Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää mikä se "oma juttu" on parisuhdetta ajatellen?

Vierailija
08.09.2024 |

Tarkoitan tällä sitä, että en tiedä mikä minussa erottaisi mut muista. Ei ole kokemusta nettidettailusta, mutta tuskin osaisin kertoa itsestäni mitään. 

Olen kai aika rauhallinen, mutta en tiedä olenko hyvä kuuntelija tms, vaikka nuo voisi yhdistää ujoihin (minä). 

En osaa kertoa itsestäni oikein mitään, kun en rehellisesi tiedä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu ensin itseesi.

Vierailija
2/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustu ensin itseesi.

Luenko jonkun kirjan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä 99% muistakaan naisista, jotka on tinderissä.

Vierailija
4/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustu ensin itseesi.

Luenko jonkun kirjan?

Jos se kertoo sinusta niin ehkä.

Vierailija
5/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se intensä tutkiskelu ihan käytännössä tarkoittaa? Luetaanko siinä jotain kirjoja? Kysytään tutuilta, että minkälainen mä oon? Vastataan netissä kyselyihin? 

Kuka tähän osaa vastata?

Ap

Vierailija
6/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustu ensin itseesi.

:)))

Mutta sitä virhettä ei kannata tehdä niinkuin minä.

(s'ol siin' puolen yön maissa, kun vasen käsi ilmestyi ....)

Vierailija
7/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Riittää että olet sen toisen " juttu". 

Minulla meni itselläni elämää hukkaan kun olin naisen kanssa joka oli melko pieni ja hän ei tykännyt kun junttasin pohjaan asti. Seuraavaksi tuhlasin aikaani naisen kanssa joka tahtoi juurta myöden.

Sittemmin löysin itseni ja ymmärsin olevani "Bull" ja nykyään tuupin vain toisten naisia. Opin säätelemään käytöstäni ja olen hyvin seesteinen mies.

Vierailija
8/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä itsestäsi mitään? Vietätkö 24/7 peiton alla toukkana selaten vauvapalstaa? Jos et niin onhan sinulla vaikka mitä kerrottavaa elämästäsi.

Vierailija
9/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä itsestäsi mitään? Vietätkö 24/7 peiton alla toukkana selaten vauvapalstaa? Jos et niin onhan sinulla vaikka mitä kerrottavaa elämästäsi.

En tiedä pitävätkö ne asiat paikkaansa. Kai moni ujo on hyvä kuuntelija, mutta en tiedä olenko minä. 

Ap

Vierailija
10/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se intensä tutkiskelu ihan käytännössä tarkoittaa? Luetaanko siinä jotain kirjoja? Kysytään tutuilta, että minkälainen mä oon? Vastataan netissä kyselyihin? 

Kuka tähän osaa vastata?

Ap

Mieti millaista elämää haluaisit elää 5 vuoden päästä. Millaisen kumppanin tarvitset, ja miten voit häntä tukea vastavuoroisesti, että saavutatte tämän. Yleensä ne erot vain tulee juuri sen jälkeen, kun yhteiset (lue: naisen) unelmat on saavutettu, eikä olla enää tyytyväisiä yhdessä (lue: naiset eivät ole).

Vierailija
11/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen "oma juttu parisuhdetta ajatellen"? Sinä olet sinä ja se toinen on se, joka on. Sitten sovitaan yhteen tai ei sovita.

Vierailija
12/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin?

Vierailija
13/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo taapero osaa kertoa itsestään.

Vierailija
14/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes tiedä, mikä olet, ja ajattelet jotain suhdetta?

Vierailija
15/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustu ensin itseesi.

Luenko jonkun kirjan?

Miten kukaan voi olla noin pihalla?

Vierailija
16/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en osaa kuvailla yhtään itseäni mutta ei se juttu taitaisi toimiakaan jos ei jutut mene yksiin toisen kassa, esim huumori kohtaa ja mitä milloinkin tehdään yhdessä.

Vierailija
17/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan. Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen Petra ja olen kiinnostunut sinusta ja se riittää. Kiinnostuksen osoittaminen ei toki aina tuo toivottuja tuloksia, mutta sen avulla ainakin selviää, löytyykö toiseltakin kiinnostusta vai ei. 

Vierailija
18/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene nettideittailemaan

Löydät vaan jonkun kusipään joka mielellään kertoo sulle kuka sä oot.

Vierailija
19/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pitävätkö ne asiat paikkaansa. Kai moni ujo on hyvä kuuntelija, mutta en tiedä olenko minä. 

Ap

No jos et tiedä oletko kuuntelija niin tarvitseeko siitä mainita mitään?

Vierailija
20/24 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti millaista elämää haluaisit elää 5 vuoden päästä. Millaisen kumppanin tarvitset, ja miten voit häntä tukea vastavuoroisesti, että saavutatte tämän. Yleensä ne erot vain tulee juuri sen jälkeen, kun yhteiset (lue: naisen) unelmat on saavutettu, eikä olla enää tyytyväisiä yhdessä (lue: naiset eivät ole).

😂 Vai että naisen unelmat ja tyytyväisyys vain merkitsisi. Kumminkin miehet ovat niitä, jotka useimmiten käyvät salaa vieraissa. Joten kyllä taitaa olla enemmänkin niin, että kun miehen unelma ja tyytyväisyys alkaa olla loppuunkulutettu, suhde kariutuu, ja usein juuri pettämiseen.

Mutta muuten ihan hyvä kommentti. Minä nimenomaan olen miettinyt sitä, mitä haluan. Sen takia olen antanut kaikille rukkaset viime vuosina, koska mm. joku seksin saamisesta kirjanpitoa pitävä mies ei siihen kuvioon sovi.