Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää mikä se "oma juttu" on parisuhdetta ajatellen?

Vierailija
08.09.2024 |

Tarkoitan tällä sitä, että en tiedä mikä minussa erottaisi mut muista. Ei ole kokemusta nettidettailusta, mutta tuskin osaisin kertoa itsestäni mitään. 

Olen kai aika rauhallinen, mutta en tiedä olenko hyvä kuuntelija tms, vaikka nuo voisi yhdistää ujoihin (minä). 

En osaa kertoa itsestäni oikein mitään, kun en rehellisesi tiedä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen "oma juttu parisuhdetta ajatellen"? Sinä olet sinä ja se toinen on se, joka on. Sitten sovitaan yhteen tai ei sovita.

Minustakaan sitä ei oikein voi pukea sanoiksi. Se yhteinen sävel pitää löytyä livenä. Sä voit viesteissä kertoa päivän tekemisistäsi mutta vaikea niihin on mitään syvällisempää laittaa.

Vierailija
22/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meet jonkun kanssa treffeille, niin ole kiinnostunut siitä toisesta! Äläkä tee asioista liian monimutkaisia. Älä mieti liikaa itseäsi, kiinnitä huomio toiseen ihmseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin itse- ja omanarvontunto kuntoon ennen kuin edes ajattelet deittailemista. Muuten saat deittikumppaneiksi pelkkiä hyvä,ksikäyttäjiä.

Vierailija
24/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä itsestäsi mitään? Vietätkö 24/7 peiton alla toukkana selaten vauvapalstaa? Jos et niin onhan sinulla vaikka mitä kerrottavaa elämästäsi.

En tiedä pitävätkö ne asiat paikkaansa. Kai moni ujo on hyvä kuuntelija, mutta en tiedä olenko minä. 

Ap

En usko että olet kovin hyvä kuunteluja. Nimittäin kyllä sitä itsetuntemusta aika paljon käsitellään peruskoulussa ja jos sinulla ei ole mitään käsitystä itsestäsi niin tuskin kovin hyvin olet kuunnellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan