Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hoetaan, menkää oikeisiin töihin?

Vierailija
08.09.2024 |

Monet hokevat vuodesta toiseen,että menisivät oikeisiin töihin. Eli kuitenkin on näillä joille hoetaan, työpaikka. Kuka sen määrittelee mikä on oikea työ? 

Mun ymmärtääkseni kaikki työt, mistä saa palkkaa on oikeaa työtä. Lisäksi palkkatöiden lisäksi on töitä, joista ei makseta. Esim kotityöt, talkootyöt,vapaaehtoistyötä jne. Nekin on ihan oikeita töitä. 

Maailma muuttuu ja työt sen mukana. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tuttavapiirissäni samat ihmiset voivat sanoa, että menkää töihin, kaikki työ on arvokasta jne. Sitten he sanovat, että eivät itse voisi alentua työskentelemään tehtaassa, varastossa, siivoojina jne. 

Mulla oli aikoinaan kaveri, joka toimi kodinkonemyyjänä. Hän halveksi työttömiä, mutta sanoi itse työttömäksi jäätyään ettei missään tapauksessa suostu ottamaan vastaan määräaikaista tai osa-aikatyötä miltään alalta. Pitää olla arvokas kokoaikatyö.

Vierailija
22/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somettamista pidetään yleisesri yhtensä vähiten arvostetuista hommista. Samaa tasoa kuin puhelunmyyjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea työ on semmoinen että palkkaa saa sen verran ettei ole oikeutettu mihinkään sosiaalitukiin tai työttömyyskorvauksiin. Esim 2000€ netto/ kk on oikea työpaikka.

Kerro tuo asia ministeri Satoselle.

Vierailija
24/26 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta päätellen jankkausta on edelleen jatkettava, et ole ymmärtänyt vieläkään.

Vierailija
25/26 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne töihin esim ne tuanet ja tuhannet menee lakkautetuisra isoista rakennusfirmoista  ja Entä vähälle aikaa tuntien konkkaan menneiden yritysten työntekijät ..voisi tulla turpaan jos omilla kasvoilla menisi sanomaan mene töihin ...saatana,👿👿👿👿👿

Raksatyypit voivat mennä töihin kiinteistöhuoltoon, siivoushommiin, ohjaajiksi raksa-alan kouluihin ( haku on nyt), remppahommiin työntekijänä tai kevytyrittäjänä ( remppatöitä kesällä riittää ) jne jne. 

Vierailija
26/26 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä tehtaassa, jossa oli töitä pari tuntia päivässä ja loput 6 tuntia peukaloiden pyöritystä. Palkkaa maksettiin. 

Oliko tuo oikea työ?