Miksi joidenkim ihmisten pitää puhua tauotta?
Ja miksi saan aina tällaiset tyypit lähelleni, kun matkustan junassa tai bussissa? Tänäänkin kuuntelin kolme tuntia putkeen tällaista. Mikä siinä pelottaa, että olisi edes hetken ihan vaan hiljaa ja katselisi maisemia?
Kommentit (14)
Joo. Kerran lennolla Intiaan. Yli 10 tuntia jatkuvaa pulinaa. Onneksi ei ollut metallisia ruokailuvälineitä :D
Vierailija kirjoitti:
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten...
Ja äänekkäimmin.
Makuuvaunussa on tosi ohuet väliseinät ja kun viereisessä hytissä keskustellaan ala- ja yläpedin välillä, käytännössä he huutavat suoraan viereiseen hyttiin... erotan joka sanan. Vi**u.
Osa on puheliaita hermostuksissaan. Sille ei voi mitään jos toisella suu käy kuin tehokas kone ja ääntä tulee. Samaan aikaan minä yritän laskea laskuja ilman vastamelukuulokkeita.
En itse edes pystyisi keksimään koko ajan lisää puhuttavaa. Enkä edes jaksaisi. Kai nykyään joka toinen on joku adhd, jonka pitää joku ääni päästää koko ajan.
Joo, tosi rasittavaa. Tapaan muutaman kuukauden välein yhtä tuttavaani (en jaksa useammin). Hän on mukava ihminen, mutta se puhetulva... Huoh. Ja jokainen juttu alkaa niin alusta ja perusteellisesti kuin vaan voi.
Ok, point taken :) ... Mutten niin paha, et bussissa HAUKUTAAN kaikki naiset h*ksi. Onneksi oli fiksu kuski ja kävi sanomassa, et jos tuo ei lopu, niin jäät seuravalle pysäkille seuraavaa bussia ei ole.
t. m.
Itse puhun paljon jos jännitän tai hermostun.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sanonta puhumista tarkoita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sanonta puhumista tarkoita!
Nykynuoriso ei tajua sanontoja. Finglish on tuhonnut kokonaisen sukupolven.
Vierailija kirjoitti:
Koska minäminäminäminä.
Miten omaperäinen vastaus. 🥱
On on tunteisiin menee runsaasti,en sano miten muta