Mies sanoi riidassa että et sä ole mikään uniikki
Sellainen olo kieltämättä hänen kanssaan on ollut että ajattelee niin. Väittää silti rakastavansa. Mutta jotenkin jäin miettimään tuota.
Kommentit (378)
Käskisin miehen häipyä ja etsiä itselleen uniikin naisen jostain muualta.
Tilanne on se, että mies haluaisi enemmän seksiä, mutta itse koen että minun tarpeillani ei ole mitään väliä. Ja kun kerron että mitkä ne minun tarpeeni on, esim toivoisin että mies jollain tapaa joskus pitäisi hyvänä ja että se saattaisi herättää paremmin haluja. Myös ilkeily tappaa haluja Tässä yhteydessä mies sanoi noin. Että en ole mikään kovin uniikki, ilmeisesti hänen mielestään en saisi toivoa mitään näitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
No ootko kalju ja lyhyt?
Ei en ole
Vierailija kirjoitti:
Käskisin miehen häipyä ja etsiä itselleen uniikin naisen jostain muualta.
Olen sanonut että voi ihan hyvin ottaa ja lähteä, jos siltä tuntuu, (meillä siis yhteiset lapset) mutta ei osaa tehdä tätä. T. Ap
Mietin vaan että itselle ei tulis mieleen kyl sanoa tuollaista kellekään. Mielestäni jokainen on uniikki. Mitä mahtoi tuolla tarkoittaa? T. Ap
Ei rakasta sinua enää. Ei kai tuollaista kommenttia sinunkaan ole helppo unohtaa. Pitää itsestäänselvyytenä, ja vihaisena möläytti sen ääneen.
Jokainen meistä on uniikki, mutta riippuu nyt tietysti mistä tuo miehen juttu kimposi. Että oletko käyttäytynyt jotenkin lumihiutalemaisen uniikisti vaatien jotain ihan tyhmää erityiskohtelua vai onko mies todella vaan nuija. Vai jotain siltä väliltä.
Mutta itse tiedät tilanteesi parhaoten. Parisuhteet on vapaaehtoisia. Jos ei ole hyvä olla niin vaihtoehto löytyy.
Jos ihminen tuollaista päästää suusta, niin tilanne tosi huono kulissien takana. Eron paikka.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan että itselle ei tulis mieleen kyl sanoa tuollaista kellekään. Mielestäni jokainen on uniikki. Mitä mahtoi tuolla tarkoittaa? T. Ap
Vihjaili, että seksiä saa kyllä muualtakin, jos ei sitä kotona saa, ja et ole siinä suhteessa mikään niin uniikki, että peittoaisit muut naiset? Hyvin ilkeästi sanottu, ja tuo selitys minulle ainakin tulee heti mieleen. Passiivisaggressiivinen vinkki. Pirullista, ja jää kalvamaan mieleen aika hyvin.
Osaatko piereskellä mitään melodioita?
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta sinua enää. Ei kai tuollaista kommenttia sinunkaan ole helppo unohtaa. Pitää itsestäänselvyytenä, ja vihaisena möläytti sen ääneen.
Niinpä. Mutta kun tältä on tuntunut aina. On puhunut kyllä ihan muuta, mutta sanat ja teot eivät koskaan ole oikein kohdanneet. Ihan pienet asiat on hirveää yrittämistä, joka ei siltikään onnistu, mitä tulee asioihin joista olen kertonut mitkä voisi minua esim ilahduttaa. Kuulemma hän ei vaan osaa. Mutta sitten kun sanoo tuollai, niin ymmärrän kyllä että on vaikeaa. Silti syyllistää minua siitä kun en halua seksiä. T. Ap
Minulle tuli mieleen, että hän oikeasti vain halusi satuttaa sinua. Keksi uuuden tavan, jolla voi tölväistä. Kerrot yllä, että miehen ilkeily tappaa haluja, eli eihän tuo tilanne mikään uusi juttu sinulle ollut?
Onhan tuo narsistista käytöstä (huom. En sanonut, että mies on narsku, vaan että käytös on narsistista), jos haluaa osoittaa toista kohtaan halveksuntaa ja omat tarpeet on tärkeämmät kuin toisen tarpeet.
Mies tarkoittaa, että et ole siinä mielessä uniikki, etteikö hän voisi milloin vain vaihtaa sinua toiseen.
Toinen juttu tietysti on, että sinun toki tulisi lastensa äitinä olla miehelle uniikki. Eihän kenelläkään toisella ole samaa roolia.
Onko mies aina ollut tuollainen, ettei hellyyttä tai haleja ole, vaan on tarkoitus tyydyttää hänen himonsa? Vai oliko asiat joskus toisin?
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on se, että mies haluaisi enemmän seksiä, mutta itse koen että minun tarpeillani ei ole mitään väliä. Ja kun kerron että mitkä ne minun tarpeeni on, esim toivoisin että mies jollain tapaa joskus pitäisi hyvänä ja että se saattaisi herättää paremmin haluja. Myös ilkeily tappaa haluja Tässä yhteydessä mies sanoi noin. Että en ole mikään kovin uniikki, ilmeisesti hänen mielestään en saisi toivoa mitään näitä asioita.
Olet ymmärtänyt oikein. Sinulla ei saa olla toiveita, ja mies palautti sinut maan pinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen meistä on uniikki, mutta riippuu nyt tietysti mistä tuo miehen juttu kimposi. Että oletko käyttäytynyt jotenkin lumihiutalemaisen uniikisti vaatien jotain ihan tyhmää erityiskohtelua vai onko mies todella vaan nuija. Vai jotain siltä väliltä.
Mutta itse tiedät tilanteesi parhaoten. Parisuhteet on vapaaehtoisia. Jos ei ole hyvä olla niin vaihtoehto löytyy.
Niin. Kun tuntuu että en saisi haluta tai toivoa mitään. Kun oikeasti kaipaisin parisuhdetta jossa joku joskus tekisi jotain kivaa minulle. Edes joskus. Mutta kun mies ei mitään eforttia halua nähdä, huomioida jotenkin. Kai se on sitten vastenmielistä vaan.
Onko väärin toivoa sellaista? Kun minulta on valitettavasti mennyt halut siitä että minua pidetään vaan itsestäänselvyytenä. T. Ap
Mielipiteitä?