Taitaa italialainen katua käytöstään
Kerroin joskus aiemmin italialaisesta miehestä, jonka kanssa kaikki oli sujunut kuin tanssi noin vuoden ajan. Tapaaminen oli kyllä puheissa, ei ollut tarkoitus että ollaan vain jotain kirjekavereita. Olemme kuulleet toistemme äänet.
Tuossa kolmisen kuukautta sitten hän vain yhtäkkiä muuttui kuin taikaiskusta. Emme olleet yhtä ainuttakaan kertaa riidelleet mistään. Kommunikaatio sujui melkeinpä täydellisesti.
Kesällä tosiaan aivan yhtäkkiä mies suuttui* ja blokkasi minut joka paikassa. Itkin jopa enemmän kuin erotessani, koska en olisi ikinä uskonut hänestä, ja kun kommunikaatio toimi niin mahtavasti. Se oli hirveä isku vasten kasvoja.
Nyt olen huomannut, että hänen fb-profiilinsa näkyy taas, ainakin muilla tunnuksillani. Aiemmin ei näkynyt yhtään millään profiilillani.
Yhteydenottoa en ole saanut, mutta minä blokkasin miehen omalla pääprofiilillani, enkä usko että hän alkaa viestittelemään noihin muihin, vaikka on niistä tietoinen. Ne ovat vähän epämääräisiä profiileja kuitenkin.
Mitäköhän tunnen tällä hetkellä. En edes tiedä. Muistan vain kuinka helvetisti itkin silloin. Olin aivan sairaan ahdistunut, kun ajattelin etten kuule miehestä enää ikinä mitään. En ole kuullut tähän päivään mennessä, mutta jostain syystä en ole näköjään enää estossa.
Jos minun pitäisi nyt päättää että haluaisinko olla yhteyksissä, en osaisi sanoa. En voi sanoin kuvailla kuinka hirveä isku se täysin yhtäkkinen takinkääntö oli. Seurustellessa oppii huomaamaan toisen temput, eivätkä ne tule puskista. Tuon miehen kanssa kaikki sujui kuin tanssi, kunnes täysin yllättäen kaikki meni päälaelleen.
*väitti ettei ollut vihainen, mutta en usko. Ei sille käytökselle ollut mitään muutakaan loogista selitystä. Mies on introvertti, joten ei tosiaankaan tuosta noin vain ryhdy tapailemaan ketä tahansa. En ainakaan sellaiseen usko.
Kommentit (458)
Eiks tää ollut se keissi, että sä ihan itse omalla toiminnallasi pilasit jutut ja sitten jäit hämmästelemään kun mies blokkasi?
Unohdit kertoa että lähetit miehelle kuvan toisesta miehestä joka on sinusta kiinnostunut. Sen jälkeen hänen käytöksensä muuttui. Että ei se nyt ihan puskista tullut.
Se että valitset miehen kansalaisuuden perusteella kertoo että sinulla on mt-ongelmia.
Me italo-Luigit ja Guidot ollaan tosi kuumaverisiä ja useimmat meistä on Caesarin jälkeläisiä suoraan alenevassa polvessa!
Olette kuulleet toistenne äänet, mutta ette ole tavanneet; sehän ei ole mitään seurustelua. Olet mielessäsi luonut jonkinlaisen haavekuvan jostakin italialaisesta miehestä. Tämä italialainen ei vain ole kiinnostunut sinusta enää, joten anna jutun olla. Suomestakin löytyy mukavia miehiä; koeta tutustua heihin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko 14-vuotias? Ihme draamailua miehestä, jota et ole koskaan edes tavannut.
Minä en ole aloittanut mitään draamaa edelleenkään (: Mies aloitti. Olet vapaa poistumaan, jos et halua olla ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Se että valitset miehen kansalaisuuden perusteella kertoo että sinulla on mt-ongelmia.
Italiaano väisti luodin. Suomalaismiehetkin on onneksi turvassa, kun ei aapeelle kelpaa. ; )
Vierailija kirjoitti:
Olette kuulleet toistenne äänet, mutta ette ole tavanneet; sehän ei ole mitään seurustelua. Olet mielessäsi luonut jonkinlaisen haavekuvan jostakin italialaisesta miehestä. Tämä italialainen ei vain ole kiinnostunut sinusta enää, joten anna jutun olla. Suomestakin löytyy mukavia miehiä; koeta tutustua heihin.
Missä vaiheessa olen sanonut jotain seurustelusta? :DD
Hän on poistanut eston.
En tutustu suomalaisiin, ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on avautumista ja tunteiden purkamista. En ole pyytänyt teiltä mitään kommentteja mihinkään.
Jos ei halua kommetteja, tunteet kannatta purkaa ruutupaperille eikä keskustelupalstalle.
Voitte hokea vaikka maailman tappiin, että minun pitäisi tutustua suomalaisiin. En tutustu enää. Ei kiinnosta, piste ja kiitos hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole aloittanut mitään draamaa edelleenkään (: Mies aloitti. Olet vapaa poistumaan, jos et halua olla ketjussa.
Mitä draamaa siinä on, että mies, jota et ole koskaan tavannut blokkaa sinut? Ehkä hän löysi jonkun naisen kotimaastaan ja alkoi seurustella.
Kannattaa muuten tehdä aloitus keskustelupalstalle ja kehottaa sitten kommentoijia poistumaan ketjusta. Enpä ihmettele, että tuo mieskin on halunnut sinut blokata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on avautumista ja tunteiden purkamista. En ole pyytänyt teiltä mitään kommentteja mihinkään.
Jos ei halua kommetteja, tunteet kannatta purkaa ruutupaperille eikä keskustelupalstalle.
Puran minne haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä draamaa siinä on, että mies, jota et ole koskaan tavannut blokkaa sinut? Ehkä hän löysi jonkun naisen kotimaastaan ja alkoi seurustella.
Kannattaa muuten tehdä aloitus keskustelupalstalle ja kehottaa sitten kommentoijia poistumaan ketjusta. Enpä ihmettele, että tuo mieskin on halunnut sinut blokata.
Tajuatko että hän poisti eston? :D muuhun typeryyksiisi en jaksa edes reagoida.
Vierailija kirjoitti:
Karma is h*oran kohdalla. Näin.
Mitä hemmettiä sinä yrität sanoa? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko että hän poisti eston? :D muuhun typeryyksiisi en jaksa edes reagoida.
No mitä vattua sinä sitten vingut?
Vierailija kirjoitti:
Unohdit kertoa että lähetit miehelle kuvan toisesta miehestä joka on sinusta kiinnostunut. Sen jälkeen hänen käytöksensä muuttui. Että ei se nyt ihan puskista tullut.
No eihän siinä ole mitään logiikkaa, että alkaa tuollaisesta kiukuttelemaan. Meidän piti olla kavereita ainakin toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa olen sanonut jotain seurustelusta? :DD
Hän on poistanut eston.
En tutustu suomalaisiin, ei kiinnosta.
Mitä sinä ylipäätään haluat hänestä? Kirjeenvaihtoa ja sen myötä kauniita sanoja/ korulauseita? Eivät miehet etelä- Euroopastakaan tykkää, että heihin "takerrutaan"/ heissä "roikutaan"...Anna kaverin olla! Jätä hänet rauhaan!