Taitaa italialainen katua käytöstään
Kerroin joskus aiemmin italialaisesta miehestä, jonka kanssa kaikki oli sujunut kuin tanssi noin vuoden ajan. Tapaaminen oli kyllä puheissa, ei ollut tarkoitus että ollaan vain jotain kirjekavereita. Olemme kuulleet toistemme äänet.
Tuossa kolmisen kuukautta sitten hän vain yhtäkkiä muuttui kuin taikaiskusta. Emme olleet yhtä ainuttakaan kertaa riidelleet mistään. Kommunikaatio sujui melkeinpä täydellisesti.
Kesällä tosiaan aivan yhtäkkiä mies suuttui* ja blokkasi minut joka paikassa. Itkin jopa enemmän kuin erotessani, koska en olisi ikinä uskonut hänestä, ja kun kommunikaatio toimi niin mahtavasti. Se oli hirveä isku vasten kasvoja.
Nyt olen huomannut, että hänen fb-profiilinsa näkyy taas, ainakin muilla tunnuksillani. Aiemmin ei näkynyt yhtään millään profiilillani.
Yhteydenottoa en ole saanut, mutta minä blokkasin miehen omalla pääprofiilillani, enkä usko että hän alkaa viestittelemään noihin muihin, vaikka on niistä tietoinen. Ne ovat vähän epämääräisiä profiileja kuitenkin.
Mitäköhän tunnen tällä hetkellä. En edes tiedä. Muistan vain kuinka helvetisti itkin silloin. Olin aivan sairaan ahdistunut, kun ajattelin etten kuule miehestä enää ikinä mitään. En ole kuullut tähän päivään mennessä, mutta jostain syystä en ole näköjään enää estossa.
Jos minun pitäisi nyt päättää että haluaisinko olla yhteyksissä, en osaisi sanoa. En voi sanoin kuvailla kuinka hirveä isku se täysin yhtäkkinen takinkääntö oli. Seurustellessa oppii huomaamaan toisen temput, eivätkä ne tule puskista. Tuon miehen kanssa kaikki sujui kuin tanssi, kunnes täysin yllättäen kaikki meni päälaelleen.
*väitti ettei ollut vihainen, mutta en usko. Ei sille käytökselle ollut mitään muutakaan loogista selitystä. Mies on introvertti, joten ei tosiaankaan tuosta noin vain ryhdy tapailemaan ketä tahansa. En ainakaan sellaiseen usko.
Kommentit (458)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota suomalainen mies ja lopeta toi draamailu. En kasanut lukea koko vuodatusta.
Minua ei kiinnosta suomalaiset miehet. Miksi ottaisin sellaisen, joka ei kiinnosta? Hän aloitti draaman ihan itse, sori vaan (:
Noh, sitä saa mitä tilaa sitten. Turha itkeä tällä palstalla.
Täytyykö minun nyt pyydellä anteeksi sitä etten ole kiinnostunut suomalaisista? :D minulla on aivan tarpeeksi kokemusta heistä. Ei kiitos enää.
Hyvin näyttää pyyhkivän ulkomaalaisenkin kanssa. 😂
Niin, tämä voi tulla yllätyksenä, mutta maailmaan mahtuu kaikenlaisia ihmisiä. Siitä huolimatta en ole kiinnostunut suomalaisista enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette kuulleet toistenne äänet, mutta ette ole tavanneet; sehän ei ole mitään seurustelua. Olet mielessäsi luonut jonkinlaisen haavekuvan jostakin italialaisesta miehestä. Tämä italialainen ei vain ole kiinnostunut sinusta enää, joten anna jutun olla. Suomestakin löytyy mukavia miehiä; koeta tutustua heihin.
Missä vaiheessa olen sanonut jotain seurustelusta? :DD
Hän on poistanut eston.
En tutustu suomalaisiin, ei kiinnosta.
Mitä sinä ylipäätään haluat hänestä? Kirjeenvaihtoa ja sen myötä kauniita sanoja/ korulauseita? Eivät miehet etelä- Euroopastakaan tykkää, että heihin "takerrutaan"/ heissä "roikutaan"...Anna kaverin olla! Jätä hänet rauhaan!
Tajuatko sinä pelle että hän on poistanut estoni :D Tajuatko sinä pelle mitä aloituksessa lukee? Tajuatko sinä pelle että en ole ollut missään yhteydessä häneen eikä minul tarvitse "jättää ketään rauhaan" :'D mikä sinua vaivaa?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota suomalainen mies ja lopeta toi draamailu. En kasanut lukea koko vuodatusta.
Minua ei kiinnosta suomalaiset miehet. Miksi ottaisin sellaisen, joka ei kiinnosta? Hän aloitti draaman ihan itse, sori vaan (:
Noh, sitä saa mitä tilaa sitten. Turha itkeä tällä palstalla.
Täytyykö minun nyt pyydellä anteeksi sitä etten ole kiinnostunut suomalaisista? :D minulla on aivan tarpeeksi kokemusta heistä. Ei kiitos enää.
Hyvin näyttää pyyhkivän ulkomaalaisenkin kanssa. 😂
Niin, tämä voi tulla yllätyksenä, mutta maailmaan mahtuu kaikenlaisia ihmisiä. Siitä huolimatta en ole k
Eikä kukaan täysipäinen kiinnostu sinusta.
Voi luoja näitä teinityttöjen ihastumisia. Laita vielä matkarahat menemään että "rakastajasi" tulisi suomeen 😍656
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on avautumista ja tunteiden purkamista. En ole pyytänyt teiltä mitään kommentteja mihinkään.
Me ei olla pyydetty lupaa kommentointiin.
Niin? Sanoin vain etten ala täällä vänkäämään idioottimaisuuksia. En voi käsittää miten joillekin ulkomaalaisuus on jotain niin käsittämätöntä, ettei heitä voi millään uskoa todellisiksi :'D Netti on nimenomaan matkustelun lisäksi se paikka, jossa tavataan ihmisiä ympäri maailmaa.
Kuule.. mä kirjoitin tuon catfish-kommentin. Tarinasi kuulostaa niin uskomattomalta. Miksi ette tavanneet livenä tai puhuneet videopuheluita sitten? Totuus sattuu toki.. mulla on itsellä ulkkismies eli ei tää nyt mihinkään ulkomaalaispelkoon liity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on avautumista ja tunteiden purkamista. En ole pyytänyt teiltä mitään kommentteja mihinkään.
Jos ei halua kommetteja, tunteet kannatta purkaa ruutupaperille eikä keskustelupalstalle.
Puran minne haluan.
Ja sitten uliset, kun joku viitsii näinkin typerää aloitusta kommentoida. Taidat olla vähän heikkolahjainen.
Mikä v#### sinua vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei olla pyydetty lupaa kommentointiin.
Niin? Sanoin vain etten ala täällä vänkäämään idioottimaisuuksia. En voi käsittää miten joillekin ulkomaalaisuus on jotain niin käsittämätöntä, ettei heitä voi millään uskoa todellisiksi :'D Netti on nimenomaan matkustelun lisäksi se paikka, jossa tavataan ihmisiä ympäri maailmaa.
Kuule.. mä kirjoitin tuon catfish-kommentin. Tarinasi kuulostaa niin uskomattomalta. Miksi ette tavanneet livenä tai puhuneet videopuheluita sitten? Totuus sattuu toki.. mulla on itsellä ulkkismies eli ei tää nyt mihinkään ulkomaalaispelkoon liity.
Aika moneen kertaan olen maininnut miehen olevan introvertti.
Meidän piti olla toistaiseksi kavereita ja tavata jossain vaiheessa. Sitten mies suuttui siitä, että joku oli kiinnostunut minusta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua kommetteja, tunteet kannatta purkaa ruutupaperille eikä keskustelupalstalle.
Puran minne haluan.
Ja sitten uliset, kun joku viitsii näinkin typerää aloitusta kommentoida. Taidat olla vähän heikkolahjainen.
Mikä v#### sinua vaivaa?
Tyhmät ihmiset kuten ap.
Niin, tämä voi tulla yllätyksenä, mutta maailmaan mahtuu kaikenlaisia ihmisiä. Siitä huolimatta en ole kiinnostunut suomalaisista enää.
Kauhea menetys, täytyy vaan Suomimiesten yrittää kestää tämä ikävä tilanne. : /
Enempää en lässytä tuota catfish-paskaa. Aikuisena ihmisenä osaan tutkia profiilin, kaverimäärän, lukea kommentteja, katsoa kuvia jne. ja päätellä kuka on aito ja kuka jotain muuta. Mies on aito enkä jaksa siitä vängätä enää yhtään kertaa. Enkä edelleenkään kaipaa kommenttejanne tähän.
Nigerialainen huomasi sinut persaukiseksi ja siirtyi seuraavaan lypsettävään.
Hän ei vain ole enää kiinnostunut sinusta. Hänellä on varmasti jo uusia naistuttavuuksia; joten rupeapa katselemaan kirjetoveria jostakin muualta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puran minne haluan.
Mikä v#### sinua vaivaa?
Tyhmät ihmiset kuten ap.
Miksi kirjoitat minulle kolmannessa persoonassa? :D idiootti...
Kuinka paljon rahaa ehdit hänelle lähettää?
Vierailija kirjoitti:
Nigerialainen huomasi sinut persaukiseksi ja siirtyi seuraavaan lypsettävään.
Jaa, no kyseessä on tosiaan italialainen, enkä minä ole peeaa. Joten en tiedä mihin tuo säälittävää kommenttisi liittyy.
En myöskään ymmärrä mistä tämä italialainen tietäisi minun rahoistani mitään :D eipä ole häntä kiinnostanut.
Enkä lähde tuohonkaan jankkaukseen. Voitte olla ihan vaikka hiljaa, kun ette osaa kommentoida normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5639038/kuinka-nopeasti-italialainen-yl…
Olet oppinut linkittämään? Onnea. Mitä tuosta? Näköjään kestää introverteillä noin kolme kuukautta.