole tekemisissä! Huomasin vain että hän on poistanut eston Facebookissa, huoh.
Tämä eukko näyttää olevan sekaisin kuin seinäkello.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teille nyt jumalauta mene ymmärrykseen mikään. Emme ole tekemisissä! Huomasin vain että hän on poistanut eston Facebookissa, huoh.
NO MITÄ SITTEN????
Veikkaan, hänet tietäen, että joku päivä laittaa viestiä. Ihan kiva, jos laittaa, mutta enää en luota niin kuin aiemmin. Enkä ole enää niin yltiöinnostunut tapaamisesta. Katsotaan mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota suomalainen mies ja lopeta toi draamailu. En kasanut lukea koko vuodatusta.
Minua ei kiinnosta suomalaiset miehet. Miksi ottaisin sellaisen, joka ei kiinnosta? Hän aloitti draaman ihan itse, sori vaan (:
Noh, sitä saa mitä tilaa sitten. Turha itkeä tällä palstalla.
Täytyykö minun nyt pyydellä anteeksi sitä etten ole kiinnostunut suomalaisista? :D minulla on aivan tarpeeksi kokemusta heistä. Ei kiitos enää.
Jos et tule toimeen suomalaisten miesten kanssa; kuinka kuvittelet, että tulisit toimeen ulkomaalaisten miesten kanssa? Taidat olla aika äksyluonteinenkin; ei etelän miehet sellaisista naisista tykkää!
Ap:n kommentointi on sen tyylistä, etten yhtään ihmettele miksi mies on blokannut pois.
Ehkä hän on nyt poistanut eston kun aikaa on kulunut, eikä oleta naisen enää stalkkaavan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä eukko näyttää olevan sekaisin kuin seinäkello.
Toivottavasti pääset hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO MITÄ SITTEN????
NO SITÄ SITTEN ETTÄ ESTO POISTETAAN JOSTAIN SYYSTÄ.
Siis olet ihan oikeasti itkenyt jonkin oman kuvitelmasi takia vuolaammin kuin erotessa?
Ymmärsin, että mies ei ole ottanut sinuun yhteyttä, joten ainoa olennainen asia on oma stalkkaamisesi, ei miehen teoreettinen kiinnostus. Jos ihmisellä on "muita profiileja", joita käyttää valvontakameran tavoin, niin italialaisenkaan miehen ei kannata olla yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta suomalaiset miehet. Miksi ottaisin sellaisen, joka ei kiinnosta? Hän aloitti draaman ihan itse, sori vaan (:
Noh, sitä saa mitä tilaa sitten. Turha itkeä tällä palstalla.
Täytyykö minun nyt pyydellä anteeksi sitä etten ole kiinnostunut suomalaisista? :D minulla on aivan tarpeeksi kokemusta heistä. Ei kiitos enää.
Jos et tule toimeen suomalaisten miesten kanssa; kuinka kuvittelet, että tulisit toimeen ulkomaalaisten miesten kanssa? Taidat olla aika äksyluonteinenkin; ei etelän miehet sellaisista naisista tykkää!
Älä sinä minun toimeen tulemisistani huolehdi. Olen ollut tekemisissä vaikka ja kuinka monen ulkomaalaisen kanssa. Iik.
Löydät at-miehen, kun osaat oikeasta paikasta etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Tai ota muslimi joka tosin saattaa olla sairaan mustasukkainen sinusta. Erotessa voi menettää päänsä mutta se ei ole enää oma murhe sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO MITÄ SITTEN????
NO SITÄ SITTEN ETTÄ ESTO POISTETAAN JOSTAIN SYYSTÄ.
NIIN?????? LAKKAA STALKKAAMASTA SITÄ MIESTÄ, PÖLVÄSTI!!!!!!!!!!
Tuolta voidaan katsella enemmänkin tätä sinun kirjoitteluasi.