Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako mennä tapaamaan miestä, joka ei näytä itsestään kasvokuvaa? Sanoo vaan, että kivempi näin...

Vierailija
08.09.2024 |

Kannattaako lähteä tapaamaan miestä, joka ei näytä kasvokuvaa? Mies sanoo, että jännempää ilman kuvia. Mies vaikuttaa erittäin mukavalta ja hyvältä tyypiltä, mutta nyt jotenkin itselle tuli stoppi. 

Miksei mies näytä kuvaa? Ja nyt ei tarvita mitään mies on varattu kommentteja, koska hän ei ole varattu. Mitä muita syitä voi olla? Vai voiksä kaikki silti olla ok? 

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hitusen outoa. Itse tapasin viimeksi miehen onlinen kautta joskus viisi vuotta sitten, ennen kuin aloin seurustelemaan... ja silloin me ensin kirjoiteltiin, sitten juteltiin face timessa ennen tapaamista.

Mulle oli tärkeää, että juteltiin face timessa, että sai selvän kuvan siitä, kenen kanssa juttelee, että kyseessä on ihan mukava tavallinen mies, ja pääsi vähän kemioita näkemään.

En olisi eläissäni tavannut, jos en olisi nähnyt kasvoja ensin. Jotenkin creepyä, että et tunnista ihmistä, jonka tapaat, mutta hän tunnistaa sinut. Major stalker vibes.

Hmmm. FaceTime on ihan  eri kuin luonnoton puhumaton valokuva.

Vierailija
62/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle mukavampaa noin koska joko varattu ja siksi ei halua laittaa kuvaa tai sitten tietää että jos laittaisi kuvan niin ei pääsisi treffeille lainkaan ( on esim 20v vanhempi mitä väittänyt tai jotain muuta vastaavaa).

Todennäköisesti jatkossakin kaikki tehtäisiin siten että miehelle mukavampaa (tavataan naisen asunnolla, nainen tekee ruuat ja viihdyttää jne jne). 

Jos ei suostu esim videopuheluun ennen treffejä niin en menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla varsin viehättävä ihminen, joka Hakuaa suojella yksityisyyttään.

Minä menisin.

Vierailija
64/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menisin.

Olen samaa mieltä. En halua naamaani julkiseksi. Tarpeeksi on sekopäitä. Enkä kaipaa julkisuutta.

Vierailija
65/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menisin.

Olen samaa mieltä. En halua naamaani julkiseksi. Tarpeeksi on sekopäitä. Enkä kaipaa julkisuutta.

No miksi et voisi laittaa kuvaa naiselle ennen treffejä ? Eihän se ole mitään julkiseksi laittamista lähettää yhdelle ihmisille kuvansa. Taidat olla varattu tyyppi joka koettaa selitellä täällä mustaa valkoiseksi että pääsisit jatkossakin treffeille Ilman kuvaa. 

Vierailija
66/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi creepy. Ei ole mitään viatonta syytä kieltäytyä jakamasta kuvaansa. Älä mene. 

En halua musta valokuvia internettiin. En halua myöskään, että mun terveystiedot kirjoitetaan internettiin kytkettynä olevaan käyttöjärjestelmään, mutta siihen en voi paljoa vaikuttaa. Siihen voin jaanko itsestäni kuvan kuvaa nettiin. Mut muun muassa tästä syystä en nettitreffailekkaan.

M31

Vierailija
67/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vielä ymmärtää tuon että on kuvaton profiili. Mutta jos ei voi lähettää kuvaa / soitella videopuhelua ennen treffejä niin joku iso vika asiassa on. En menis treffeille sellaisen kanssa.

Vierailija
68/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menisin.

Kirjoita nyt vielä että menisit metsään kaksin kävelemään tai ja sieltä miehen asunnolle. Varamasti ihanan turvallista. Jos mies haluaa suojella noin paljon yksityisyyttään niin siihen on varmasti joku syy. Ja se ei aina ole positiivinen

Vierailija
69/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos se on esim joku scientologi joka haluaa pysyä tosi anonyymina

Tom Cruise.

Vierailija
70/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos auton myyjä sanoo ei kun pyydät katsoa konepellin alle niin miten toimisit? Ostaisitko tuon auton sokkona?

Vierailija
71/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset uskalsi tavata aikana kun treffit ilmoitukset oli lehti-ilmoituksessa  tai texti-tvssä.

Joka ilmoitus loppui: "Ps. Kuva ois kiva."

Vierailija
72/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää ettei ole varattu jossei ei edes naamaansa näytä. Ruma, varattu tai liian vanha siinäpä ne pää syyt.

Vierailija
73/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menisin.

No miksi et voisi laittaa kuvaa naiselle ennen treffejä ? Eihän se ole mitään julkiseksi laittamista lähettää yhdelle ihmisille kuvansa. Taidat olla varattu tyyppi joka koettaa selitellä täällä mustaa valkoiseksi että pääsisit jatkossakin treffeille Ilman kuvaa.

Et tiedä mitä oon kokenut. Tuntematon nainen voi olla mitä tahansa. Varattuja?? kyllä näinkin on käynyt. Ja naistyypin äijän kanssa joutunut puhuu. Ei helkkari soikoon. Minä toivoisin olevani varattu. Tämä ei ole mitään katkeraa puhetta vaan ihan kokemusperäistä. Sitten ne onnenonkijat. Tosiaan ennen oli mukavampaa. Mielestäni olen nyt varakkaampi ja sutjakammassa kunnossakin vielä kaiken lisäksi jos pinnallisuus kiinnostaa.

Vierailija
74/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan ne vaikuttaa mukavilta jos heti käyttelyssä salailua ei se muuksi muutu. 

Vierailija
75/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusiko mies sinusta kuvan?

No, halusi tai ei, ei jatkoon. On joko susiruma, paljon kerrottua vanhempi tai varattu. Tai jopa kaikkea kolmea.

Vierailija
76/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi.

Yhden kuvattoman kanssa joskus juttelin. Väistyin jo taka-alalle, kun ei oikein kiinnostanut muutenkaan. Matchi pysyi ja kävin myöhemmin profiilissaan, jonne olikin ilmestynyt kuva. Varsinaista vikaa ei sinänsä ollut, mutta iho oli arpinen vaikean aknen jäljiltä. Tätä oli siis halunnut peitellä ehkä, kunnes todennut, ettei ilman kuvaa voi menestyä.

Vierailija
77/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos auton myyjä sanoo ei kun pyydät katsoa konepellin alle niin miten toimisit? Ostaisitko tuon auton sokkona?

Silloin kun vielä kävin sokkotreffeillä naisten kanssa vaadin aina ensimmäiseksi, että minun pitää saada katsoa konepellin alle. 

Vierailija
78/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen epätoivo saa edes harkitsemaan tapaamaan sikaa säkissä.

Vierailija
79/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ehdotetaan, että sovi treffit julkiselle paikalle. Kai se nyt on nykyään ihan itsestäänselvyys?!

Vierailija
80/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset uskalsi tavata aikana kun treffit ilmoitukset oli lehti-ilmoituksessa  tai texti-tvssä.

Joka ilmoitus loppui: "Ps. Kuva ois kiva."

Tai vielä hienommin "Foto ois kiva ylläri" :

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan