Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako mennä tapaamaan miestä, joka ei näytä itsestään kasvokuvaa? Sanoo vaan, että kivempi näin...

Vierailija
08.09.2024 |

Kannattaako lähteä tapaamaan miestä, joka ei näytä kasvokuvaa? Mies sanoo, että jännempää ilman kuvia. Mies vaikuttaa erittäin mukavalta ja hyvältä tyypiltä, mutta nyt jotenkin itselle tuli stoppi. 

Miksei mies näytä kuvaa? Ja nyt ei tarvita mitään mies on varattu kommentteja, koska hän ei ole varattu. Mitä muita syitä voi olla? Vai voiksä kaikki silti olla ok? 

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys.

Mihin sinä tarvitset tuollaista elämää?

Vierailija
42/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä mies on nähnyt sinun kuvasi, voi ennen itsensä ilmaisua katsella sinua ihan rauhassa etkä tiedä asiasta mitään. Voi tehdä myös oharit jos on pettynyt siihen miltä näytät livenä. Ei oikein tasaveroiselta tutustumiselta vaikuta. Tuntuu, että kaveri on keksinyt mielestään hyvän kaavan treffailuun. En uhraisi enää ajatustakaan tuollaiselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varattu se on!

Vierailija
44/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varattu se on!

Eikä halua että jää mitään todisteita.

Vierailija
45/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varattu se on!

Sittenhän se äijä on ainakin jollekin kelvannut, eli kyseessä ei ainakaan ole mikään vihattu inc3l.

Pettäminen on alffojen ja gigachadien puuhaa.

Vierailija
46/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvulla oli ihan normaalia sokkotreffit. Joku otti kuvan musta pilkatakseen joten oon varovainen ihmisten suhteen. Katso mitä ihminen kirjoittaa, mistä pitää ja sitten ne treffit. Saa paremman kuvan mielestäni ihmisestä. Ilman ennakkoluulojakin ehkä???

Vierailija
47/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset uskalsi tavata aikana kun treffit ilmoitukset oli lehti-ilmoituksessa  tai texti-tvssä.

Koska aika oli erilainen. 

Nykyään on kuvallisia deitti palveluja, ja silloin on reilua että molemmat laittavat kuvansa. 

Minusta se, että itse olen avoimesti omalla nimellä ja kuvalla liikkeellä, toinen ei ole, on epäreilua, ja väärin minua kohtaan. Minä en kiinnostu sellaisista ihmisistä  

Eli oli kuinka kiva mies kirjoitellessa, jos ei voi kuvaa laittaa pyydettäessä, ei tule treffejäkään. 

En viitsi tykätä edes niistä, joilla ei ole mitään kuvaa, ja kuvan saa pyydettäessä  juuri siksi, että jos muutkin ovat avoimesti omalla naamalla liikkeellä, silloin säännöt on samat kaikille  

Ihan kuin tuollainen ihminen koittaisi jotenkin kyykyttää toista. 

Vierailija
48/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varattu se on!

Sittenhän se äijä on ainakin jollekin kelvannut, eli kyseessä ei ainakaan ole mikään vihattu inc3l.

Pettäminen on alffojen ja gigachadien puuhaa.

Kyllä incelin tunnustaa jo ihan juttujen perusteella.

Vierailija
49/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hitusen outoa. Itse tapasin viimeksi miehen onlinen kautta joskus viisi vuotta sitten, ennen kuin aloin seurustelemaan... ja silloin me ensin kirjoiteltiin, sitten juteltiin face timessa ennen tapaamista.

Mulle oli tärkeää, että juteltiin face timessa, että sai selvän kuvan siitä, kenen kanssa juttelee, että kyseessä on ihan mukava tavallinen mies, ja pääsi vähän kemioita näkemään.

En olisi eläissäni tavannut, jos en olisi nähnyt kasvoja ensin. Jotenkin creepyä, että et tunnista ihmistä, jonka tapaat, mutta hän tunnistaa sinut. Major stalker vibes.

Vierailija
50/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset uskalsi tavata aikana kun treffit ilmoitukset oli lehti-ilmoituksessa  tai texti-tvssä.

Nykyään on kuvallisia deitti palveluja, ja silloin on reilua että molemmat laittavat kuvansa. 

Minusta se, että itse olen avoimesti omalla nimellä ja kuvalla liikkeellä, toinen ei ole, on epäreilua, ja väärin minua kohtaan. Minä en kiinnostu sellaisista ihmisistä  

Eli oli kuinka kiva mies kirjoitellessa, jos ei voi kuvaa laittaa pyydettäessä, ei tule treffejäkään. 

En viitsi tykätä edes niistä, joilla ei ole mitään kuvaa, ja kuvan saa pyydettäessä  juuri siksi, että jos muutkin ovat avoimesti omalla naamalla liikkeellä, silloin säännöt on samat kaikille  

Ihan kuin tuollainen ihminen koittaisi jotenkin kyykyttää toista. 

Jos kuvaton deitti-ilmoitus ei ole itselle ok, miten ne treffit edes on mahdollista sopia.

Vierailija
51/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä todellakaan mene.

Vierailija
52/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys.

Mihin sinä tarvitset tuollaista elämää?

Ai millaista. Keneltä kysytään.

Vierailija
53/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin todella varuillani lähtemään tuollaisen kanssa joka ei laita kuvaansa. Salailee miljoonaa mahdollista asiaa. Ja ethän edes tunnista häntä treffipaikalla!

Äh. Sinne voi laittaa kenen tahansa kuvan, jos huijata haluaa.  Että voit tulla huijatuksi kuvalla tai ilman. Tai voit tulla hyvin ilahdutetuksi kuvall tai ilman.

Tuo on tuuripeliä.

Eikä se kuva kaikkea kerro. Tapaaminen kertoo paljon enemmän.

Vierailija
54/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tuossa ikävää on, että haluaa ettet sinä tunnista häntä, mutta hän tunnistaa sinut. Itse tarjoaisin mahdollisuutta keskusteluun ensin facetime-puhelulla (tekaistu profiili) enkä lähtisi treffeille. 

En muutenkaan tapaisi ketään ennen kun olen nähnyt hänestä liikkuvaa kuvaa. Esim. ääni ja olemus ei selviä kuvasta ja kuva voi olla vaikka kuinka vanha.

Vierailija
55/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin tuollainen ihminen koittaisi jotenkin kyyk

Mietipä sitä!!!

Ennen mentiin kukka rintamuksessa ja voihan sitä olla mitä vaan.

oot kyllä hemmetin mielikuvitukseton tyyppi. Älä vastaa minulle kuvalla, äläkä ilman. 😂😂😂😂

Vierailija
56/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi treffit julkiselle paikalle jos haluat mennä. Pääset sitten turvallisesti poistumaan jos mies ei olekaan sitä mitä on kertonut.

Vierailija
57/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä oli mukavampaa 2000-luvulla selkeästikin. onneksi sain elää sen ajan. Sokkotreffit ja kaikki.

Vierailija
58/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin todella varuillani lähtemään tuollaisen kanssa joka ei laita kuvaansa. Salailee miljoonaa mahdollista asiaa. Ja ethän edes tunnista häntä treffipaikalla!

Äh. Sinne voi laittaa kenen tahansa kuvan, jos huijata haluaa.  Että voit tulla huijatuksi kuvalla tai ilman. Tai voit tulla hyvin ilahdutetuksi kuvall tai ilman.

Tuo on tuuripeliä.

Eikä se kuva kaikkea kerro. Tapaaminen kertoo paljon enemmän.

Ainakin Tinderissä on vahvistetut kuvat-ominaisuus. Toki se ei estä käyttämästä vaikka 5v vanhaa kuvaa. Sitä paitsi rehellinen faktahan on se että on paljon helpompaa molemmille osapuolille jos treffejä ei edes tule kuin yrittää vaivihkaa lähteä mahdollisimman aikaisin kun treffikumppani ei kiinnosta ulkonäöllisesti ollenkaan.

Vierailija
59/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä mikäli on hauska. Voisit kieltäytyä mikäli mies lähettää valokuvan. Sovi tapaaminen sellaseen aikaan kun olet ystävien kanssa lähdössä ulos.

Vierailija
60/94 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei sinun kannata? En tiedä. Riipouu niin luonteestasi.

Minä ehdottaisin julkista paikkaa ja jotain kivoja tuntomerkkejä molemmille.

En itse laittaisi omaa naamaani mihinkään treffi-ilmoitukseen somessa. En tod.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan